...word maar niet ongesteld...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miep83, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep83

Miep83 Lid

21 aug 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,:)

Mijn man en ik hebben vorig jaar nov. besloten dat het wel eens tijd werd om aan de tweede te beginnen. Onze eerste is nu 15 maanden. Heel spannend! Ik ben toen gelijk gestopt met de pil en 22 nov was ongeveer de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. Gewoon doorgeklust maar niet echt opgelet omdat ik dacht dat mijn lichaam eerst even moest ontpillen. Alleen nu word ik maar niet ongesteld... Ik heb wel een beetje bruinverlies gehad maar dat was niets vergeleken de ongesteldheid die ik anders altijd had. Wie herkent dit? Ik heb echt geen idee wat er nu aan de hand is. Ik kan toch niet nu al zwanger zijn? Ik voel me ook niet zwanger (al heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook nooit ergens last van gehad). Kan het zijn dat dit door het ontpillen komt? Wat denken jullie...

groetjes!!!:):):)

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Hoi meid,

wat spannend zeg voor een 2de kindje gaan! Ik zou t niet durven zeggen of t bruinverlies kwam door t ontpillen of dat t wat anders kan zijn (soort van ongesteldheid, oud bloed). Waarom doe je niet even een test? Ik hoor en lees vaak dat je t beste de kruidvat test kunt nemen van 2 voor 5.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent! :D. Ikzelf heb geen bruinverlies gehad toen ik stopte met de pil...Ik was ong Feb 2008 gestopt met de pil en zwanger geraakt in Juni. Met 11 wk zwangerschap een miskraam gehad, maar had helemaal geen tekens van miskraam. Geen bloed/bruinverlies, buikpijn of dergelijke..6 maanden later was ik weer zwanger! Inmiddels een zoontje van bijna 5 maanden oud.

Ik kan je dus geen antw geven op je vraag, maar hoop voor je dat het goed nieuws is! ;)

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb de 1e ronde 114 dagen moeten wachten en zit nu alweer op dag 95. Loop inmiddels wel bij de gyn...

De reden waarom het bij jou zo lang duurt durf ik niet te zeggen, sorry. Hoop voor je dat je snel ongi wordt of een posi test in handen zal hebben.

4. Miep83

Miep83 Lid

21 aug 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Wat fijn dat je zo snel reageert! :):):)

Ja, ik denk ook dat ik maar een test moet doen. Ik had alleen bedacht dat ik deze keer wat relaxder zou zijn met testen. Ik heb toen ik de vorige keer zwanger wilde worden zoveel testen gedaan dat ik er helemaal gek van werd. ;) Dus vandaar.
    Morgen testen dan maar.

Dank je wel! :)
    Groetjes

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het klinkt als ontpillen, maar ik zou voor de zekerheid ook even een zwangerschapstestje er tegen aangooien voor de zekerheid!

Succes!

6. Miep83

Miep83 Lid

21 aug 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    114 dagen... jeetje... :( Dan moet ik echt niet zeuren. :)
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat het snel raak is!
    Succes!:):):)

7. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was ook 9 weken ovrtijd haha,,, ik naar de ha geweest enz enz test rbij gehaald niks!!!!

maar 2 weken daara toch ongi geworde we zouden met de 2de beginnen (dochter is net 1 jaar geworden) maar heb besloten eerst te stoppen met roken en dan met de pil te stoppen!!!
    (heb wel nog 1 x na mijn ongie onveilg gevreeeen!!!)
    dus moet even opletten!!!

liefs en succes

8. vlinder1978

26 nov 2009
    36
    0
    0
    Hoihoi meiden,

balen is dat als je niet ongi word, Mijn laatste ongi dag is 6 november en wacht ook nog steeds.
    Getsie getsie ....
    En annie wat is de rede dat je ervoor bij de gyni loopt?
    even een intresse vraag...

Succes allemaal groetjes

Deel Deze Pagina