word maar niet ongesteld..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door schatje1, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

    schatje1 Niet meer actief

    hoi meiden,

    ik begin me heel erg zorgen te maken.. ik ben al sinds oktober 2006 gestopt met de pil.. de eerste maanden werd ik nog gewoon ongesteld.. totdat ik heel erg pijn aan mijn buik kreeg en bleek dat ik een ontsteking had aan me baarmoeder..
    Vanaf dat moment ben ik niet meer ongesteld geworden..
    ik begin me nu aardig zorgen te maken en ben tussendoor al bij de dokter geweest maar die wimpelt me een beetje af met het komt allemaal wel goed je bent nog zo jong en je moet er niet teveel over nadenken..
    Ik heb 17 september afspraak bij een gyn maar ik maak me echt heel erg zorgen..
    mijn gevoel zegt dat het foute boel is van binnen :(

    groetjes schatje1
     
  2. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hey meid,

    ik hoop dat je gauw bij de gyn duidelijkheid krijgt; onzekerheid is ook niks!
    Flauw van je dokter om over je leeftijd te gaan zeuren! Hoe ben je dan wel bij de gyn terechtgekomen?

    sterkte dr mee, groetjes sanneke
     
  3. schatje1

    schatje1 Niet meer actief

    hoi hoi,

    we hebben erop gestaan dat ie me door zou sturen..
    ben al zo lang aan het klooien en me buik begint aardig pijn te doen...
    Ik wil weten wat er aan de hand is want het voelt gewoon niet goed..

    groetjes schatje1
     
  4. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Jeetje meid, wat zul jij je rot voelen!
    Ik wil niet te optimistisch doen maar ze kunnen tegenwoordig heel erg veel als het idd niet goed mocht zijn, daar zou ik me lekker aan vasthouden! Ik duim voor je dat het allemaal goed is!

    Heel veel succes!

    Liefs Gina
     
  5. schatje1

    schatje1 Niet meer actief

    hoi hoi,

    Ja in me achterhoofd weet ik dat wel maar het word moeilijk om eigenlijk nog goeie hoop te hebben... :(
    Er moet een reden zijn waardoor het wegblijft en ik ben eigenlijk bang voor wat ze zullen vinden...
    En of ze wel wat zullen vinden en zo niet wat dan?

    het is zo moeilijk.. niemand begrijpt me om me heen.. ze denken allemaal dat het wel goedkomt maar me gevoel zegt anders..

    Groetjes schatje1
     
  6. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Als jouw gevoel zegt dat het niet goed zit moet je gewoon net zolang doorduwen tot ze actie ondernemen.. jij kent je lichaam het best!

    Succes meid!
     
  7. schatje1

    schatje1 Niet meer actief

    jah dat doen we dus nu ook.. ik vertrouw het gewoon niet meer.. kussiej
     
  8. Nina1983

    Nina1983 Actief lid

    9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Goed dat je je hebt laten doorsturen naar de gyn. Vreemd dat de dokter er zelfs niet mee kwam, zeker gezien de ontsteking die je aan je baarmoeder hebt gehad, stel dat die ontsteking niet goed is opgelost en bijvoorbeeld doorslaat naar je eileiders, dan kan je er beter zo snel mogelijk bij zijn.En een paar maanden niet ongi worden is ook al geen pretje, zegt toch wat over je hormoonhuishouding die niet op orde.
    Laat de gyn maar goed kijken. Hopelijk is er niets aan de hand en is het nog een nasleep van de ontsteking. Ik ben benieuwd....
    Succes
     
  9. schatje1

    schatje1 Niet meer actief

    jah ik kreeg een paar maanden geleden heel erg steken in mijn buik.. kon niet meer lopen van de pijn.. ben toen naar een vervangende dokter geweest en die heeft alleen even aan de binnenkant gedrukt en toen zei ik dat het pijn deed.. meer heeft ie niet gedaan hij zei meteen het s een ontsteking.. geen verdere onderzoeken helemaal niks...
    Ik ben bang dat het allemaal daarmee te maken heeft gehad.. en owee als er nu iets ergs aan de hand is maak ik me dokter af!

    groetjes
     

Deel Deze Pagina