Word mysteryshopper!

Discussion in 'De lounge' started by Ecosa, Jun 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Dames, hier een hele leuke tip. Wil je een lekker zakcentje verdienen? Meld je dan aan als mysteryshopper! Ik heb me laatst aangemeld en heb al veel leuke opdrachten voorbij zien komen. Nog niets uitgevoerd, maar dat gat zeker komen. Dit is de website: www.mysteryshop.nl

De site is wel grotendeels in het Engels, maar lijkt me voor de meesten geen probleem.

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Lijkt me wel grappig! Kan alleen niet terugvinden hoeveel je er mee kan verdienen?;) Of las ik daar overheen?

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Je krijgt (bijna) dagelijks mailtjes over de shops die bezocht kunnen worden. In die mailtjes staan ook de verdiensten. Echt veel stelt het niet voor hoor. Kreeg gister bijvoorbeeld een mailtje of ik een kapsalon wilde bezoeken. Daar moest ik dan mijn haar laten knippen en verven. Ik zou dan 45 euro vergoed krijgen. Dus zeg maar een gratis knip- en verfbeurt.

Maar je moet je aanmelden voor een opdracht en dan word er gekeken of je goed matcht en of je dan de opdracht krijgt. Maar je moet de voorwaarden maar even goed lezen.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hmm.. idee.. is wel een grappig 'bijbaantje'!

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    2,471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    hihi

Ik weet nog dat ik zelf in een winkel werkte en we maandelijks ook een mystery shopper over de vloer kregen, we werden dan wel geinformeerd in welke week deze shopper kwam, maar natuurlijk niet wie die shopper was..
    En dan was het naderhand als het rapport binnen was snel kijken of jij de mystery shopper had geholpen, en meestal wist je dan a.d.h.v. de dingen die de mystery shopper in zijn/haar verslag had gezet wel weer wie het was.. Ik vond het altijd heel erg leuk in ieder geval..

Maar het klinkt als bijbaantje ook wel grappig :)

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

JA hier ook toen ik een bijbaantje had in een kledingwinkel! :D

8. je kan de site ook in het nederlands zetten, zie ik.

9. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    klinkt goed!ik ga er zeker over nadenken!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb zelf ook wel eens op die site gekeken en getwijfeld of ik me aan zou melden.

Ik werk zelf in een winkel en krijgen regelmatig een mistery shopper over de vloer.. we weten dit niet van te voren maar is wel grappig hoe makkelijk je er een mistery shopper uitpikt...

ze vragen allemaal dingen waarvan je al ziet dat ze het niet willen kopen..geweldig.

11. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

Aug 23, 2006
    1,714
    0
    0
    zuid holland
    Hihi, mijn idee, komen ( bijna) altijd met dezelfde vragen :) :) :)

12. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Heb me aangemeld, lijkt me echt leuk om te doen!

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    bedankt voor de tip, heb me ook aangemeld, ben wel nieuwsgierig!

14. Narnia

Narnia Actief lid

Aug 7, 2006
    116
    0
    0
  15. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Bedankt voor de tip Ozgul! Ik heb mijn eerste opdracht erop zitten en het was hartstikke leuk... echt een aanrader voor andere meiden!

Groetjes,
    Josien

16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik werk zelf al een tijdje als mysterieshopper, gewoon als grappig bijbaantje. Het is leuk om te doen, maar soms ook wel spannend. Shops bij een kapsalon zijn vrij simpel maar soms heb je ook moeilijkere klussen waarbij je echt flink moet improviseren...en als je een bekende tegenkomt heb je helemaal een probleem. het is moeilijker dan het lijkt, maar erg leuk!

Share This Page