Hallo, Ik heb een vraagje, tijdens mijn eisprong heb ik daar best wel last van, het lijkt net of mijn eierstokken op springen staan. Dan heb ik buikpijn dat is echt niet normaal meer . Ik weet wel dat het makkelijk is als je het voelt maar erg prettig is het niet. Hebben meer mensen daar last van? Het lijkt of ik er meer last van heb gekregen sinds ik begonnen ben met foliumzuur. Ik denk dat het haast niet kan maar voor mijn gevoel is het wel zo. Liefs cindy
Hoi Cindy, Ik heb ook last van ovulatiepijn. Het is vaak één dag en kan soms behoorlijke vervelende steken rechts of links onderin je buik geven. Soms zelfs aan beide kanten. Ik heb het mijn gyn gevraagd of deze pijn normaal is en hij zei dat het helemaal niet erg is. Het is alleen vervelend voor jezelf. Hij geeft aan dat je dan gerust een paracetamolletje mag nemen. Aan de ene kant is het juist prima dat je je ovulatie kunt voelen, want dan weet je dat je eisprong bezig is en dat het tijd is om tot actie over te gaan . Grtjs, S.
Ik voel er juist helemaal niets van. Is pas mijn eerste stopmaand dus dat kan best de volgende keer anders zijn maar deze keer heb ik hard mijn best gedaan om 'hem te voelen' maar helaas . Had wel de dagen ervoor een beetje een zeurderig gevoel, dan weer links en dan weer rechts. Wellicht zou me dit niet eens opgevallen zijn als ik er niet op lette, haha!
@ shareeza Bedankt voor je tip om een paracetamolletje te nemen daar heb ik nog niet aan gedacht. Het is idd makkelijk maar het is ook echt niet prettig om er zoveel last van te hebben. @ loki09 wordt dit jullie eerste kindje?
Ik denk dat je toen wel ovulatiekrampjes hebt gevoeld. Toen ik net met de pil was gestopt voelde ik eerst ook nog niets. Dat heeft volgens mij best een tijdje op zich laten wachten. Op zich wel logisch omdat tijdens pilgebruik er geen eisprong is dus het kan best zijn dat je lichaam nog ff moet ontpillen en dat je over een tijdje wel wat gaat voelen, maar sommige dames voelen idd niets.
ik heb er ook last van soms kan het wel 3 dagen aanhouden.. de eerste maand voelde ik niets maar de 2de maand wel zo erg dat ik naar de dokter was gegaan die dacht aan een blindedarmontsteking... (had hem niet verteld dat ik gestopt was met de pil) maar 2 dagen later was het weg... en nu deze maand had ik het weer alleen toen links dus ik ging rekenen en toen kwam ik erachter dat dat me eisprong nog wel eens kon wezen. en weer naar 3 dagen was het over..
Ik heb vorige week ook heel erge pijn rechtsonderin mijn buik gehad. Ik dacht ook aan blinde darm. Het ging echter ook vrij snel weer weg. Bij mij kan het geen eisprong zijn geweest, of ik heb een hele late eisprong gehad. Zou innesteling ook zo'n soort pijn kunnen geven?
Over innestelingspijn hoor ik verschillende verhalen. De een kan het voelen de ander niet. Ik weet dat mijn zus bij de eerste niets heeft gevoeld, maar bij de tweede had ze één dag bijna aan het einde van de cyclus een dag vreselijke buikpijn en ze bleek ineens zwanger te zijn.... Je weet maar nooit...
he cindy, prachtige naam he hahaha.. Ik voel ook altijd mijn eisprong maar bij mij is het een stekende pijn aan mijn eierstok afhankelijk welke kant hij "springt" maar extreem veel pijn doet het niet.. Ik vindt het fijn dat ik m voel want zo weet ik dat ik een eisprong heb en hoef ik niet met ovu testen in de weer, wat ik toch niet zou doen alleen als het echt nodig zou zijn..
inesteling hoor ik ook wel eens dat het pijn kan doen, heb hier zelf geen ervaring mee tenminste je voelt zoveel als je net zwanger wordt/bent...
Cindy1979: Ja dit wordt ons eerste kindje Ik ben benieuwd of ik er de volgende keer wel iets van voel. Opzich vind ik de zekerheid dat er iets gebeurt is wel fijn van de andere kant is een posi-ovu test en daarna een temp stijging wel genoeg en zit ik niet echt op die pijn te wachten. Hahaha! Toen ik vriendloos was ben ik wel eens een paar maanden met de pil gestopt maar ook daar kan ik me niet echt meer van herinneren dat ik iets gevoeld heb. Maar toen was ik er nauurlijk ook niet zo mee bezig. Weet wel dat ongesteld worden een stuk meer pijn met zich mee bracht dan toen ik netjes iedere avond een pilletje nam
Cindy, Ook hier enorme pijn met de eisprongen, na een kijkoperatie bleek dat dit veroorzaakt werd door mijn endometriose.. Deze maand afwachten of de operatie aangeslagen heeft
Wat voelen jullie tijdens je eisprong? Zoals jullie kunnen zien heb ik een zeer onregelmatige cyclus. We zijn vandaag 2 weken na mn vorige ongi. Heb een beetje zeurderige onderbuik nu, pijn kan ik het niet noemen. Hoe lang houdt de pijn bij jullie aan? Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik me nu van alles aan het verbeelden ben, maar dat hoop ik natuurlijk niet!
Hoi maria, Ik voel het net of alles vanbinnen op springen staat het is een heel herkenbaar gevoel wat je hebt, het is moeilijk uit te leggen. Een soort van steken maar heel anders als ongi steken. Bij mij duurt het 2 a 3 dagen. Maar het kan goed zijn dat je niks voelt want bij iedereen is het weer anders. Maar een zeurderige pijn kan ook goed zijn dat je je eisprong voelt. Maar ik heb het zo heftig dat ik het mijn eigen afvroeg of er meerdere zijn die er zoveel last van hebben. Maar zoals ik al zei elk lichaam is natuurlijk anders. Succes!!! Liefs cindy
Dank je! Tis vervelend voor jou dat het zo pijnlijk is, maar dan weet je het wel zeker. Misschien wil ik dat ook wel. Wij gaan gewoon deze week verder met actief klussen en dan hoop ik over een paar weken zekerheid te hebben. Heb ook nog geen vruchtbaar slijm kunnen ontdekken, helaas. We wachten af......
de ene maand weer wel dan lig ik krom van de pijn en de andere maand voel ik alleen wat zeuren bij de baarmoeder.. maar weet hoeveel pijn het kan doen.. tip in de foetus houding gaan liggen met warme kruik en een flinke kop thee.. even niet teveel eten want dan kan je misselijk worden.. je kan een pijn stiller nemen maar de meeste helpen niet heb ik al ontdekt. is wat he dames vrouw zijn