hey san ik ben ook al aan het duimen, ik hoop dat de buuf gelijk heeft, en gezien het fijt dat jij ook in die speciale dingen geloofd, heel veel liefs mariska
Spannend Sandra! Ik duim uiteraard vrolijk mee met de rest Ik geloof ook wel in voortekens..dus wie weet
Ook ik duim mee maar vind ook dat je evengoed met beide benen op de grond moet blijven.. Als t straks niet zo is.. Misschien vind je t niet leuk dat ik zo reageer maar ik wil niet dat je straks driedubbel verdrietig bent als t niet zo is. Maar HOPEN kan altijd! Succes!
Hoi Sandra, dat w88 dat valt niet mee. Zeker niet met al die tekenen aan de wand !! Sterkte met w88 en we leven met je mee ... X
Meiden, wat onwijs leuk is het toch dat jullie zo meeleven!!! Jullie zijn echt superrrrrr... :cheers: Maar, hoeveel tekens er ook aan de wand zijn...deze dame blijft ook gerust met beide benen op de grond hoor... (dus, lieve Patroeschka, ik vind het niet erg hoor.. ) Ik heb al eens een pendel-uitslag gehad voor juli...die kwam helaas niet uit. Maar ik was daar erg van ondersteboven...dat gebeurd me dus niet nog een keer. Ben ook al een keer overtijd geweest...weer niks... Dus ik draai al lang genoeg mee om niet al te veel te gaan hopen. Het enige wat me wel hoop geeft, is dat mijn cyclus steeds meer wordt zoals ik me herinner. En op mijn leeftijd kun je daar zomaar heel blij mee zijn!! 8) Dus ik heb gewoon een pietsie hoop dat het niet al te lang meer gaat duren... Maarrrrrr....the bottom line is......gewoon wachtennnnnnnnnnnnnnn... 8-[
Ohhhhwww meis, Het zal wel heel geweldig wezen hé als het raak zou zijn deze maand!! Ik bedoel dat je je kindje dan een heel mooi verhaal kan vertellen, over al die voortekenen..... En het feit dat je deze informatie hier met ons deelt.... daar is ook wel wat voor te zeggen. Je gaat haast denken dat het toegestaan wordt dat je dit met ons kan delen omdat het gewoon raak is!!!! duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim [-o< Zie je ik doe ook mee dikke kus lovely
Lieve Sandra Heel veel succes de komende dagen! En ik hoop dat al deze "voortekenen"nu ook echte signalen gaan worden voor je!! Liefs Franca (het knullige temp-meisje,haha)
Ik hoop voor je dat het deze keer raak is en dat je een feestje kan vieren. Ik leef met je mee en merk het wel als ik je kan feliciteren. Doei meid hou je goed he. Groetjes Teddy
Ik duim ook hard voor je mee. Hoewel we je allemaal gaan missen op het 'zwanger worden' forum, als jij ineens bij de 'mei-mama's' gaat babbelen!
Duim duim duim duim duim duim enz enz. Je kan niet anders dan een positieve test krijgen. Al die duimen, dromen & pendels Veel succes met :wachten Liefs, mussie
Ahhhhhhhhhhhhhhh...wat zijn jullie onwijs lief!!! :sunny: Maareeehhh,...niet te hard van stapel lopen he.. Maar mocht het zo zijn dan ga ik hier echttttttttttttt niet weg hoor!!! Ik vind het hier veel te leuk...