Weet je wat ik zelfs heb gedaan? Mijn temp opgemeten...pppfff.....doe ik echt nooit....niet nadat ik opgestaan ben tenminste.... Was wel mooi ff 37.3.... Normaal is mijn temp 36.6 als ik opgestaan ben... Aarrgghhhh....ik word helemaal knotelllllllllllllllll.... :geek: :bounce: ](*,)
het kan innestelingsbloeding zijn toch. ik hoop het voor je. ik gun het je zo meis. is je temperatuur dan al naar beneden gegaan? want als je wel ongi word dan gaat hij toch naar beneden. alhoewel dat is bij mij nog steeds niet gebeurd. en ik verlies niet zoveel bloed. dus ik weet op dit moment ook niet of ik wel gewoon ongi ben geworden. ik ga denk ik dinsdag maar even een testje doen. hou ons op de hoogte meis. liefs san
Ik hoop zo erg dat je zwanger bent, je bent altijd zo lief met je adviezen (iedereen trouwens hoor ik gun het iedereen voor de goede orde) Ik duim echt voor je
de temperatuur is inderdaad niet erg gezakt. als ik ongi word dan gaat hij ongeveer 1 graad naar beneden. en bij jou is het 0,1. dat is ja niks. ik hoop het zo voor je meis. liefs san.
hoi sandra Ik denk inderdaad ook dat het een innestelbloedinkje is. Had ik bij mijn 1e zwangerschap ook en je temp is inderdaad niet veel gezakt, ff morgenvroeg afwachten ( alweer afwachten ) Ik hoop voor je dat tie morgenvroeg weer lekker omhoog is!! hielkje
Zelfs mijn hubbie vind het nu toch wel spannend worden... Ik probeer er vanuit te gaan dat ik gewoon ongi ga worden, maar tis toch wel spannend hoor... Geen roze afscheiding meer gehad, wel nog steeds die vreemde druk onderin aan de zijkanten van mijn buik. Boven mijn liezen zeg maar... Bovendien heb ik het enorm koud en ben moe...maar ja...dat zegt niet zoveel natuurlijk.. Maar ja....hubbie zegt ook dat we eerst maar eens moeten wachten tot ik overtijd ben...en gelijk heeft mijn nuchtere lief... Ik kan niet wachten tot ik morgen mijn temp op kan nemen...hhihihih...
ik had een week voor mijn NOD echt het gevoel dat ik ongesteld ging worden,ik heb dat een dag en half gehad. Ik was ervan overtuigd dat de gingen komen(veel te vroeg dan) Ik had een gevoel in mijn buik dat heel hard leek op de maar toch was het anders en een week erna had ik een positieve test duimen maar
Meid, wat hou je ons in spanning..... Ik ben zo aan het duimen voor je. (ze zien er blauw door) Een hele dikke knuffel en ik blijf doorduimen hoor. duimerdeduimerdeduimerdeduim.....
Mens, ik word doodzenuwachtig van je!!! Heb je de testen al in huis? Het halve forum is nieuwsgierig. :bounce:
Nou meiden....geen rose-verlies...geen krampen...wel zere boobies en druk op mijn liezen...en een redelijke hoge temp! Oh ja...en bloeddddddddddddddddddddd-nerveus... Ik heb altijd een lichte bolling boven mijn schaambeen als ik ongi moet worden, dacht altijd dat dat kwam omdat ik al een kind heb gekregen en ikzelf (helaas) een aardig buikje al heb...maar nu is die bolling er ook...maar dan veel meer en hoger.... Wie weet ben ik straks de eerste die zichzelf zwanger heeft gepraat....hahahhahaaa....
Oh San ik word ook al nerveus, ik duim nog harder voor je Winnie bij de 40 plus en minners topic is begonnen jij moet van mij de volgende worden en dan ikke en de rest 8) dat wachten grrrrrrr....... liefs
Pff, ik ben even gaan kijken op de temperatuur kaartjes, maar ik was bijna 200 pagina's terug en kon het helaas nog niet terugvinden. Maar hoe lang zit er bij jou normaal tussen je ei en menstruatie? Ook ik begin erg mee te leven, en MOET hier gewoon elke dag wel eventjes komen kijken! Sterkte meid, nog 3 nachtjes slapen! Groetjes Daphne
Ohhh, spannend joh! Probeer niet TE nerveus te zijn...dat werk alleen maar tegen je. Ik hoop echt dat je volgende week een positieve test hebt!