Hoi Sandra Ik hoop ook mee te gaan testen over 4 daagjes, maar het kan goed zijn dat de duiveltjes hier al eerder komen. Vorige maand was dat ook na 26 dagen... geen peil op te trekken dus, dus ik ga heeeeeeeeeeeel hard duimen voor jou!!!!! Succes meid!!!!! Liefs Franca
Hoi San, hoe is het ... vandaag weer wat rustiger ?? Of kriebelt het nog door je lijf ? Nog een paar dagen en dan kan je testen !! Spannend hoor !! Sterkte nog even X
Hoi meiden, Het is echt niet te geloven, maar.........ik ben ZWANGER!!!!!!!! Heb zojuist een test gedaan, want ik vertrouwde het toch niet en...... gewoon een vet kruis!!!!!!!!!!!! Ik zit nu momenteel in een roes (samen met mn moppie) Ik ben zooooooooooooooooo blij!!!!!!! En San, ik ben nog steeds zo hard aan het duimen voor je!!! Ik hoop het zooooo voor jullie!!!!!! Kuskus Joyce
Hee Joyce Gefeliciteerd hoor... Geniet van je zwangerschap. Sandra, ik lees nu al een hele tijd mee en heb je leren kennen als een leuk wijf. Ik hoop zo dat je zwanger bent. Het is je zo gegund.. Aoife
hoe hou je het uit sandra, kan je niet alvast morgen een testje doen. Ik wordt nerveus van je :compress:
Ja meid, je maakt me ook zenuwachtig!! Die test wat je hebt kan je toch 4 dagen voor NOD doen?? Liefs, Natasja
En toen waren het nog maar 3 dagen, San!!! Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim!!! Liefs, mussie
Goh meiden, wat onwijs lief dat jullie zo meeleven.... Allereerst Joyce...van harte gefeliciteerd meis!!!! Super.... Ja, hoe gaat het hier...gister nog iets rose/bruin verlies. Verder is mijn temp hetzelfde..36.9. Mijn boobies zijn nog wel beurserig, maar voor de rest voel ik niet zoveel eigenlijk. Gister nog wel druk boven mijn liezen, maar ook dat lijkt vandaag weg te zijn... Wat ik wel ontdekte....gister was mijn 'kosmo-ei'.....van die Duitse site...stel je voor dat daar al die symptomen van kwamen zeg....Ben ik er gewoon weer ingetuind... Als mijn eisporong is dan heb ik ook die druk op mijn liezen, licht misselijk, zere boobies... Maar, zo rustig als het nu allemaal voelt...ik weet het niet hoor... Testen doe ik in elk geval niet....laatst was ik drie dagen overtijd en mooi niks, noppes, nada.... Dus ik wacht nu wel een paar dagen, mochttttt ik dinsdag niet ongi worden. Plus,....als het vrijdag wel een innesteling betrof....dan heb ik toch nog niet genoeg zwangerschapshormoon? Ik wou dat ik die bloedruppels en dat rose-verlies niet had gehad.... Dan was er niks aan de hand geweest en was ik nu gewoon mijn ongi aan het afwachten...
Hoi San, Bedankt voor je reactie, ik kan het ook nauwelijks nog bevatten, maar we zijn zoooooo blij. Ik leef zeker met je mee, en ik hoop zo dat het een innesteling is geweest, ik gun het je echt van harte!!! Ik ga gewoon door met duimendraaien!!!!!!! Liefs Joyce xxx
In het half jaar dat ik gestopt ben met de pil, is de periode na mijn ei tot aan ongi...tussen de 12 en 15 dagen..... Zit nu op dag 11/12 denk ik....
Hoi SandraK Blijf nog steeds duimen voor je draaien. ga nu zelf ook de laatste spannende dagen in. Succes Liefs Bianca
Hoi San, Wij blijven ook duimen draaien voor je hoor. Zoals Diana al zei in forum veertig plus en min. Jij moet de volgende zijn dan de andere van de groep. Ik duim duim duim voor je. Ik ben ook sinds begin april gestopt. en had eigenlijk geen verschijnsels die er op duiden dat ik zwanger zou zijn. Ja dat ik opeens overtijd was, wat k nog niet had gehad vanaf het stop moment. En naar mijn idee hadden we zelfs te weinig geklust, maarja wel op het juiste moment blijkbaar. Dus zet'm op girl je kan het net als ik. Veel liefs winnie 89. Ps ik ga dinsdag wel ff naar de HA om het bevestigd te krijgen. We zijn er nog steeds onderste boven van. Me man is ook helemaal in de wolken.
sandra wat spannend nog 3 dagen !! Als ik al jou klachten zo hoor ga je denken dat het echt raak is !! Wat gaan de dagen tot je NOD langzaam he !? Ik ben erg benieuwd of mijn cylclus deze maand weer korter word. Ik hoop het niet want mijn laatste cyclus duurde maar 22 dagen. Ik heb een deze dagen mijn ei sprong gehad denk ik. Mijn tepels zijn heel gevoelig en ik had vrijdag 2 duidelijk strepen op mijn ovulatietest. Al was de test streep niet donkerder dan de controle streep. Het is dus afwachten. Liefs linda