Tja meis....tis wel dubbel hoor....heb al vaker een berg verschijnselen gehad.....zelfs al overtijd geweest....maar steeds was het toch niet raak... Dus ik durf niet te hopen... Ben nu erg misselijk...lag al op de bank ff net. Maar ik reageer ook wel eens zo op koffie...dus ja...weet je weer niks...
spannend San !! hopen op goed nieuws. en weer wachten , wachten en nog eens wachten .. wat een gedult hebbe we he haha
Oh San, wat spannend!!! Ik kan echt niet meer wachten, ik blijf constant de berichten checken! Heb inmiddels al blauwe duimen, maar heb het graag voor je over Nog ff geduld, zucht :x Liefs Joyce
Wordt nu echt spannend!!!! Reageer niet zo vaak maar lees altijd alles!!! Succes meid! En hopen dat het nu eindelijk een keertje WEL raak is [-o<
En nu nog 2 dagen Wat gaat het toch snel. Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim Liefs, mussie
Poeh poeh..... wat een spanning hier... Mijn duimen draaien als een gek in het rond. Ik hoop het toch zo voor je!!! We wachten het met spanning af! en natuurlijk: *duim, duim, duim, duim, duim*
Hoi Sandra We gaan nog steeds gelijk op, al denk ik echt niet dat het raak is bij mij deze keer. Blijf dus duimen voor je Joyce: GEFELICITEERD!!!!!! Ik zie zojuist dat je zwanger bent! Helemaal geweldig meid!!! Geniet er lekker van!!! Liefs Franca
Nou meiden....ik snap er niks van...maar mijn temp is naar benee. En das foute boel.... Dus zelfs bloeddruppels en rose-verlies op de juiste dag zijn geen zwangerschaps verschijnselen bij mij... Gisteravond ben ik van ellende naar bed gegaan,...zooo misselijk... Nou, dan denk je toch...zou het?? Nee dus....heb van ellende een test gedaan....super-negatief... Ik heb me weer door mijn lijf mee laten slepen...ppff... ](*,) Sorry meiden, dat ik jullie daardoor ook zo heb meegesleept...
Jeetje, balen zeg!!! Ik wens je veel sterkte vandaag, want zo'n domper is gewoon echt niet leuk!!! En wat betreft dat je ons hebt mee laten slepen, dat doen we helemaal zelf hoor, en de volgende ronde leef ik weer net zo graag met je mee! Dikke knuffel Franca
echt balen San. ik had gister aaf ook wat "bloed" bruineafscheiding. Denk dat het vandaag wel doorzet nog even afwachten...
Goed gezegd, daar sluit ik me bij aan...Veel sterkte, meid! En hoezeer het ook een domper is: 6 maanden is nog niet zo lang. Het gaat vast nog lukken! Geef jezelf de tijd.
Jeetje San wat jammer voor je. Ik heb zo voor je gehoopt dat je zwanger zou zijn. Ik begrijp dat je nu teneergeslagen bent, maar probeer de draad zo snel mogelijk weer op te pakken en volgende maand er weer vol voor te gaan. En dan hoop ik weer net zo hard mee. Kop op meissie groetjes hielkje
he gat meis.... wat vervelend voor je..... Ik ben het met Franca eens, we kiezen er zelf voor om zo mee te leven met je. En ik weet dat ik volgende maand net zo hard zal duimen voor je. We gaan er gewoon allebei weer voor! Een hele dikke knuffel van mij
We waren allemaal zo met je aan t meeleven! Echt heel jammer. Op het forum gelijk op zoek 'hoe zou het bij SandraK zijn...' KOP OP! Volgende maand weer een nieuwe ronde nieuwe kansen!
Verdorie wat jammer!! FF de teleurstelling verwerken, en er dan weer tegenaan! Wat een gedoe he? Succes meid!
SandraK: %!#%#$%%^#%&#%& wat irri!!! Wederom had ik zo'n goed gevoel bij jou!!! Zelfs ik ben teleurgesteld (voor jou).... Pfffffffffff nou lieverd hierbij weer een hele hele mega dikke warme gezellige digiknuffel van mij... Dikke kus Silla
Hey San, wat lees ik nou K#%@$#%T, KL%$#@#$%TE, sorry ff schelden, mooi die natuur, balen hoor was niet de bedoeling meis, maar eh september is net begonnen dus op naar het volgende september ei We blijven met je meeleven en duimen, liefs en knuf