Lieve Sandra. Ik vind het zo jammer en echt balen. Ik leefde zo met je mee en dacht aan je als ik niet op het forum was. Want een beetje word je toch online vriendinnen als je zo mee leeft met elkaar en iedereen is zo lief. Ik ga weer helemaal met je mee naar de volgende ronde hoor en ga weer hard duimen dat het raak mag zijn. Dikke knuf van Teddy.
He die Sandra wat is dat nou dat hadden we niet afgesproken Sorry meid vevelend he.Ik heb zo lopen duimen voor je! Op naar de volgende ronde maar weer. Ik ga morgen naar de gyno. Toch beter even kijke ofdat alles nog werkt zolas het zou moeten! Veel sterkte en veel liefs jennie72
Jeetje dat is balen!! Maar misschien heb je te vroeg getest, ik zie aan je banner dat je over 2 dagen kan testen, dus er is nog hoop toch......
Er is nog geen ongi inderdaad...maar ja...zo'n lage temp is volgens mij niks aan te doen? Kramperig gevoel onderin mijn buik...hhhmm..nou, we wachten nog maar even dan... En toch heb ik er een goed gevoel over...het is dan misschien nu wel niet raak...maar volgens mij gaat het niet lang meer duren... Vind het echt superlief dat jullie zo aan me denken...vond het al helemaal erg voor jullie dat ik jullie zo had bezig gehouden..en nog voor niks ook.. Maar ik raakte er toch een beetje van overtuigd... Najaaa...ik ga eens even lekker mijn kamer verbouwen...dat doe ik altijd als ik niet lekker in mijn hummetje ben...
ga dat maar es lekker doen. Hoe minder je er nu aan denkt des te beter. Laat je het resultaat weer zien???? haha
Verbouw ze! Als je gevoel zegt dat het niet lang meer zal duren, dan heb je kans dat dat inderdaad zo is (ik heb dat gevoel ook: deze maand gaat het lukken!). We moeten onze intuitie niet onderschatten!!!
Sandra helemaal niet erg hoor dat je ons zo mee hebt gesleept in je zwanger zijn of niet dat doen we eigenlijk toch alemaal. Kijk maar naar mij ik hou het ook spannend. En veel sterkte met het verbouwen van je kamer,laat je het wel heel alemaal Ik denk aan je en blijf je volgen hoor en duimen. Doei knuf Teddy.
Lieve San, Wat lees ik nu??? Dat is balen zeg!!! Zoals de andere ook al zeggen, we gaan gewoon verder met duimen voor de volgende ronde! We houden je in de gaten Dikke kus Joyce Franca, Bedankt voor je reactie! Ik ben zoooooo blij en het is zo snel gegaan eigenlijk! Echt nooit verwacht, maar toch gebeurd!!! XXX Joyce
He Teddy, Wordt het voor jou nu ook niet superspannend??? Al 5 dgn overtijd??? SPannend, hou ons op de hoogte!!!!! Liefs Joyce
Hey Meis, ik ben er ff 2 weekjes niet geweest en kan nauwelijks bijlezen, maar was wel erg benieuuwd hoe het met jou was en ik heb de hoop voor deze ronde nog niet voor je opgegeven hoor. Het weer buiten gaat ook steeds maar op en neer, nu is het ineens weer bloedheet. wij hollanders zijn daar niet aan gewend en met die hitte in juli was mijn temp ook helemaal van slag. Dus zolang de RD er nog niet zijn, blijf ik voor je duimen...... duim duim duim duim duim... Liefs, Daan
Bedankt voor het duimen lieverds....maar de zijn net gearriveerd.... Het is toch echt game over.... Op naar de volgende ronde maar weer......
he meid, das echt klote zeg. vanavond lekker op de bank met een grote pot ijs of chocolade of zo. sterkte. Liefs, Daan
he jammer sandra! ik ben het vandaag ook geworden. wat is jou gemiddelde cyclus? kunnen we volgende maand mischien wel samen wachten.. ..testen.. ..
potverd*** nog aan toe. Het is niet eerlijk!!! bah bah bah en nog eens bah.... Het leek zo goed, de temps leken zo goed, de voorspellingen leken zo goed.... Wat sneu voor je..... Ik ga nog harder voor je duimen, dat het volgende ronde WEL wat wordt!!! Dikke hug voor je *hug*hug*hug*
he gatverdamme zeg hoopte wel op goed nieuws hoor een heeeeeel edikke knufffffffffffffffffffffffff voor sandra balen meid Die hoop bah bah dat is zo erg he nou laat je maar es lekker verwennen ofzo vanavond door je mannetje idd met ijs
Oh wat jammer Sandra. Ik schrijf niet zoveel op het forum, maar kijk toch steeds even hoe het met jullie allemaal is. Ik hoopte zo dat het een tijdelijke temp-dip was, zoals op een aantal zwangeren temperatuurkaartjes te zien is. Dikke knuffel, Anne
Nee...helaas is het echt over... En nu laat ik me echt niet meer gekmaken!!! Bloedinkjes tussendoor...misselijk boven de wc-pot...kramp in mijn buik...steekjes...zere borsten...blauwe aders....ik trap er niet meer in!! Alleen nog het overtijd zijn...en dan een aantal dagen later eens testen...that's it.. Goh,...wat zal dat een lekkere rustige maand zijn zeg.... Tanja, gemiddeld zit ik toch wel rond de 28 dagen...dus mijn NOD is 8 oktober. En jij?