Het is weer zo ver, ben zenuwachtig. zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 11 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:( Hoi dames ik voel me onzeker, ik moet morgen naar de gyno.
    Even kijken ofdat alles goed zit van binnen na de miskraam. Maar heb toc weer vaag het idee dat ik weer zwanger kan zijn. :confused: Nou zou dat heel leuk zijn maar ik Zaterdagavond gezondigd. Ik weet dat het heel stom is en ik kan mijn zelf wel voor mijn hoofd slaan. Dombo. :(
    Ik heb n.m te veel gedronken en gerookt. Echt zo stom achteraf gezien. Ik heb n.m een nieuwe baan en dat wilden we vieren. :rolleyes: maar ja dit is echt de laatste keer geweest dat ik nog uitga. Ik heb er echt spijt van. :cry: en zeg nou niet dat ik het had kunnen weten, want dat weet ik echt wel. Oerstom gewoon!!!!!!!!!!! we zullen wel zien morgen. Ik kan het nu niet meer terrugdraaien. IK heb toch wel weer aanwijzingen dat ik weer zwanger zou kunnen zijn. Bedankt he dames.
    jennie72

2. Niet meer actief

oja van mijn banner klopt niet veel dus daar hoeven jullie niet naar te kijken. jennie72

3. Niet meer actief

niemand??????? :cry:

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoihoi!

Je gaat morgen naar je gyna dus leg hem je twijfels over een evt nieuwe zwangerschap gewoon even voor....

Wat betrefd dat roken en drinken zou ik me niet zo heel veel zorgen ovcermaken, in de prille zwangerschap is de baby nog niet aan de bloedbaan van de moeder verbonden...

Maar ik snap heel goed je gevoel hoor!

Kussie en ik hoop dat de gyna goed nieuws heeft morgen!

5. Niet meer actief

Hai Ninetje bedenkt he zoals gewoonlijk. ;) ik had het gewoon niet moeten doen. :( Ik ga eens in het jaar uit tegenwoordig maar heb hier gewoon niet bijnagedacht!ik zie het morgen wel weer! ik heb weer nieuwe testen besteld maar nu goeie
    Tot morgen jennie72

6. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    hey jenny!!!

ik ben nu twee dagen over tijd en ik heb van het weekend ook een paar glazen alchohol gehad!!maak je maar niet te druk want zolang je geen zekerheid hebt vind ik persoonlijk dat je gewoon nog alles mag!om nou halverwege je ei daarmee te stoppen is ook zo wat!!ik doe het pas als ik zekerheid heb!!!succes

liefs maloeke

7. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Hey meis, hoop dat je idd zwanger bent!! Duim voor je!

Over dat drinken en roken zou ik me ook niet al te druk over maken. Ken genoeg mensen die de hele zwangerschap door hebben gerookt en/of hebben gedronken en die hebben allemaal gezonde kindjes (begrijp me niet verkeerd, zulke dingen moet je zeker niet voor lief nemen maar die ene keer dat jij wat hebt gedronken en hebt gerookt zal volgens mij echt niet veel uitmaken).

8. Niet meer actief

Hoi de reden dat ik dit zeg is dat ik een verhaal heb gelezen van een vrouw die was bezig om zwanger te raken en die ging een avond uit, dronk te veel. Een week later overtijd en die was dus mooi wel zwanger, maar het kindje werd wel geboren met een hersenbeschadiging. Of dat dat daar van kwam weet ik niet. Dus ja i gewoon dom vanmijnzelf. Ik heb mij ei al gehad. Dus we zullen morgen hoop ik wat zien.
    groeten van jennie72 wat onzeker

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik wel oppassen met drank als je zwanger wilt worden, er wordt niet voor niets geadviseerd om beide te stoppen !

Maar Jennie bij jou is het gebeurd, ik zou me er niet te druk over maken.
    Veel succes alvast bij de gyn.

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Jennie72, veel sterkte bij de gyn morgen! En voel je niet schuldig over je 'zonden' van het afgelopen weekend, want dan ga je misschien onnodig stressen (en dat is nog slechter als je zwanger bent ;) ). Hopelijk heb je er wel van genoten, die sigaretjes en die glaasjes?

Laat je wat weten morgen?

Liefs, Wendy

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoihoi!

Ik las net ff je topic bij de verloskundige meis..

Daar schrijf je dat je op 8 sept van dat bijna draden kunnende trekkende (leuk galgjewoord) slijm hebt gehad...Dat wil dus zeggen dat je pas je eitje hebt gehad of evt nog moet krijgen...

In dat geval zou je eitje nu nog niet eens ingenesteld zijn...Dat is pas vanaf 5 tot zelfs 9 dagen na je eitje...

In dat geval zou het roken en het nuttigen van drankjes al helemaal weinig kwaad kunnen voor een evt zwangerschap...

Nou lieverd...dikke zoen van mij en ik hoop dat je morgen wel even laat weten hoe t was bij de gyna...

12. Niet meer actief

Hoi Wenniepenny hoe is het met jou? En de baby? en ja het was erg gezellig. En beetje te gezellig. ;) toch voel ik me er schuldig over.
    Ik zal wel laten weten hoe het bij de gyno is gegaan. :D
    Jullie zijn lieverds. Allebij Ninetje ook. Volgens mijn pendel zou ik toch pas in November zwanger raken! ik pin me daar niet op vast maar toch.
    groeten en veel liefs van jennie72 :eek:

13. Niet meer actief

Hoi dames net terrug van de gyno. Alles besproken van die miskraam enzo. Ze vond het heel erg voor ons. Toen de inwendige echo gehad.
    Ik ben minder ver in mijn cyclus dan gedacht. Ik dacht dat ik al een eisprong gehad had maar hij moet gaan springen binnen nu en 2 dagen! :D dus flink aan de klus dan maar. Hij was 16 mili. Nog 4 mili dus. Ik denk dat hij morgen of overmorgen gaat springen. Nu mijn banner nog aan passen,ik weet alleen niet hoe. Vraag wel hulp aan Debbie.
    Ik ben wel een blij mens :eek: want alles loopt weer zo als het hoort! ik mag als ik zwanger ben voor een vroege echo naar haar toe dat is dan toch geruststellender voor ons ;) blij dat ze zo begrijpend is!we hebben het er maar mee getroffen. Ze zijn lang niet allemaal zo! :rolleyes: nou meiden we houden jullie op de hoogte.
    groeten van toch wel een blije jennie72

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    veel plezier vanavond, morgen maar even eerste uurtjes vrij nemen.

15. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou gelukkig weet je nu meer jennie.
    Ik hoop dat je lekker geklust hebt en de zwemmertjes al lekker onderweg zijn.
    Ik hoop het voor je en duim alvast dat ze je eitje vinden :)

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
  17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat lekker dat het gelijk weer goed op gang gekomen is na de miskraam!
    Zeker nu je weet dat je eitje nog moet komen; kun je extra goed je best doen met je man.....
    Veel plezier!
    Groetjes Olga

18. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat fijn dat het weer goed zit! Veel plezier en succes met klussen!

Liefs

19. Niet meer actief

Dag dames bedankt he jullie zijn allemaal zo lief. Okal ken ik jullie niet.
    :rolleyes: Het gaat goed komen morgen ik ga alleen mijn hubbie verleiden maar dat is nooit zo,n probleem! hahaha :)
    Ik ben wel blij met dit nieuws. :D ik kom een dagje maar niet op het forum denk ik te druk met klussen!even pauze. ha ha.
    groeten van een jennie in startblokken. :oops: geintje

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    succes meid. tot over een week of 2

Deel Deze Pagina