Het andere topic is gesloten. Ik dacht voor de geen die behoefte heeft om een kaars te branden. En het met ons wil delen, maak ik een nieuwe . Mijn kaarsen branden voor het drama in België. En voor s moeder haar laatste chemo kuur. En die hem nodig heeft.
Voor mijn vader die morgen weer te horen krijgt hoe snel zijn tumorwaardes zijn gestegen.. Kutziekte..
ik brand ook een kaarsje. voor een lieve vriendin die na 2 overleden kindjes (allebei 30 wkn zwangerschap) nu weer zwanger mag zijn en met mijn kaarsje duim ik ontzettend hard dat het nu echt goed mag gaan en ze haar 3e wondertje voor altijd in haar armen mag houden en lekker mag knuffelen.
Is goed marnat.. De kanker (prostaat) zit er nog en gaat niet meer weg, maar als hij gewoon langzaam groeit dan kan hij er nog heel oud mee worden, gaat hij ineens heel hard groeien dan gaan ze hormonen geven en dan kan het nog tien tot vijftien jaar duren, maar dat is niet zeker.. Mijn moeder is deze week " schoon" verklaard..
Bij deze wil ik een kaarsje branden voor mijn oud collega/vriendin die momenteel 21 weken zwanger is van een tweeling die samen een placenta delen en de kleinste blijft zorgelijk. Ze hopen dat ze de 28 weken mag halen.
Mijn kaarsen branden voor s moeder ze heeft de laatste chemo gehad. Nu hopen dat de kuren gewerkt hebben. Deze laatste kuur wandelt ze ook weer goed door . En mijn kaars brand voor de geen die hem nodig heeft.
Lief! Dankje Marnat, idd kanker... (uiteraard brand mijn kaarsje voor iedereen die het nodig heeft, maar op dit moment is mijn mama de voornaamste)
Mijn s moeder heeft de rot ziekte ook weten we zins vorig jaar . Daar gaat het goed mee nu . Met jouw moeder gaat het minder begrijp ik! Omdat je zegt dat ze niet lang meer heeft. Als je niks zegen wil is ook goed hoor. Ik toon alleen medeleven meis knuf.
Ik heb in het vorige topic een kaarsje aangestoken voor mijn lieve moeder, die over 12 dagen een jaar geleden aan de gevolgen van ernstige reuma is overleden. Mijn zoontje was toen net 8 weken oud. Mijn moeder heeft zich tegen alle diagnoses in nog tot de geboorte van mijn zoon en tot 8 weken daarna voort weten te slepen, en daar zal ik altijd dankbaar voor zijn/bewondering voor hebben. Het gemis blijft nog altijd ongelofelijk zwaar...
@ papaver, heftig! Sterkte @ Marnat. Toen onze jongste 5 weken oud was werd er een tumor in haar galwegen ontdekt. Het was vrij snel duidelijk dat er niks, maar dan ook echt niks meer gedaan kon worden. We zijn 5 maanden verder en nu wordt ze echt slecht... Het gaat niet lang meer duren ben ik bang...
Ik wil een kaarsje branden voor mijn moeder die overleden is toen ik heel klein was. Wil haar laten weten dat ik haar nog steeds heel erg mis! Sterkte meiden!
Sterkte allemaal! Wat erg alle (s)moeders, vadersaan die rotziekte :'( Mijn nichtje van 34 heeft het ook, leverkanker overal uitzaaiingen :'( ze doen nog chemo om het te verlengen, zeh eeft net een kindje van 1 jaar ik brand bijna elke dag een kaarsje voor haar, denk er bijna elke minuut aan, wat een k*tziekte :'(
papaver@ Meis knuf en sterkte kaars brand ook over twaalf dagen voor jou . Wietje@ slik meis geen woorden voor . kan dan alleen maar zeggen geniet met volle teugen van je mams zo lang ze er nog is. klinkt hard maar helaas meer kun je niet . maar ze heeft haar klein kind gezien . Als je je ei kwijt wil mag je me pbben. Kaars blijft elke dag branden .
Voor mijn moeder, in januari is er maagkanker bij haar geconstateerd, ze heeft onlangs een beroerte gehad. Nu weer opgenomen in het zkh vanwege hypo en longontsteking. Ze heeft vocht achter de longen en de artsen denken dat de kanker uitgezaaid is :x:x 1 van deze dagen zullen ze het vocht afnemen voor onderzoek. Hopelijk is het geen uitzaaiing!! K*tziekte zeg!! Sterkte voor allemaal.. Knuffel
Dan steek ik een kaarsje aan voor alle mama en papa's met deze k*t ziekte. Hier ook een mama met kanker. Ze is afgelopen dinsdag geopereerd aan een tumor in haar darm dat is weg gehaald evenals haar eierstokken maar beter wordt ze niet meer omdat ze uitzaaiingen heeft zitten in de lymfen rond de kranslagader. Ze kan er nog jaren mee leven als alles rustig blijft en wie weet hoe ver de medici zijn over een tijdje...Zolang er hoop is.
Ik brand een kaars voor mijn overleden let wel stiefvader waar ik erg gek mee was.. En voor mijn schoonvader in de hoop dat alles nu toch is goed komt!! Zonder verdere tegenstag!! Ook brand mijn kaars voor iedereen die wat steun kan gebruiken!!
Hier een kaarsje voor iedereen die het nodig heeft! *Tevens voor mijn aan kanker overleden lieve papa. (44 jaar geworden) *En 1 voor mijn 1e vriendje, welke samen met zijn tweelingbroer door een noodlottig ongeluk geschept is. Beide overleden (net 18 jaar geworden)