haaai ben bezig met word een kalender te maken en kom er dus Nu al niet uit terwijl ik net begin -zucht- ben een soort tutorial aan het volgen en wil dus een liggende kalender met links en rechts een kolom (dagen van de maand dus 1-30 in 2 kolommen verdeeld) nu heb ik dat heel leuk via kolommen en indelen gedaan en krijg ik die cursor niet in de 2e kolom...wat doe ik fout? wil in de tweede kolom typen maar gaat niet (voor duidelijkheid tis een onzichtbare kolom) zie ook: members.home.nl/erickampfraath/materiaal/Word/Handleiding%20word%20kalender.doc als iemand mij kan helpen graaaaaaaaaggg
doe eerst maar eens een heleboel enters, dan pas kom je daar. Als je normaal een hele pagina in word heb kun je de cursor ook niet zomaar onderaan zetten. Hij heeft dan eerst wat enters nodig om naar beneden te geraken.
En heeft dit geholpen? Je zou ook kunnen proberen om je cursor in de eerste kolom te zetten en dan de tab toets indrukken. Dan zou die naar de volgende kolom kunnen springen.
Hoera tis gelukt...thanks luna en sheann met de tab werkt niet want t zijn onzichtbare kolommen waar ik tekst nog in moet zetten en in mijn tab had ik een stippellijn gezet als instelling.... maar tis gelukt met veel moeite haha