Hoi, Ik word vaak snachts wakker van de kramp in mijn buik, ik slaap op mijn zij en word ineens wakker van de pijn, en draai mij voorzichtig om en dan word de pijn minder. Doordat ik vaak wakker word 3/4 keer voel ik mij overdag heel erg moe op het werk, volgende week is mijn laatste week dan ga ik met verlof. Maar het word steeds moeilijker voor mij omdat ik snachts vaak wakker word, kan ik mij niet op het werk mijn functie uitvoeren. Omdat ik mij heel moe voelt gisteren was ik er heel slecht aan na het werk ik viel bijna om omdat ik gewoon geen energie meer had vroeg in bed gekropen maar had pijn in mijn buik benen voeten... Zijn hier meiden die er ook last van hebben, Groetjes, ANGEL24
Pfffff, ik herken wel wat je schrijft.... Ik wordt ook (te) vaak wakker van pijn, in mijn liezen, vagina, buik, kuiten...... Gelukkig ben ik al met verlof! Als je het werken nu echt niet meer trekt omdat je te moe bent, kan je je ook ziek melden. Jouw gezondheid gaat nu voor. Dan kan je overdag even bij slapen, dat scheelt een hoop. Of de laatste week halve dagen werken? Misschien helpt het ook om je benen omhoog te leggen? Sterkte!
Slaap je op je rechterzij toevallig? Daar loopt namelijk een ader die kan afknellen tijdens het slapen. Dat is ook de bloedtoevoer naar de placenta geloof ik.. Dus je lichaam zorgt er dan voor dat je wakker wordt en omdraait ofzo... Misschien eens proberen om op de andere zij te slapen...?? Dat slapen is gewoon een probleem he tijdens je zwangerschap.. verschikkelijk vond ik het