Hallo meiden, topic nr heelveel over belasting Maar goed, Ik ga per januari minder werken, van 35 naar 32 uur per week en mijn ort stopt ermee. Quinn gaat per januari 3 dagen ipv 2 1/2 dagen naar het kdv Over de uren van het kdv daar kom ik nog wel uit, maar argg maar niet natuurlijk over mijn inkomen, ik kan zelf nog berekenen qua ort dat is 100 per maand minder, maar hoe moet ik het nou uit rekenen qua maand inkomen. Of hoe kan ik dit aangeven bij de belastingdienst Wie kan mij helpen??
Even vragen of personeelszaken een berekening voor je wil maken? Zij hebben daar een programmaatje voor...
Weet je wat je bruto gaat verdienen? Obv 32 uur? Dan kan je een bruto netto check doen via internet? Ik snap je vraag verder ook niet helemaal, eigenlijk.
Je blijft bij de zelfde werkgever met in principe geen andere wijziging in je salaris dan de wijziging in het aantal uren? Is het dan niet: huidige salaris x (32/35) = nieuwe salaris en daar dan de ORT (wat dat dan ook mag wezen) vanaf ?
Je kunt ze toch even bellen of mailen? Ze hoeven jou toch niet persoonlijk te zien om die berekening te maken?