Op 29 maart ben ik de pil vergeten (1 pil). Dit was halverwege de strip. Ik wou vrolijk doorgaan de volgende dag maar werd meteen ongesteld . Dus heb ik dat afgewacht en ben dus een week later weer met een nieuwe strip begonnen. Die is nu ook halverwege. Het lijkt me onmogelijk, vooral omdat ik gewoon ongesteld werd, maar zou ik zwanger kunnen zijn? Ik vraag het toch even voor de zekerheid... Alvast bedankt voor de reacties!
Tjah, alles kan. Sommige raken door de pil heen zwanger. De kans lijkt me wel ontzettend klein hoor! Elmo
Ze zeggen dat de pil ook nog veilig is als je deze 1 keer vergeet. En je was niet ongesteld maar het was een ontrekkingsbloeding veroorzaakt door je pil,het lijkt me sterk dat je zwanger bent.
Kan geen kwaad midden in de strip. Je lichaam heeft dan al zoveel hormonen binnen gekregen dat die nooit in 1 dag een complete eisprong kan ontwikkelen. Een eitje groeit maar zo'n 2mm per dag. En niet binnen 1 dag 20mm (dan springt hij ongeveer). In begin kan wel kwaad, want dan krijgt lichaam kans een eisprong te ontwikkelen. Succes!
Oké dan, bedankt voor jullie reacties! Dan ga ik ook geen test halen. Dacht al dat het niet kon hoor, maar ben de laatste dagen behoorlijk misselijk. Ik wou een zwangerschap even uitsluiten. Gewoon een buikgriepje dus. Thnx!
Je kan altijd een test kopen natuurlijk voor de zekerheid. Het is namelijk wel belangrijk te weten waar je aantoe bent vooral voor jezelf! Groetjes
Om even terug te komen op mijn eerste vraag... Ik ben dus gewoon weer begonnen met de pil na mijn ongesteldheid. Nu moet ik nog 4 dagen slikken, maar nu word ik wéér ongesteld. Is dit normaal? Ik heb netjes elke dag de pil ingenomen en ik heb dit ook nooit eerder gehad. Normaal gesproken ben ik eerst 2 of 3 dagen gestopt voordat ik ongesteld word. Iemand een idee? Groetjes, Djem
Ja is logisch, je hebt je hele cyclus anderhalve week veranderd! Dus daar moet je lichaam aan wennen. Maar volgens mij ben je nu ook niet beschermt tegen een zwangerschap... Zou het even aan de dokter vragen om zeker te zijn.