Weet iemand of elke jamin de spullen verkoopt die je voor het versieren van je taart nodig hebt? Ik heb in ieder geval rolfondant nodig en een smoother. Ik zag dat de jamin een handig startpakket heeft dat niet te duur is. Als de kleinere jamins dat niet hebben moet ik naar de stad en daar heb ik niet zo veel zin in.
volgends mij niet ALLE jamin's meestal is de jamin wel wat duurder dan online bestellen maar licht er ook maar net aan hoeveel je gaat kopen aangezien je online de verzendkosten erbij heb natuurlijk!
ik ga voor het eerst zo'n taart maken en heb het boekje van debbie brown. zij gebruikt rolfondant dus wilde ik dat ook proberen. maar voor de hema geldt zeker hetzelfde dat niet alle hema's dat verkopen?
hema verkoopt niet zo heel veel hoor, ja kan dan beter naar de jamin. Ze hebben rolfondant ( die is echt prima) en marsepein, allerlei decoratie, uitstekers, bakmixen en een smoother hebben ze volgens mij ook wel.
Ik heb het laatst ook voor eerst gedaan en het is me reuze mee gevallen. vrij goed gelukt zelfs. Ik heb toen marsepein gekocht bij de AlbertHeijn, dus volgens mij kun je het gewoon bij de supermarkt kopen. lag bij de bakspullen. Succes!
viel het ook mee om het biscuitgebak te maken? het meest zie ik nog op om de fondant mooi strak om de cake te krijgen. maar ja ik kan van het weekend mooi oefenen en dan over 2 weken moet het dan wel lukken.
dat strak omheen krijgen gaat echt wel lukken hoor! Als je lang 'kneed' is het lekker soepel en leg je het er zo op.
Weet je wat supergoed spul is? Satin ice rolfondant..dat werkt echt heerlijk. Jammer alleen dat het niet naar marsepein smaakt! En het is helaas ook niet verkrijgbaar bij Jamin volgens mij.