TS, herkenbaar hoor. Ik vind het voornamelijk erg confronterend om echofoto's te zien. Ik kan me er niet op voorbereiden, want doe de pc aan en daar vliegen ze alweer voorbij. het is confronterend omdat het me wijst op het verdriet wat ik meesjouw. En daar wringt de schoen, het is niet een ander niet gunnen. Het is gewoon een confrontatie met je verdriet en wanhoop. En soms komt die ene foto ineens voorbij op een moment dat je al niet lekker in je vel zit. En dan komt ie keihard binnen. Dát is pijnlijk, en heeft niks te maken met een ander iets wel/niet gunnen. Het is gewoon een confrontatie met datgeen wat jij ook zo graag zou willen. En dat laat je je verdriet weer voelen...
ik Vind dit ook heel ongepast als meiden vertellen dat je hulp moet zoeken Mensen hebben gevoelens en daar kan geen enkel arts iets aan doen! tenzij je jezelf volpropt met anti-depressieve? dit is toch geen ziekte hé ! Begrijp duidelijk wat sommige meiden mee maken al zit ik maar in de 1ste rondjé ben ondertussen ook al 3jaar aan het proberen' en een ondertussen is mijn nichtjé zwanger en plots vandaag lees ik op facebook dat mijn vriendin zwanger is van haar vriend die ze maar 1maandje kent' Noujah mij wringt het ook hoor' Niet uit jaloezie maar gewoon je 'Gevoelens,tikkende klokjé,hormonen' vergeet ook niet dat de meeste meiden hier in behandeling zijn waar ze zowat emotioneel kunnen van worden, vind gewoon dat iedereen eens moet in de spiegel kijken voor je iets uitspreekt' Meiden ik Begrijp jullie!