Voor mijn ouders wordt het hun eerste kleinkind (ben de oudste thuis en zuslief heeft geen haast ) Voor mn schoonmoeder (schoonvader is 12 jaar geleden overleden) wordt het inmiddels het.... uhm *ff vingers tellen* vijftiende kleinkind. Niemand weet het nog en ik zit nu eigenlijk te broeden hoe we het gaan vertellen.... eerst volgende week dinsdag maar eens langs de HA en dan maar eeens kijken of ik vriendlief kan overhalen om het grote nieuws eerder te vertellen dan na 12 weken.
Voor mijn ouders wordt het de eerste keer! Ben de jongste, maar mijn broers hebben blijkbaar geen haast, maar nu begint het geloof ik wel bij oudste broer te kriebelen! En zijn moeder de 3e keer oma en zijn vader voor de 100ste keer? Geen idee, want die man heeft overal kinderen verwekt, en die verwekken natuurlijk ook weer!
voor mijn ouders en schoonmoeder wordt het de tweede kleinkind en allebei van ons en mijn schoonvader kan deze jammer genog niet meer meemaken is begin dit jaar overleden
nee voor beide niet eerste kleinkind wel voor me EXschoonouders eerste kleindochtertje maar ze willen haar niet kennen dus dan houdt het op he
Voor mijn paps zijn 1e kleinkind en voor mij schoonouders al het 7e geloof ik, maar wel het 1e kleinkind van hun enige zoon
Voor mijn schoonmoeder en haar man is het de eerste klein kind. Van mijn ouders is het de tweede maar van die kleine hebben ze nooit wat van gehad omdat ze die niet mogen zien meer sinds ze een half jaar is. ( mijn broer mag zijn kleine ook niet zien.) En ze verheugen zich allemaal heel erg. Mijn ma verheugt zich nu 10x meer als toen.
Voor mijn ouders het tweede/derde kleinkind (beetje spannend wie er eerder gaat bevallen: mijn schoonzusje van de tweede of ik van de eerste, ). Voor mijn vader is het nieuwe er wel af geloof ik (niet negatief trouwens), maar mijn moeder geeft wel aan het toch wel erg bijzonder te vinden dat nu een van haar dochters een kindje krijgt. Beleeft ze toch weer als nieuw nu zo, omdat het op deze manier voor haar dichterbij is, ofzo. Mijn schoonouders worden voor de 4e keer opa en oma, maar vooral mijn schoonmoeder lijkt nogal hoge verwachtingen te hebben van deze: haar dochter is gescheiden, net weer een korte relatie stukgelopen, dus daar komt voorlopig geentje bij (en bovendien heeft de knul die ze heeft behoorlijke gedragsproblemen, niet echt zorgeloos genieten dus als grootouders). Andere zoon zal geen kinderen krijgen (getrouwd met oudere vrouw, gaan nu wel pleegkinderen opvangen) en de 3e zoon krijgt maar geen relatie, dus die hoop lijken ze ook een beetje opgegeven te hebben. Mijn man heeft er al twee uit een eerder huwelijk, maarja, die zien ze natuurlijk niet zo vaak en omdat schoonmoeder een paar stomme acties heeft gehad naar de ex van mijn man, is die ook niet zo genegen om de kids eens een woensdagmiddag daarheen te doen, (en de rooklucht zal daarbij ook wel meespelen). Dus het lijkt er een beetje op dat ze nu eindelijk echt oma kan gaan worden van dit kindje en dus riep ze een tijdje geleden al: o, als ik dan m'n rijbewijs heb, dan kan ik lekker vaak langskomen! Nouja, als ze dat echt gaat doen, dan ben ik vaak niet thuis, want daar heb ik echt geen zin in: schoonmoeder die alle schade van de andere 3 kleinkids bij deze komt inhalen. Dacht ik toch niet: mijn kind moet gewoon kleinkind kunnen zijn en niet stiekem de behoeftebevrediger van mijn schoonmoeder.... Dus, tja, aan beide kanten lijkt het toch wel een beetje alsof het de eerste is...
Mijn ouders worden voor de 5e keer oma en opa en mijn schoonouders voor de 1e keer, dus voor hen is het heel erg spannend allemaal! Ik sta ook helemaal in de spotlight bij mijn schoonfamilie (wel heel bijzonder hihi)
voor mijn ouders en schoonouders wordt het de 1e keer, ze zijn alle 4 heel blij en kunnen niet wachten tot het 1e trimester voorbij is zodat ze het mogen vertellen aan iedereen, ik besef het zelf nog niet zo goed en kan niet wachten tot mijn 1e echo 18 september, dan geloof ik het pas!
ik heb geen broers of zussen dus voor mijn ouders wordt dit hun eerste kleinkind. Mijn schoonouders hebben al 2 kleinzoontjes en krijgen nu hun derde kleinkind
mijn ouders worden voor de eerste keer opa en oma .....en zijn door het dolle heen ... mijn schoonouders worden voor de derde keer opa en oma ...en volgens mij intresseert ze het NIKS ...... mijn opa en oma worden ook voor het eerst overgrootouders en zijn hillarisch ......mijn man zijn oma word het voor de derde keer en is netjes geintreseerd
voor mijn vader en stiefmoeder wordt het het eerste kleinkind, mijn moeder leeft niet meer en voor mijn schoonouders ook. Dus ze zijn allemaal in de wolken en kopen en maken van alles. Denk dat zij al meer in huis hebben dan wij
Hoi hoi, Voor mijn ouders wordt het de 1ste x en ze zijn helemaal happy. Voor mijn schoonouders wordt t de 2de x. Liefs Jes
Mijn moeder wordt voor de 1e keer oma! Mijn schoonouders worden voor de 1e keer opa en oma. En mijn opa en oma worden voor de 1e keer overgrootouders. De oma van mijn vriend is helaas 3 weken terug overleden maar die was dolgelukkig dat ze (ook voor het eerst!) overgrootmoeder werd! Het stond dat ook op haar rouwkaart. Hier alles dus voor het eerst .
Mijn ouders leven niet meer dus zij worden helaas geen opa en oma. Mijn man zijn ouders worden voor de tweede keer opa en oma
Mijn moeder gaat in november voor de 4e keer oma worden, maar ze blijft net zo blij alsof het elke keer weer de eerste is. december komt het 5e kleinkind en sinds kort kregen we te horen dat april 2009 kleinkind nr 6 komt. Ik ben samen met me stiefzus zwanger en we schelen zo'n 4 weken, en nu is me schoonzusje ook zwanger dus we gaan lekker zo met zn allen hihihihihi.
Mijn schoonouders worden voor de 4e keer opa en oma. Mijn moeder voor de eerste keer. Ik kan aan mijn moeder merken dat het de 1e is. Die is er helemaal mee bezig. Mijn schoonouders daarintegen niet, maar dit kindje is ook een latere t.o.v de andere kleinkinderen ivm 2e huwelijk mijn man. Ik heb het idee dat het dan wat minder word.