mijn schoonouders worden voor het eerst opa en oma ze zijn apetrots nu al en denken al helemaal vooruit. mijn ouders zijn al opa en oma maar die kijken niet eens om naar hun eigen kinderen laat staan hun kleinkinderen. we hebben hun het ook niet verteld omdat we geen contact met hun hebben. maar met me schoonouders heb ik gelukkig ook goed contact en kan dus lekker tegen hun zeuren en doen. groetjes
das ook jammer dat je geen (goed) contact hebt met je eigen ouders ! dus je hebt het al verteld , nu dat je (nog maar)bijna 4 week zwanger bent ?
nee dat is juist niet jammer het klinkt heel raar ik weet het maar heb daar zelf voor gekozen en heb nu niet eens zoiets van ja ik wil het hun vertellen. ja me schoonouder waren super trots en leven mee! groetjes
Mijn moeder wordt voor het eerst oma (en haar man opa ) Mijn vader is al opa van 3 kids. En ik en mijn oudere halfzus zijn beiden zwanger nu, zij is 1 maand eerder uitgerekend dan ik; zij heeft al een dochtertje. Mijn oma wordt voor het eerst overgrootmoeder. Helaas is mijn overgrootmoeder 4 juli overleden op 86-jarige leeftijd. Ik heb er altijd op gehoopt dat we de 5 generaties gingen halen, maar dat heeft niet zo mogen zijn... Dan maar weer op naar de 4 generaties! En mijn schoonouders zijn al opa en oma van 8 kleinkinderen. Maar ik en mijn mannetje zijn toch wel een uitzondering, omdat mijn man de enigste zoon is en ook nog eens de jongste (hij heeft 6 zussen ) Grtz
Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma, mijn opa word voor het eerst overgrootvader Mijn schoonouders worden als het goed is voor de 3e keer opa en oma (Peter zn zus is in verwachting van een tweeling) Nou hebben zijn vader en zus geen contact met elkaar, dus Peet zn vader zal het gewoon als de 1e keer ervaren.
Ja voor mijn schoonouders is het ook hun 1ste klein kind. Maar hun bemoeien zich dan wel overal mee wat ik helemaal zat begin te worden. Mijn man heeft daar alles in de opslag staan. We nog alleen de kinder kamer en zelfs die is nog niet geheel af! Pas als het hele huis af is krijgen wij onze spullen voor de kleine. Ik ben daar totaal niet mee eens want sommige spullen hebben wij gewoon nodig die daar staan. Maar mijn man is echt zo'n moeders kindje en doet maar wat ze zegt. Maar je hebt toch echt de maxicosi nodig in huis en je kinderwagen enz toch?
Hebben jullie die spullen zelf betaald? Zo ja dan zou ik een heeeeeeleboel stennis schoppen! Het zijn toch jullie eigendommen?
Nog vergeten: ik heb nog een opa (vaders vader) en oma (moeders moeder). Voor hen wordt het het zoveelste achterkleinkind. Ben ff de tel kwijt (ja.,.... grote families hè). Grootouders van vriend leven alle 4 niet meer, helaas.
ja, mijn ouders worden voor het eerst opa en oma, alleen is de band met mijn ouders nog niet helemaal ideaal, vroeger wat issues gehad en het gaat nu wel maar vooral met mijn moeder gaat het nog moeizaam, ik maak me daarom ook een beetje zorgen over hoe dat moet als de kleine er straks is. Ik wil ze er wel bij betrekken want ze zijn zo blij. Maar vooral in de eerste weken vd zwangerschap belden ze om de dag, om gek van te worden, of mijn vader stond ineens voor de deur om te kijken hoe het nou was. Ze bedoelen het goed maar ik denk dat ze toch meer aan zichzelf denken dan aan mij. Herkent iemand dit?
Heb het eindelijk in huis... me man stond eindelijk is sterk op zijn benen vandaag! Morgen nog de rest van een kennis en dan hebben we alles in huis
Mijn ouders worden voor de eerste keer opa en oma, mijn schoonouders zijn al opa en oma van 3 kids. Mijn oma wordt voor het eerst overgrootoma!
Het is het eerste kleinkind en achterkleinkind voor beide families, en dat maakt het best wel speciaal en worden we (soms zelfs iets teveel) verwend).
Mijn ouders leven niet meer hebben niete ens mijn bruiloft gezien Mijn schoonouders worden voor de 4dex opa en oma en 2 maanden na mij is mijn schoonzus uitgerekend