Worden jullie ook met de dag dommer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eef80, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Ha ha ha! Wat een verhalen, geweldig!
    Ben gelukkig dus niet de enige waarbij de intelligentie hard achteruit loopt!
    De tip van omega visolie ga ik zeker proberen! Even kijken of ik het kan vinden bij de kaasboer :D

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    #42 S0fietje, 8 feb 2012
    Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  3. Dana

Dana Niet meer actief

bedankt Sofietje, voor de link, visolie slik ik al sinds dag 1 dat ik weet dat ik zwanger ben maar het mag niet baten :D hopelijk wel voor de kleine en de aanleg vd hersenen/zenuwstelsel.

4. mrs B

mrs B Actief lid

5 jun 2010
    176
    3
    18
    Vrouw
    secretaresse
    Noord Brabant
    Te grappig om te lezen allemaal:D...

Ik was laatst bij de vk met mijn jongste dochter. Ik zit in de wachtruimte, vraagt er iemand hoe mijn dochtertje heet. Geef ik doodleuk de naam van mn oudste dochter als antwoord. Die vrouw tegen haar kindje "kijk, dit meisje heet ....". Durfde niet eens meer te zeggen dat ik de verkeerde naam gegeven had, voelde me zo'n waardeloze moeder:D.
    Vandaag minutenlang serieus nagedacht over de geboortedatum van mn jongste:$ *schaam schaam*

5. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik heb even een kleine studie gemaakt van de visolie en ik kwam er achter dat het wel de moeite loont om te kijken aar de kwaliteit visolie.Je moet de extra gezuiverde hebben anders heb je kans op verontreinigde visolie. In een goede vitamine winkel kan je advies krijgen. Ik vind de visolie een hele goede tip!

@mrs B Te grappig! :D

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Leuk dit topic!

Ik kom vanmorgen op mijn werk en kom er dan pas achter dat ik mijn laptop ben vergeten mee te nemen van huis...

7. MissCK

MissCK Niet meer actief

haha. wat heb ik hier om moeten lachen :D wat een leuke reacties allemaal. heb het zelf nog niet helemaal 'volgens mij' , of misschien ben ik wel altijd dom geweest dat het niet opvalt hahaha.

wat ik wel heb is het volgende, ik heb in 3 dagen tijd al 2 borden, 3 glazen en 2 schaaltjes laten vallen. kapot op de grond, scherven brengen geluk zeggen ze toch? :)

8. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    hahahah sterker nog.. ik ben sinds de eerste 'dom' (warrig) gebleven:)
    3 boodschappen halen zonder lijstje? forget it:D
    als vriend om 16.00 zegt dat ie om 17.00 ff langs een vriend moet vraag ik zeer verbaast om 17.00 wat ie in godsnaam gaat doen als ie zn jas aantrekt:D
    k heb ook niet t idee dat t na de derde gaat opknappen hoor hahah

9. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Deze keer begon het al voor ik wist dat zwanger was toen ik de zwangerschapstesten van de Kruidvat ook nog een keer bij de AH bij de kassa op de loopband legde.

10. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.195
    10.796
    113
    hihi! Volgens mij heb ik gisteren per ongeluk mn lenzen weggegooid. Ik gooi de lenshouder leeg en maak m schoon, en vul m daarna weer om mn lenzen uit te doen. Vanochtend stond mn lenshoudertje klaar met de dopjes open om lenzen erin te doen... maar ik had gisteren mn bril op! Nou ja, het zijn maar maandlenzen die ik toch alweer bijna moest vervangen, maar toch...

Oh en mrs B, dat van die namen komt nooit meer goed hoor! Mn schoonmoeder heeft 4 dochters, en als ze een van hen wil roepen roept ze ook vaak eerst een of twee verkeerde namen!

11. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Dat onhandige heb ik ook! Ik laat alles uit mn handen vallen, stoot alles om... Handig he :)

12. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Ik ben vandaag gewoon verkeerd gereden naar mijn werk! :$ Reed op de automatische piloot, maar blijkbaar helemaal verkeerd! Zo stom weer!! Maar heb er wel super hard om gelachen met me collega's en me werkgever!!

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Bedankt Dames voor het leuke vooruitzicht, ik werd nieuwsgierrig door de titel en heb vervolgens erg moeten lachen om de verhalen:D
    Ik weet wat me te wachten staat, haha. Zal man lief vast gaan waarschuwen;):)

14. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hihi leuk topic :D Mijn collega's liggen ook regelmatig om mij in een deuk.
    Vanmiddag nog 1 van mijn collega's wist het spreekwoord: 'Waar het hart van vol is loopt de mond van over' niet meer. Dus ik floep dat er zo uit, vraagt ze mij het te herhalen. Ik wist het gewoon niet meer! Te erg! :$ Had het een paar seconde ervoor nog gezegd. Moest aan m'n andere collega naast me vragen wat ik ook alweer had gezegd..:) Dusss..... En ik moet nog even hihi :p

*edit: Terwijl ik het nalees zit ik me te bedenken dat het geen spreekwoord is, maar een gezegde haha! :D

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heel herkenbaar :D
    Autorijden gaat altijd een stuk slechter als ik zwanger ben, om over inparkeren maar niet te spreken.
    Met boodschappenlijst de winkel in is geen toevoeging meer: ondanks dat vergeet ik toch de helft nog.

Verder ben ik een boel alweer vergeten, waarvan ik vrees dat -als het deze keer wel goed gaat- ik binnenkort me wel weer zal herinneren hoe dat toch steeds is... :)

16. raspberry

Oja, die actie heb ik ook gehad ja...

17. raspberry

Hier ondanks de visolie hoor :D

18. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Bij m'n vorige zwangerschap vergat ik constant m'n pincode, heel irritant als je met een kar vol bij de kassa staat......
    Plus had een eieren-issue, mijn brein bleef hangen op het 'ik heb geen eieren' en ik bleef ze kopen. Op het hoogtepunt had ik 40 eieren in huis :D.
    Oww, en ik slikte iedere dag visolie...maakte niks uit hoor! Mijn man vreest nu al wanneer het weer gaat beginnen :p

19. eef80

eef80 Niet meer actief

20. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pas was ik in de kerk, was ik koffie aan het zetten. Nu had ik per ongeluk de tap opengezet, terwijl ik dat wel 10x controleer normaal gesproken. Gevolg: 4 liter koffie uit de kan gestroomd, uiteraard in de keukenkastjes eronder en op de vloer...Phoeh, dat was een klus om op te ruimen!

Deel Deze Pagina