Worden jullie ook met de dag dommer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eef80, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hahah jahh ons brein word opgeslurpt door ons kleintje.. naja, alssie daardoor straks lekker slim is.. en ik mijn hersens nog terug krijg :O

2. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    haha ik denk net aan vorige week..Heb er nooit echt bij stilgestaan maar nu ik jullie verhalen erbij lees denk ik: ja hoor wat mij overkomen was was ook uit pure zwangerschapsDOMHEID :p!!!
    ging ik eten maken en het eten was klaar en ik roep mijn zoontje en vriend erbij en ik zit daar zo heel idioot aan tafel...Had ik totaal niks op tafel gezet...Alles zat nog in de potten en pannen en borden stonden nog in de kast...Haha hoe zat ik daar toch zo onnozel!!

3. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Krijg ik net een smsje van mijn schoonvader, vriendlief is zijn telefoon vergeten. Hij kan niet zonder zijn telefoon en daarbij werkt hij 24 uurs diensten. Dus ik denk, breng ze tel wel ff langs als hij dat wilt! Dus stuur dit terug naar mijn schoonvader: Oh das indd niet handig. Nou, anders breng ik ze tel wel ff langs als hij dat wilt. Ik bel hem wel ff op! Kuss!

Jajaaa.. Me schoonvader denkt alleen niet dat hij opneemt.. :D Whaha zo stom!

Deel Deze Pagina