Worden jullie ook niet gek van...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ranu, Oct 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. S1978

S1978 Actief lid

Dec 7, 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig om te lezen, vooral omdat ik er eigenlijk helemaal geen last van heb. Ik moet er overigens niet aan denken dat iedereen aan mijn buik gaat zitten. Ik ben nu 23 weken zwanger en hoop niet dat ik hier nog last van ga krijgen!

2. MWB

MWB Bekend lid

Dec 7, 2011
    907
    0
    16
    Oh, dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Alleen vriendlief zit veel vaker dan normaal aan mijn buik, maar hij mag dat... Ik zou dat inderdaad echt niet prettig vinden als mensen (ook al is het familie) maar te pas en te onpas aan mijn buik zouden zitten... Gewoon zeggen dat je dat niet prettig vindt dus!

3. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
  4. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,235
    180
    63
    Ik was er erg bang voor dat iedereen aan mijn buik zou zitten tijdens de zwangerschap maar gelukkig is dit helemaal niet gebeurd behalve bij familie maar die vroegen ook of ik dat goed vond, vooral omdat ik van te voren heb aangegeven dat ik niet wil dat iedereen te pas en te onpas aan mijn buik zou gaan zitten.
    Een cursus genootje heeft er wel erg veel last van gehad, zij droeg daarom een buikbang met de tekst Don't touch! wat goed scheen te helpen.

5. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Hihi, ja dit vond ik ook veel irritanter.
    Het is raar, wanneer mensen opeens aan je buik gaan zitten.
    Maar ik zie het niet als dat ze nu zo graag "mijn buik" willen voelen" maar meer alsof ze de baby willen liefkozen of zo. Ze bedoelen het in ieder geval lief en daarom zet ik mij wel over het ongemakkelijke gevoel heen.

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik vind het net leuk dat ze al aan mijn buik zitten. Wil zeggen dat het lekker zichtbaar is :)

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier nog geen last van, maar is ook nog niks zichtbaar.. Alleen manlief doet het wel :) Voor de rest eigenlijk geen moeite met familie en vrienden, alleen wel als andere mensen dat doen.. Collega's of onbekenden daar ben ik niet van gediend en dat zal ik dan ook zeker wel zeggen..

Ik zit met smart te wachten tot er iets te zien is zodat bekenden in ieder geval een reden hebben om te aaien :D

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik dacht aan het begin van mijn zwangerschap ook dat ik het vreselijk zou vinden als mensen aan mijn buik zouden zitten.

Omdat ik altijd wat steviger ben geweest, was mijn buik altijd mijn 'probleemzone' waar nog niet eens naar gewezen mocht worden.

Maar nu ik - na jaren mmm-traject - eindelijk gezegend ben met een échte zwanger-buik, merk ik dat ik het niet eens erg vind.

Blijkbaar overheerst mijn trots.

Eind goed, al goed.

9. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    hier beide keren geen last van gehad. Alleen bij de eerste wilde mn jongste zusje tlkens voelen.
    Maar betrapte me er pas wel op dat ik het bij een vriendin deed, geen idee of ze dat vervelend vind

10. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik ben gewoon vanaf het begin heel duidelijk geweest dat ik er geen behoefte aan heb.
    Maar dan ook wel gezegd in de trant van dat iemand aan mn buik zat en hoe raar ik dat wel niet vond dat mensen het normaal vinden dat zomaar te doen omdat er toevallig een baby in zit. Nou geloof me, niemand durft aan mijn buik te komen zonder te vragen hihi.

11. Koon

Koon Niet meer actief

In gezelschap hield ik altijd mijn eigen handen op mijn buik. Dan was mijn buik 'bezet' ;)
    Er zijn best wat mensen geweest die vroegen of ze even mochten voelen, geen probleem mee!

Heb maar 1x gehad dat iemand die ik niet kende er zomaar aan zat. Als blikken konden doden... hij (ja hij!) begreep de hint.

12. Biancah

Biancah Niet meer actief

Maar eigenlijk vind ik het gewoon raar als mensen het zomaar doen omdat er eenbaby in zit. Ik zit toch ook niet aan iemand zn buik als er geen baby in zit. T is en blijft mijn buik.

13. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Gek wordt ik er van inderdaad, en dan te bedenken dat ik er twee draag, moet je nagaan wat voor bezienswaardigheid je dan gaat worden... Ga een buikband bestellen met : PAS OP WIJ SCHOPPEN!

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja heb je sneller dikkere buik en straks nog groter ook. Pff heb nu al medelijden met je met al die handen die eraan willen zitten.
    Maar een tweeling! Super cool! Gefeliciteerd!

15. Koon

Koon Niet meer actief

Ja, heel idioot!

16. Denim

Denim Niet meer actief

hahah ik vind het zo leuk om te lezen hoeveel vrouwen dit irritant vinden... ik snap ook eigenlijk niet waarom mensen aan je buik moeten zitten.. :S je voelt het kindje echt niet ineens trappen. Ik hou er ook niet van...van niemand... Gelukkig wilde de vader van het kindje niet echt aan me buik zitten... moest bijna ze handen er af rukken om 't te laten voelen als ik het wilde ..-__-

17. Biancah

Biancah Niet meer actief

Mn man mag altijd aan mn buik zitten. Maar dat is ook omdat de kleine dan zijn hartslag kan voelen en mn man zo een band op kan bouwen met de kleine die erin zit.

18. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Hier niemand, behalve man en moeder, die aan mijn buik (proberen) te zitten. Ja, een collega, het leek hem zo leuk om te voelen als een baby schopte, maar hij vroeg het netjes.

Verder echt niemand, alleen starende ogen. Misschien durven ze niet door mijn natuurlijke sympathieke blik haha.

19. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Er hoeven geen vreemden aan mijn buik te zitten, maar vind het wel leuk als familie aan mijn buik zit. Is toch leuk die interesse. En het is toch ook iets bijzonders dat er een kindje in zit.

Nou zal ik nooit uit mezelf aan iemands buik zitten, maar als 1 van me zussen zwanger zou zijn zou ik het wel doen denk ik.

20. channe

channe Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    1,147
    70
    48
    NULL
    ja echt irritant! Ik werk in een winkel en gisteren kwam ik achter de kassa vandaan om iets aan te wijzen aan een mevrouw (die ik dus niet kende) en ze ging met dr hand naar mijn buik en zei owhh niet zo heeel lang meer he.. Ik UHmmmm Nou anders nog 2,5 maand hoor........ maar ondertussen dacht ik blijf verdorie van mijn buik af... maar jah denken en durven zeggen...

Share This Page