He Butterfly en Parel, Ik ben erg benieuwd wat jullie testen morgen zeggen! Ik moet helaas nog wachten tot vrijdag, maar ik ben er erg nerveus voor. Ik zit in mijn examenjaar SPH en moet echt nog even flink aan de bak om voor mei klaar te zijn. Nu ik me voel als een soepkip, weet ik niet hoe ver ik ga komen daarmee.. Misschien doe ik het dan wel rustiger aan en stel ik het nog eventjes uit.. Ook niet zo leuk, maar ja. Owww, ik vind het niet leuk! Ik voel me zo beroerd en moe... Ik ga even proberen wat te slapen op de bank. Beter dan zo blijven hangen. Ik moet ook om het uur naar de wc en eten... Hoe gaat het met jullie zo?
Hai Meiden, Hier gaat het vandaag wel redelijk goed. Net lekker een bakje fruit op, en zit nu das je goed recht te kijken op tv.. Met een puppiefokker die zieke hondjes verkoopt, echt heel zielig.. Ken er wel van janken haha ! Ben benieuwd of het vanavond ook zo goed gaat als nu.. Ben maar heel af en toe misselijk.. En met jullie verder?
Hey meiden, wat spannend allemaal! Als er vandaag nog niets komt ga ik morgenochtend testen.......... ik hoop zo dat het raak is..... x
Haha sorry vond het heel toevallig maar dat zit ik ook te kijken en moes ff reageren.Zielig he ! dat ze zoiets kunnen doen
Ja echt erg he miracle.. Die mensen hebben gewoon geen hart ! Morgen word een beetje onze testmarathon
Nee is echt zielig.Wij hebben zo iets ook meegemaakt en dan kun je z'n persoon wel nekken. Suc6 voor degene die morge gaan testen ! Zal voor jullie duimen !
Vervelend dat je zoiets hebt meegemaakt zeg, ik zou diegene ook helemaal af willen maken ! Dank je miracle.. Hoop zooo op een positest !
Hallo allen, Ik ben nieuw hier. Ik heb me ingeschreven omdat ik -net als butterfly- gek word van de symptomen! En dat wil ik graag met jullie delen.... Ik moet mezelf tien keer per dag vertellen dat ik waarschijnlijk schijnzwanger ben ofzo. Maar ik voel momenteel van alles. Ik heb voortdurend kleine plagerige steekjes (eerder zachte prikjes) in m'n onderbuik, daar waar eierstokken zitten. Soms ook een beetje in m'n liezen/schaamlippen Gisteren ook wat menstruatie-achtige pijn gehad, maar dat is nu weer weg. Ik word echt lijp van m'n eigen lichaam! Het houdt me gewoon voor de gek. Of niet? Zou die dingen nog bij het ontpillen kunnen horen? Ben er begin februari mee gestopt. Net getest, maar negatief. Donderdag is NOD. Die twijfel, wat irritant!
Vervelend he, Lizzy? Ik vind het zo jammer als ik mezelf nu zit blij te maken (zoooooveel symptomen) en er straks maar 1 streepje staat. Ik moet nog wachten tot vrijdag... Eeeeuwig lijkt het. Dat van die puppy fokker zag ik gisteren nog een klein stukje. Vreselijk. Wij hebben ook ooit een pup gehad met een nest infectie. Fokker bleek een broodfokker en wilde er niets van weten. We hebben nog een jaar met hem geklungeld en gelukkig is hij er nu vanaf. Maar oeh, wat was ik boos! Net even lekker geslapen. Hoewel, ik heb steeds het idee alsof ik niet in slaap ben geweest, maar kijk ik op de klok, blijkt er opeens een uur voorbij..! Nou ja, dan maar moe blijven. Mijn buikkrampen gaan er wel door weg, voor eventjes. Zou het echt zo kunnen zijn dat je al die symptomen hebt en dan toch niet zwanger bent? Ik kan het me bijna niet voorstellen... Zo beroerd als nu voel ik me nooit, ik ben echt geen ziekelijk mens...
Hoi Gentle, Ja ik kan me dat dus ook niet voorstellen. Normaal voel ik dit echt allemaal niet. Voel me niet ziek ofzo, maar ik heb echt het gevoel dat er zich in m'n onderbuik een heel spektakel aan het afspelen is. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat ik m'n eigen lichaam niet meer zo goed ken na jaren aan de pil te zijn geweest. Of dat ik zo graag zwanger wil zijn dat ik me dit inbeeld. Hoewel, de steekjes zijn er ook als ik er niet aan denk. Maar m'n menstruatie-achtige pijn is ook weer terug dus de tijd van de maand zit er waarschijnlijk aan te komen. Helaas. We laten ons niet gek maken door ons lichaam he!
ik ben ook zo gigantisch moe. Heb net twee uur geslapen, maar mijn buikkrampjes gaan er niet weg mee hoor. Die blijven volop aanwezig. Gister had ik ook een dag dat ik dan weer chagrijnig en dan weer vrolijk. Vandaag op mijn werk was ik zeer afwezig en ik had een hekel aan iedereen. Ben na mijn middagdutje nog steeds moe. Na maar hopen dat het over 7 dagen een posi test is kan niet wachtuuuhhhhh
Ik zat me net te bedenken dat het toch een "foutje" van moeder natuur is dat beginnende zwangerschapsverschijnselen zoveel van premenstruele kwaaltjes weg hebben.... Waarom niet wat duidelijkere symptomen, dan weet ik tenminste of ik vanavond aan de wijntjes kan.... Wij arme meisjes zijn allemaal aan het twijfelen aan ons lichaam! O o o, ik ben volgens mij zo ontzettend schijnzwanger.
Tsja, maar je komt er vanzelf achter natuurlijk. Het vraagt soms allemaal even wat geduld. Ik wil het zo graag wonderlijk, prachtig, speciaal en mooi vinden, maar ik zou het zo erg vinden om teleurgesteld te worden. Het is niet gepland, dus ook wel andere dingen die dan wel weer doorgaan, ook wel fijn, maar als er mama gevoelens in de strijd komen, volgens mij valt er dan niets meer aan te doen
Ik heb al verschillende keren geprobeerd om hier een berichtje neer te zetten maar op een een op andere manier lukt het steeds niet. Hopelijk nu wel. Ik heb 25 Maart een cryo terugplaatsing gehad. We hadden 2 embryo's ingevroren. Helaas heeft 1 het niet overleefd maar ik weet dat ik blij moet zijn met die ene. Vorige week zaterdag 5 april hebben we getest en.... zwanger!. Heel onwerkelijk na zo lang proberen, wachten en behandelingen. Dinsdag 8 April heb ik bloed laten prikken. Het zangerschapshormoon bleek fors aanwezig. Echt zwanger dus. Ik had hier zo naar uit gekeken en in gedachten had ik het moment al tig keer beleefd. Natuurlijk ben ik blij maar ik ben vooral onwijs onzeker. Ik geloof het steeds niet. Vorige week voelde ik regelmatig steken in mijn banden. Die steken zijn er nauwelijks meer. Verder heb ik nergens last van. Ik voel totaal niet anders dan anders. Ik zou graag misselijk zijn of pijnlijke borsten willen hebben. Dan voelde ik me wat zekerder. 25 April mag ik op echo. Ik ben dan 6.5 week zwanger. Hebben jullie dit ook? Dat je helemaal niets voelt? Heel vervelend..
buikpijn is sinds vanmiddag verdwenen, hoofdpijn was weg maar komt nu langzaam weer terug. Maar ik ga me er maar niet teveel mee bezig houden dan maak ik mezelf alleen maar gek. We zien het wel zondag.
kwaaltjes Ik ben van Isis 8 maanden misselijk geweest en vanaf de vierde maand veel maagzuur en in het begin hele pijnlijke borsten. Nu ben ik 5 weken zwanger en ben ik licht misselijk,heb bloedverlies(ja,heel eng) een kramperig gevoel in mijn onderbuik en iets gevoeligere borsten. Hoort erbij maar pffffff
Nou meiden, vanochtend werd ik op tijd wakker en heb de test gedaan........... Ik kan het niet geloven, maar............. ik ben zwanger