Parel en Kavana: Meiden van harte met dit goede nieuws! Mijn symptomen zijn weer als sneeuw voor de zon verdwenen.
Hoi meiden. Heb ook getest maar helaas negatief. Ga donderdag weer proberen. Meiden jullie gefeliciteerd. En duim voor me ! X
Parel -> gefeliciteerd! (en dankjewel ) Lizzy50 -> Dankjewel, en het wil niets zeggen. Ik was vorige week heel de week misselijk en gisteren en vandaag weer niet, dus het zegt niets. butterfly26 -> Dankjewel, ik hoop voor je dat het donderdag raak is!
Gefeliciteerd Kavana en Parel! Ik hoop dat ik vrijdag ook zo zit als jullie. Butterfly: nog even afwachten, komt wel! Mijn hubbie wilde vanmorgen zo graag testen, maar was uiteraard nega. Wel mijn overduidelijke extra symptoom erbij gekregen: hele dikke bobbeltjes om mijn tepels. Zo heb ik ze nog nooit gezien
he hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet ervan. Butterfly jij veel suc6 laat het effe weten wat de uitslag was ben zo benieuwd. Ik heb vandaag een test gedaan is eigenlijk te vroeg gaf ook nega aan. Ben gewoon veel te nieuwsgierig. Mijn buik rommelt als een gek en heb vreemde witte bultjes op mijn tepelhof . Net weer op bed gelegen ben erg moe en heb nergens zin in, terwijl ik normaal zo actief ben
ik hoop voor jou dat het goed komt en butterfly ik zal voor je duimen meid. heb vandaag afspraak gemaakt met de verloskundige over 4 weken ik ben echt heel erg benieuwd
Ow ja, nog ff vraagje Aan de de lady's die zwanger zijn.. Heb sinds een paar dagen dat me baarmoeder erg hard en opgezwollen is.. waar je blaas zit is het wat dik zeg maar.. hebben jullie dat ook? Liefs..
Geen idee meid, ik voel vanalles. ik zou mijn blaas echt niet aan kunnen wijzen, erg he, sorry........ Ik ben wel misselijk geweest, flauw (soms duizelig) en ehm, ik dacht dat ik meer had maar kan het mee ff niet herinneren......... iig altijd moe
Ja.. ong 5 vingers onder je navel.. beetje moeilijk uit leggen maar daar ist bij mij dik.. ook als ik geplast heb !
Butterfly, ik merk wel dat het wat gevoelig is. Ik moet ook heel snel naar de wc. Heb nu wel mijn eetschema een beetje gevonden en heb minder last van misselijkheid en honger. Nog 3 dagen... Ik laat het zeker weten! Eigenlijk gaan we er een beetje vanuit, zeker nu ik ook vanmiddag echt een "typische" innestelbloeding had, echt rozig bloed. Normaal heb ik dat ook niet bij mijn ongesteldheid, en zeker niet tijdens mijn gewone weken. Ik zou me echt niet kunnen voorstellen dat ik niet zwanger ben. Maar goed, het kan nog..
Hoi gentle.. Ik las dat jij ook 1 pil was vergeten in de 1e week.. ik ook.. welke pil wat dat en wanneer heb je hem weer ingenomen? Liefss
dat heb ik ook dat er 5 vingers onder mijn navel een hard stuk zit. Mijn borsten beginnen nu een beetje pijn te doen en ik heb jeuk aan mijn borsten en buik. Heb een hele droge huid. Wat denken jullie?
Is iemand van jullie bekend met het prikkelbare darm syndroom? Ik wel en nu denk ik eigenlijk dat de pijntjes die ik heb misschien daardoor komen. De krampjes zitten heel laag onderin m'n buik, zouden dat ook m'n darmen kunnen zijn? Verder geen andere klachten namelijk, alleen kleine steekjes in buik en liezen. En een beetje chagrijnig, heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. Ik moet nog wachten tot vrijdag met testen.... ben zo ongeduldig.
Ik ben de 6e pil vergeten en die heb ik geloof ik 14 uur te laat ingenomen. Echt heel weinig kans eigenlijk maar, maar de 6e dag was bij mij (nu ik de calculator heb gedaan) een hele slechte dag. Het zou dus heel erg goed kunnen. Hebben ook 2/3 keer geklust in de week daar voor... Lizzy, volgens de dokter heb ik daar ook last van, maar dit voelt bij mij wel anders. Ik heb nu last als ik honger krijg (harde buik, misselijk), terwijl ik eerder in mijn darmen last had als ik net gegeten had.
Okee.. Ik ben de 4e pil vergeten en die heb ik 24 uur te laat in genomen .. Dus het blijft spannend.. ! Hebben ook zeker om de dag geklust..