Worden jullie ook zo gek van de symptomen..?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Butterfly26, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharon85

sharon85 Lid

14 apr 2008
    43
    0
    0
    he butterfly weet je al iets ben zo benieuwd. Vanacht was ik om 5 uur wakker kon niet meer slapen was zo misselijk. Heb maar weer een test er tegen aan gegooid maar weer nega. Ik ben zo bang dat het tegen gaat vallen

2. Niet meer actief

Ik was deze week vergeten wat mijn verdere 'symptomen' waren....... maar ik weet het weer :).

Blauwe aders duidelijk zichtbaar op borsten en mijn tepelhof (heet dat zo :)) is wat groter dan anders.
    Hoop dat jullie er iets aan hebben

3. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hallo Sharon,

maar je hebt nog 4 dagen..
    ik zal de dagen even afwachten als ik jou was
    liefs

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hey Sharon, niet te snel opgeven hoor! Ik heb dinsdag nog getest, maar die was ook nega. Gelukkig mocht het ook eigenlijk pas vanaf morgen, dus morgen gewoon weer.

Maar ik herken je gevoel. 1 streepje wil je eigenlijk niet zien, zelfs niet als het nog niets zegt.

Ik voel me weer eens 100 kilo. Mijn buik voelt mega opgezwollen en vol lucht. Ik ga maar weer eens richting wc en wat drinken halen. Die laatste dag duurt lang...

5. sharon85

sharon85 Lid

14 apr 2008
    43
    0
    0
    ja ik weet dat jullie gelijk hebben.
    mijn temp is nu 37,3 hij is omhoog gegaan. Ik heb er allemaal geen verstand van joh. Ik heb nu best wel veel last van afscheiding het is er behoorlijk vochtig (sorry voor de smerige details) Het ziet eruit als melk verdunt met water. Veel krampjes in mijn buik en oprispingen. Ik weet het allemaal niet meer ik maak mezelf dadelijk nog gek :cry: :cry:

6. sharon85

sharon85 Lid

14 apr 2008
    43
    0
    0
    oja en gentle ik hoop dat het posi uitpakt morgen ik wens je ook super veel suc6 :thumup:

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hoi Meiden.
    Hier ben ik ook weer even. Heb vandaag niet getest. Ga morgen weer testen. Ben zo bang voor een teleurstelling..
    Vannacht weer zo echt gedroomd.. En nog steeds dikke en opgeblazen buik en daaronder.. Af en toe wat steken in mijn liezen. Mijn borsten deden vannacht en vanmorgen ook zeer. Duidelijke aders zitten er nog steeds en mijn tepelhof is donker en groter.. Ben gelukkig nog maar heel af en toe misselijk ! ..

@ Sharon, mijn temp is ook ruim 2 weken al boven de 37.1 ! Dus spannend !.. Nog even geduld..

@ Gentle.. Spannend morgen meid.. gaan we samen testen :) Hopen op 2 hele mooie streepjes..

Liefss .. X !

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik ben zoooooo benieuwd :p wilde net bijna alvast gaan testen om hubbie blij te maken, maar toch maar niet gedaan. Morgen lekker samen doen.

Trouwens, ik had net opeens 3 of 4 pijnlijke steken in mijn baarmoeder, en die trokken door naar onderen (schaambeen, liezen). Herkenbaar? Het deed me echt pijn!

9. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    gentle: daar heb ik ook last van ,het is net zoals je ongie zal worden, maar het trekt meer naar de liezen toe...

10. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    Ik heb een tijd geleden eens zeer veel pijn gehad aan m'n onderbuik ,ik kon geen houding meer aanhouden, kon niet goed zitten,of staan of lopen en kon op dat moment m'n broek niet meer verdragen.
    iemand dit ook gehad?

11. moniqueheezen

moniqueheezen Niet meer actief

Hallo allemaal,

Kwaaltjes heb ik genoeg, ik ben nu 1 dag overtijd en de test is negatief, mijn bh's zitten erg strak, de aderen zijn goed te zien, gerommel in mijn buik en af en toe het gevoel van vlinders te hebben afgewisselt met een misselijk gevoel....

Of mijn lichaam houd mij voor de gek of ik heb te vroeg getest?

12. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hallo iedereen, echt heel pijnlijk steken echt maar heel af en toe.. heb meer last van lichtere steekjes links en rechts.. !

@ monique, het kan allebei ! Wij hebben (bijna) allemaal ook nog steeds geen antw !

Liefss

13. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hoi hoi
    ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben
    ik weet hoe het is.
    \:D/

14. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hai Parel !

haha ja idd ! Ga je vast duimen voor ons :) !
    Hoe is het nu.. zo'n mooi wondertje in je buikje?

Liefss !

15. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ik kan het nog niet echt geloven
    het is echt raar
    me buik is wel al iets dikker geworden maar dat kunnen ook me darmen zijn.
    en hele erge last van me rug heb ik. :(
    maar verder voelt het wel goed aan, hopend dat het goed blijft gaan je leest tegenwoordig zoveel over kinderen met een afwijking en miskramen echt erg.

16. Kimmmie

Kimmmie Lid

21 mrt 2008
    31
    0
    0
    Dames, ik wil jullie niet ontmoedigen, maar ik heb ook last van al die symptomen..... ik heb zelfs last van mijn tepels, terwijl ik dit nog nooit heb gehad.... een dag over tijd, maar ben vandaag ongesteld geworden.

Het is gewoon afwachten.... ik hoop in ieder geval voor jullie dat jullie beter nieuws hebben dan ik! Succes meiden!

17. sharon85

sharon85 Lid

14 apr 2008
    43
    0
    0
    ik denk dat mijn ongesteldheid er toch gewoon aan komt ik heb nu allemaal van die buikpijn. Mijn borsten doen echt heel erg pijn en heb een borrelbuik. ik wordt er zo onzeker van. :cry: :cry:

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier een negatieve test. Helaas. Ik ga verder ook niet meer op dit forum posten, omdat het me gewoon te veel energie kost, al die gevoelens en symptomen. Ik ga lekker genieten van mijn emigratie (die nu dus door gaat :)) en wie weet tot over een paar maanden!

Succes zwangeren! Niet zwangeren, maak er iets leuks van! Geen kind heeft ook z'n voordelen ;)

19. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hai Meiden, hier vanmorgen wat verwarring..
    Als ik de test in het licht hield zag je een heeeeeeel vaag 2e streepje.. Dus ik ga nog niet juichen!
    Denk dat ik morgen of overmorgen nog een keer ga testen ..

@Gentle, okee meid.. jammer vond het wel gezeliig met je, heel veel geluk en succes met je emigratie ;)

@ Sharon, nog niet opgeven meid.. Rustig afwachten, doe ik ook ! En meer kunnen we niet doen.. Helaas !

Lieffss..

20. Niet meer actief

Gentle -> ik begrijp wat je bedoelt, de maanden dat het voor mij niet raak was, was dit forum best frustrerend. Het is heel gezellig, maar je bent continu met zwanger zijn bezig........

Veel geluk met je emigratie.

Deel Deze Pagina