goeiemorgen, Ik heb deze ochtend weeral negatief getest... Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen ,maar ik wil m'n ongi! Dan kan ik door naar de volgende ronde. Groetjes
Hoi Kikka.. Ik hoop dat je snel een posi test in handen hebt, of je ongi op gang komt.. Want dit is niks natuurlijk! Of even langs de dokter? Of is dat geen optie? Liefss
De dokter ga ik nog doen, ik stond gisteren al aan z'n deur maar z'n spreekuren waren al gedaan en ik wil samen met m'n vriend gaan dus, we kunnen niet eerder gaan dan volgende week maandag, is nog meer dan een week... pfffffffffft.
Hoi Parel.. als je iets terugleest zie je dat ik wat heb geschreven.. Zal het nog een keertje doen Heb getest vanmorgen, en er was een heeeeeel vaag streepje, moest hem schuin int licht houden dan zag je hem ! Dus ga morgen nog een keer testen PFF.. ! Liefss..
pfff spannend butterfly maar wees niet te enthousiast ik heb 2x een test met dun vaag lijntje in handen gehad en gewoon ongi geworden wat betreft d ekwalen tja op een gegeven moment had ik ook van alles misschien omdat ik te graag wilde hoop voor jou dat het raak is en ik duim voor je meis
Ik weet het Iggy .. Dus daarom juich ik nog niet te vroeg.. Hopen dat jij ook snel een posi-test in handen hebt Liefs..
@ butterfly ja meis dat hoop ik ook dit is de eerste maand dat ik niet ga testen voor ik over tijd ben... nu liet ik me leiden door mn lichaam en die frustratie met een negatieve test is een ramp....
een ramp is het zeker ja. Ben nu net naar huis gegaan van mijn werk. Voel me gewoon echt niet goed. Ik heb net mijn temp gemeten en die is 37,6 dus verhoging. Vandaag heb ik ook veel pijn in mijn liezen en mijn borsten doen nog steeds pijn. Ik heb een vraag aan degene die overtijd zijn. Hebben jullie nu ook het gevoel alsof jullie elk moment van de dag ongesteld kunnen worden(ik heb dat in ieder geval wel) En een smerige vraag hoe ziet jullie afscheiding eruit? Ik vind jullie echt schatten van meiden en wens jullie veel suc6 en mogen we met zijn allen hopen dat er nog veel posi testen komen ik duim voor jullie en natuurlijk voor mezelf
Hoi Sharon, heb helemaal geen ongi-pijn, en ook eigenlijk helemaal geen afscheiding. Wat ik normaal voor mijn ongi wel heb !.. Heb vandaag ook erge pijn in mijn boobies.. Net weer getest ! Kom het niet laten En als je weer goed int licht kijkt zie je een heeeel licht streepje staan.. dus toch maar even wachten tot morgen-ochtend ! .. Liefss
Butterfly, ik heb niet zo'n verstand van testen, maar ik zie geen 2e streepje staan? Koop anders zo'n test waar je krijgt te zien 'zwanger' of 'niet zwanger', dan heb je tenminst duidelijkheid...... Succes meid, hoop dat het raak is.
he butterfly ik heb je foto gezien. Als ik jou was zou ik gewoon effe naar de ha gaan en gewoon een bloedtest doen en daar een zwangerschapstest. Dan weet je het echt 100% zeker xxxx van Sharon
Hai meiden, nee klopt, de foto is erg onduidelijk! Ga morgen nog maar is testen.. En anders volgende week de HA bellen ! Me boobs doen erg zeer.. ! Word beetje gek van de onzekerheid .. Pff.. Thnx voor jullie lieve berichtjes.. Liefs..
nou nog 2 dagen. Heb nog steeds die ongi buikpijn en witslijmverlies beetje yoghurt achtig. Heb vanochtend getempt en was 37.3 dus is nog steeds verhoogd. Hoe is het nu met je butterfly ga je vandaag nog een test doen? ik zou ook wel willen, maar ik ben bang dat ik mezelf voor de gek hou. Dat komt omdat ik van de ongipijn heb. Ik ben ook net zo onzeker als jou wordt er echt gek van. Ik moet proberen niet teveel te stressen, want mijn schoonzusje heeft daardoor een miskraam gekregen. whahahahah ik word gek
Hoi Sharon.. Net getest.. Maar weer geen duidelijkheid ! Word er zelf ook een beetje gek van. Denk dat ik maar moet wachten tot mijn ongi eraan komt. Mijn temp van vanmorgen ook weer 37.4 ! Dus snap mezelf niet meer !
Hoi Butterfly Ik heb precies hetzelfde! Gisteren en vanmorgen verscheen er een heel heel dun tweede streepje, 't is echt nog een wijfelend streepje, maar het is er wel steeds. En dan heb ik het niet over twee testen, maar vijf! Ik weet het, ik draai door, maar ik word echt niet goed! Heb zo'n beetje elke zwangerschapstest gekocht die er bij mij in de buurt te krijgen is, want diep van binnen voel ik dat het raak is. Stom he?.... Tot overmaat van ramp weet ik niet zo goed wanneer m'n officiele NOD is, want ik ben pas net gestopt met de pil. Vandaag is dag 28, dus het zou nu dan toch een duidelijker streepje moeten zijn? Wie o wie weet hier meer over te vertellen? Ik heb sinds ongeveer een week na eisprong rare steekjes in m'n buik (en liezen), m'n tepels doen pijn en gloeien (vooral 's avonds), ik kan moeilijk naar de wc en ik heb ook spierpijn in m'n kuiten (alsof ik gisteren op een step-apparaat heb gestaan). Maar misschien hebben die kuiten er niets mee te maken.... Ik heb niet echt het gevoel dat ongi er aan komt. Ben eigenlijk ook helemaal niet chagerijnig meer en normaal ben ik niet te hebben vlak ervoor.....Overigens heb ik geen andere of meer afscheiding. Ik weet het, streepje = streepje, maar ik wil zo graag een overtuigend streepje! Hou je ons op de hoogte. Doe ik ook! Groetjes en sterkte van iemand die in het zelfde schuitje zit!