Hey Lizzy, Leef erg met je mee.. Vanmorgen weer zo´n stom haast niet zichtbaar streepje, tel ze allebei maar mee als negatief, want echt positief is die niet. Heb nu sinds een paar dagen erg sterk ruikende urine, en net voelde ik me afscheiding lopen ! Sorry voor de details.. ! Ik ga nu pas maandag weer testen als mijn ongi niet doorkomt.. En anders ga ik de HA bellen ! Want dit is niet meer leuk .. Liefs..
Ow ja.. en dan me boobs ! Toen ik gisteravond ging douchen, zag ik dat de aders op me boobs ong verdubbeld waren.. ! En ze doen sinds gister zo'n zeer.. En heb er nooit last van voor me ongi.. Heb eigenlijk nooit last van me boobs.. ! Pff lastig he..
Tja, het klinkt toch alsof je zwanger bent....Er bestaat niet zoiets als een "voorgetekend" lijntje, dus er moet dan toch iets van dat hormoon in je lijf zitten, al is het nog weinig? Hoor mij nou... Lekker wijs doen, terwijl ik zelf ook zo twijfel aan die stomme lichte streepjes! Ik heb hetzelfde met die boobs trouwens, heb ik echt noooooooit last van. Ze doen zelfs ook pijn als ik voorover buig. Nou, we moeten gewoon geduld hebben, hoe ontzettend moeilijk het ook is. Gewoon leuke dingen gaan doen, dan gaat de tijd sneller. En inderdaad even naar de HA maandag. Ik hou je op de hoogte!
hahaha van mij mag je wijs doen ! Ja moet er niet teveel aan denken, maar dit forum helpt ook wel mee hahaha.. Houden elkaar op de hoogte Liefs..
he Vandaag echt super misselijk geweest. Ik heb dat ook dat ik mijn afscheiding voel lopen. Hoofdpijn vandaag, pijn in liezen en nog steeds gigantisch borsten met witte bultjes om de tepelhof en natuurlijk de prachtige blauwe aders hihi. Nog steeds het gevoel alsof ik ongi moet worden. ik vandaag geen test gedaan omdat ik gewoon bang ben dat ik gewoon ongi wordt. We ziten allemaal in het zelfde schuitje morgen ga ik test doen als ik niet ongi ben geworden
heey sharon! vervelend he! vorige maand zat ik precies in het zelfde schuitje had opeens een hele lange cycles van 55 dagen! pfff... heb er wel 10 testen door heen gegooit, dacht gewoon ecth dat ik zwanger was en ging me zelf helemaal gek maken! deze maand ben ik begonne met tempen en heb maandag me ei gehad! jippie! dus nog 2 weken wachten! heb er wle een goed gevoel bij . we hebben optijd geklust:>... wel heb ik sinds gister een soort steken in me onderbuik kan het gevoeol niet echt thuisbrengen en jij heb jij je ei ontdekt?
ik denk toch dat mijn eraan komen heb nu een lagere temp. ik ben enorm teleurgesteld ik wacht wel op mijn . Ik heb vanochtend nog een test gedaan die was nega ik ben het nu echt beu ik stop ermee met testen
Hoi Sharon.. Ow minder ! Ik ga vandaag ook niet testen, heb maar heel af en toe lichte ongi krampjes, dus weet het niet.. Temp was vanmorgen wel nog 37.4 .. Liefs..
Hoi Butterfly, Ik heb mezelf vanmorgen zwanger verklaard! Wederom een tweede streepje, nu duidelijker dan gisteren en eergisteren en eer-eergisteren.... En verschijnselen genoeg! Ik kan het nog nauwelijks bevatten. En voor jou en Sharon hoop ik ook dat er goed nieuws aan zit te komen! Hou je me op de hoogte? Liefs
GEFELICITEERD meid ! Ow leuk om te horen.. Geniet ervan ! Ik ga morgen weer testen Let you know Liefs..
he butterfly en de rest. Ik vertelde toch dat mijn temp lager was toch had ik na 10 minuten kijken een heel dun 2 lijntje bij de cb test. Eergisteren had ik dat bij de cb test niet? i'm confused moet ook al heel de dag huilen bah. Mijn aders op mijn borsten zijn nog steeds erg groot en dik en mijn tepelhof is ook nog steeds erg groot. Kan het zijn omdat ik gister pas om 2.45 ging slapen en om 7.30 getempt had dat hij daarom lager was? ik weet het niet
heey dus op de cb test is een licht streepje te zien? waneer heb jij je ei gehad als ik vragen mag .. xx spannend he allemaal! vooral als je het zo graag wil! ik heb maandag mijn ei gehad en sinds gister een "rekend" gevoel in mijn onderbuik? xx
24 maart was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. 5 april geklust 7 april had ik mijn eisprong duidelijk gevoeld. Ik zal effe een foto van de test erop zetten hoe hij er bij mij uit ziet. http://i19.tinypic.com/6affwjo.jpg moet je even in je adres balk zetten zo ziet mijn cb test eruit
oja de test hoef je niet tegen het ligt te houden om het te zien. Weet misschien iemand of de testen van clear blue zijn voorgedrukt ? het verticale streepje is een blauw streepje
ja ik zie het! nou wat ik vaker heb gehoord of cb is een in droog lijntje.. maar wete niet wat hier waar van is, als ik jou was zou ik over ene paar dagen nog een keer testen!
Hallo Dames, Hier nog iemand met allerlei klachten. Hele zachte borsten, raar gevoel in mijn buik, net alsof er iets op mijn blaas drukt, maar ik hoef dan niet te plassen. Pijnlijke tepels. Ik ben pas een maand met de pil gestopt, dus het zou wel erg snel zijn als ik nu al zwanger was. Ik hoop nergens op. Al zou ik wel blij zijn als het nu al raak was. Gewoon even afwachten. Duiden de symptomen die ik heb op ontpillen? Wie is er nog meer pas net met de pil gestopt. Groetjes mona
dat is moeilijk te zeggen want je hoort vaak dat je bij ontpillen de zelfde symtonen hebt dan als bij zwanger zijn, dus nog even afwachten... ik hoop voor je dat het meteen raak is het komt mischien niet heel vaak voor maar het komt zeker wel is voor!
Hier ook volop symtonen. Moe, misselijk, raar gevoel in buik, emotioneel, rugpijn, droge mond. Heb denk ik volgende week mijn nod. Heb normaal als ongi moet worden hele zere borsten een week van te voren en nu nog niets. Borsten vertonen helemaal geen tekenen tot wat dan ook! Duurt een week wachten dan toch nog lang!