wachten duurt inderdaad lang. ik ga nu ook geen test doen. ben toch bang voor teleurstelling. Ik wacht gewoon af tot de duivels komen, haha. Volgende week verwacht ik ongesteld te worden. iedereen veel succes en hopelijk is het snel raak
ja ik wacht gewoon tot dag 45 dat is de 29 (of mischien iets eerder ) pffff het voelt zo goed deze maand optijd geklust enzo:>... naja we zien het wel xxx
Hallo allemaal, Gelukkig ben ik niet de enige hier die zo onzeker is en gek word van al dat wachten! Ik ben nu 5 dagen overtijd, heb afgelopen woensdag een test gedaan Negatief... Ik dacht nou dan wacht ik nog ff misschien wel te vroeg, dus vanochtend weer getest weer negatief, snap er helemaal niks meer van! Altijd een regelmatige menstruatie gehad... Ik ben niet misselijk of pijn in mijn borsten, wel zijn ze gegroeid en zie ik de aderen steeds beter, opgeblazen buik en hard onderin, gerommel in mijn buik, normaal nooit geen wit slijm (sorry) maar nu wel veel al 2,5 week pfff wat moet ik nou ik word er echt gek van joh! Zou ik nu toch ongesteld worden of zijn die testen niet goed?
ja dat is moeilijk te zeggen! MAAR weet niet hoelang je al gestopt bent met de pil? als je aan het ontpillen bent kan je ook symptonen krijgen!
Hoi meiden.. Hier zijn vanmiddag die gekomen.. MAARR.. als ik mijn tampon eruit haal ( sorry alst beetje raar klint ) lijkt het allemaal oud bloed, er zit heel veel bruin in en enkel wat rood, tis ook weinig ! Normaal ben ik vrij hevig ongesteld.. Raar maar waar ! Snap er niet zoveel meer van .. Hoe gaat het met jullie allemaal? Liefs..
he butterfly. Bij mij zijn de ook begonnen. Ik verlies roze oranje bloed. Ik heb wel hevige buikpijn. Ik heb heel de middag gehuild. Ik denk dat het deze ronde overgaat. Ik zie het wel wanneer het een keertje komt. Dat dunne streepje op de cb test zal dan wel een indroog lijntje zijn geweest ik weet het ook niet meer. He meid sterkte en veel suc6
Balen meid.. Ik heb bijna helemaal geen steken .. das het vervelende ! Normaal verga ik ook van de buikpijn en ben ik super saggo. Maar nu niet Word helemaal gek van mezelf .. En meid de moed niet opgeven ! Gewoon doorgaan.. is misschien moeilijk. Neem even rust, en dan weer beginnen. Als alles ''moet'' dan lukt het niet.. Liefs..
Ik heb ook veel last van symptomen. Afgelopen vrijdag heb ik een minuut lang erge steken onderin m'n buik gehad. Sindsdien elke ochtend overgeven en de hele dag misselijk. Heb gekke trek in eten, ben heeeeel moe, erg emotioneel en ik slaap slecht. Ook heb ik de hele dag steekjes in m'n buik en m'n liezen. Vrijdag moet ik ongesteld worden. Ben vanochtend zo ongeduldig geweest om een test te doen, maar die was natuurlijk (!) negatief...
O wat balen dat jullie ongesteld zijn geworden vooral als de tekenen anders zijn/voelen! Butterfly ik herken je bloedverleis wel heb ik ook wel eens gehad. Snap je er niks van en dan opeens................... Sharon zo een middagje huilen lucht meestal wel op alle spanning komt er dan toch uit. Sterkte Ik heb heel de avond gigantische steken in mijn rechterlies gehad. Heb ik nog nooit gehad en zie dat hier regelmatig staan. Maar is dat dan ook een kenmerk? Dames sterkte allemaal
Is idd een symptoom.. Heel veel succes jullie 2 met testen .. Hier nog steeds weinig ongi.. Pff, wat kunnen onze lichamen raar zijn ! En mijn temp is ook nog steeds 37.0 .. Liefs..
Hoi Lizzy ! Ik weet nu zeker dat ik niet zwanger ben. En ga me nu volledig storten op mijn studie en rijbewijs Kom nog wel af en toe op het forum kijken hoor Ga denk ik pas over een 1 jaartje of 2 pas echt beginnen met klussen, nu maar eerst even heeel goed oefenen. En natuurlijk goed sparen voor de kleine spruit .. Heel veel succes met je zwangerschap.. Maar spreken elkaar vast wel weer ! Weet nu in elk geval dat je lichaam je goed voor de gek kan houden ..
Nou met zo'n relaxte instelling komt het zeker goed! Wie weet spreek ik je weer! Succes met alles, Lizzy
Butterfly heel veel succes met studie en rijbewijs en idd wat een mooie instelling heb je! Wilde ik vanochtend naar mijn werk gaan wordt ik toch duizelig! Ging zowat onderuit dus even terug naar huis gooide al mijn ontbijt eruit en duizelingen bleven.................... Poef wordt er gek van!
hallo ff een vraagje als je woensdag je ei hebt gehad en dinsdag hebt geklust maandag niet en zondag wel is dit dan ok?
schijnt dat je de dag voor je ei het meest vruchtbaarst bent. En zaadjes kunnen soms wel 3 dagen overleven.
Hai hai ! haha lief van jullie @ Mumble.. spannend.. wanneer ga je testen? Hoop het zo voor je ! @ Leeuw.. Ja hoor je hebt goed geklust .. en zoals Mumble zegt.. zaatjes kunnen een aantal dagen blijven leven.. Dus als je om de dag klust is het altijd goed Liefs..
ja ok! maar ik word gewoon zo onzeker van die buikpijn! onderbuik al sinds vrijdag en denk telkens, oh mischien is het wel een innestelling! maarja.. ik weet het niet meer ik haat dat w8en nog 1 week dan wordt ik ongi of mischien zwanger