leeuw dat wachten telkens is vreselijk! Ik ga komende zondag testen, vraag me bijna af of de misselijkheid niet komt van de stress Boer ondertussen heel de middag mijn thee op en weet daardoor steeds stelliger dat het vast weer niet gelukt is zoveel symtonen nu al kan nooit goed gaan.................... Hoeveelste poging is dit leeuw?
he meiden ik wil jullie allemaal bedanken voor de fijne reacties. Ik ga hetzelfde doen als butterfly door met mijn studie en mijn rijbewijs halen. jullie allemaal heel veel suc6 xxxx
Hey Meiden... Een vraagje...volgens me banner heb ik over 10dagen me NOD, maar aangezien mijn cylcus niet duidelijk is voor mij kan dit natuurlijk eerder of later zijn. Al denk ik zelf dat het eerder is... Heb een aantal rare klachten, ik vroeg me af of dit symptonen kunnen zijn. Namelijk; * Heb elke nacht nachtmerrie's..de meest stomme dingen, mensen die dood gaan, dat er ingebroken word etc. kan daarna niet meer slapen! (afgelopen 4/5 nachten) * Snachts korte nachtrust, erg vroeg wakker, 4uur...of gewoon niet slapen, af en toe weg dutten, heftig dromen en weer half uur later klaar wakker! * Veel dorst...en plassen * Donkere urine... * Gister serieuze hoofdpijn gehad! Wilde niets innemen hiervoor, want je weet maar nooit! Toch om 19uur nurofen 400 ingenomen, en ff half uurtje geslapen...werd misselijk van de hoofdpijn! Nu weer weg! Heb nooit hoofdpijn! * Verder voel ik me beetje afwezig, alsof alles langs me heen gaat! Maar dat is misschien niet raar, na al die slechte nachten! Ook heb ik af en toe een steekje hier en daar, en oprispingen..alleen schenk ik hier niet zoveel aandacht aan, want dat had ik vorige ronde ook en bleek niets te zijn! Ben me er erg bewust van dat het niets kan betekenen allemaal! Maar word beetje radeloos..wil zo graag weer normaal slapen, ipv al die dromen en veel te korte nachten! Ben benieuwd wat jullie bevindingen hierover zijn! Gr. Marieke
Sommige symtonen schijnen er wel bij te horen! Weet je bij het onderwerp zwangeren staat een topic wat voelde jij toen je net zwanger was? Erg handig en je zal er veel herkennen! Ik heb soms het idee dat mijn lijst zo lang is deze maand en vooral anders is dan alle andere maanden(dit is poging 8) dat het bijna weer niet kan zoveel symtonen voor 4 weken kan toch bijna niet?
Hey Mumble.. Die heb ik inmiddels ook al gelezen! Ik weet ook niet of de nachtmerrie's er wel iets mee te maken hebben. Volgens me moeder zou je juist meer moeten slapen in het begin van je zwangerschap ipv minder.... Maar goed..moet wel realistisch blijven, dan zou ik wel heeeel vroeg al kwaaltjes krijgen! Net wat jij zegt dat het bijna niet kan zoveel symptonen voor 4 weken, dat denk ik zelf namelijk ook! Gister zag ik het gewoon ff niet meer zitten, na me zoveelste slechte nachtrust! Vanacht iets beter geslapen, wel vaak wakker geweest, maar geen vervelende dromen, dat is weer een pluspunt! Alleen ben verder in de ochtend en avond onwijs sjago nog,...manlief vind mij niet gezellig! Probeer lief te zijn, maar lukt niet altijd! haha We zien wel, wil er niet teveel mee bezig zijn, maar das zooooooooooo moeilijk!