ben ik zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door manon31, 20 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi ik ben Manon en ik slik de pil.
    Sinds2 maanden ben ik in gewicht veel aangekomen(nu bijna 5 kilo) en dat terwijl ik sport en best op mijn eten let. Ik heb wel trek in lekkere tussendoortjes die ik dan ook wel neem maar met mate.(daar kan ik nooit 5 kilo van aangekomen zijn.
    De meeste kilo's zitten in mijn zij en op mijn buik(dat is duidelijk te zien) en ook mijn borsten zijn best gegroeid.
    Ik heb geen pijnlijke borsten ofzo.
    Ik heb het steeds koud, dat had ik altijd al wel maar het is erger. In de sauna van de week wilde ik liever niet onder de koude douches en dat heb ik normaal nooit.
    Ik heb een maand geledn een test gedaan omdat ik toen al uit het niets bijna 3 kilo was aangekomen. Deze test was negatief.
    Was dat misschien te vroeg? Ook had ik die dag veel water gedronken. Ik las net ergens dat je test dan ook negatief kan uitvallen.
    verdere symtomen die ik heb zijn, moe zijn, nergens zin in hebben, beetje hoofdpijn, afgelopen 2 dagen beetje misselijk geweest maar vandaag niet. wel weer hoofdpijn. Wat is er met me aan de hand. Ben ik zwanger of heb ik de laatste tijd gewoon toch teveel gegeten?

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Tja, is heel moeilijk in te schatten, omdat je weinig concrete symptomen hebt... Toch maar regelmatig testen en als je het echt niet zeker weet, de huisarts bellen en verzoeken om een bloedtest. Deze is 100% zeker.

3. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ja dat is lastig te zeggen, maar als je 2 maanden zwanger zou zijn...volgens mij is 5 kilo aankomen dan wel al heel veel hoor.
    want vanaf de 10e of 11e week gaat het kindje zich iedere week in gewicht verdubbelen en dan ga je pas echt aankomen.
    dus ik vraag me af of dat dat de reden zal zijn.

mejon

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik denk dat je nog een keer een test moet doen en als die negatief is kan je naar de huisarts. succes.

5. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    iets met je schildklier misschien?ik zou een bloedtestje laten doen bij de huisarts en gelijk een zwangerschapstest dan ben je weer even helemaal door de molen gehaald!succes!

Deel Deze Pagina