Worden jullie op de juiste leeftijd geschat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Druif78, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik mocht niet met mijn oudste in de achtbaan... je moest 16 zijn om m te begeleiden. Goddank verstaat mijn oudste perfect engels en heeft hij gezegd dat ik zijn mommy ben...
     
  2. Gravid

    Gravid Niet meer actief

    Bij mij is het heel verschillend, ene keer schatten ze me rond 25/26, andere keer rond 18-20.
    Ben bijna 23 ;)
    Ach mij maakt het niet veel uit.

    Iemand vroeg an mn vriend hou oud hij was, zegt hij: wat denk je?
    zegt die meid (zelf 20 jaar) eh 19/20?
    mn vriend was op dat moment 29 haha :D
     
  3. chocotof

    chocotof Bekend lid

    28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Jonger en ik vind het echt vermoeiend soms. Ik heb het idee dat ik niet altijd serieus genomen word.;)
    Ik ben 24 en ik werk in het MBO onderwijs. Ook leuk, dacht een moeder dat ik één van de studenten was uit de eerste klas:$. (dan ben je dus ongeveer 16,17)

    Maar goed als ze me over 30 jaar nog 10 zoveel jonger schatten dan is dat een compliment denk ik maar.
     
  4. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi,
    Ik word altijd ouder geschat, op mn 14e dachten ze 18/19, nu ben ik 24 en nu schatten ze me 27/28.
     
  5. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Verschillend maar meestal ouder. Ik ben bijna 27 en ik word meestal boven de 30 geschat. :x

    Als mensen mijn leeftijd echt schatten op het eerste gezicht, dus puur gebaseerd op uiterlijk, dan kan het nog weleens jonger zijn. Laatst zei iemand zelfs dat hij dacht dat ik 24 was. :D:D

    O ja en tijdens de carnaval vroeg iemand op mijn werk van een andere afdeling of ik geen carnaval ging vieren met mijn vriendinneTJES.... Ik zei, nee want mijn zoon is er nog te klein voor. Hij keek me heel raar aan dus volgens mij dacht hij dat ik heel jong was.
     
  6. dina88

    dina88 Fanatiek lid

    7 nov 2008
    2.357
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik ben 23 en word wel eens 30 geschat :p ik word in ieder geval nooit jonger geschat
     
  7. monkeylove

    monkeylove Niet meer actief

    Toen ik jonger was werd ik ouder geschat (15 werd 18 ofzo) en nu ik 36 :( ben word ik wel jonger geschat, dit ben ik met mijn dochter van 18, foto van gisteren

    Bekijk bijlage 137065
     
  8. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Poeh, jullie kunnen wel allebei door voor 18!
     
  9. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Monkeylove: je ziet er idd jonger uit! En je dochter misschien iets ouder, jullie hadden zussen kunnen zijn!
    Wel een compliment hoor!

    Voor de mensen die veel ouder of jonger worden geschat:hoe denk je dat t komt en doe je er iets aan??
     
  10. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik ben klein, zie er gewoon jonger uit, en draag 0,0 make-up :)
     
  11. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik ben klein en doe er verder weinig aan om ouder te lijken.
     
  12. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief

    Ik woord 37 in juli maar ik woord altijd jonger geschat.

    Zo rond de 28/29 jaar en vind het wel eens vervelend haha.
    Maar als ik dan zeg van heb al een zoon van 10 ect ect dan denken ze wel van o ze is idd wel wat ouder hihi tuurlijk had hem ook op mijn 20 ste kunnen krijgen maar dat was dus niet zo.

    Maar het is heel raar toen ik 13/13 schatte ze me altijd rond de17/18;)

    O ja en ik rook al een ketter dus het zegt niks over het roken in je gezicht niet dat het gezond is dat weet ik ook wel :)
     
  13. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Dat ik meestal jonger word geschat komt denk ik doordat ik veel lach en vrolijk ben, maar misschien ook wel doordat ik een beetje verlegen ben en snel bloos :) Blozen vinden veel mensen toch vooral iets voor jongeren, geloof ik, dus is het voor die mensen moeilijk voor te stellen dat je als 30-jarige nog steeds een beetje bloost als je bij de kapper zit en die vraagt je wat er met je haar moet gebeuren (serieus; dan bloos ik al! Echt te erg, haha). Voor de rest geloof ik niet dat ik er erg jong uitzie ofzo...
     
  14. naomi123

    naomi123 VIP lid

    22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik ben 23 en wordt vaak 29/30 geschat!!

    heb er nu nog geen problemen mee hoor, wordt in ieder geval niet raar aangekeken nu ik met kinderwagen loop ;)
     
  15. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb geen idee eigenlijk....hoe oud schatten jullie mij?:D
     
  16. kim1990

    kim1990 Fanatiek lid

    18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik werd altijd ouder geschat.

    Toen ik 16 was dachten ze dat ik 19 was,voor mij geen probleem ze schrokken alleen toen ik zei dat ik zo jong was:D

    Nu ben ik 20 en af en toe denken ze dat ik ouder ben.
     
  17. MamaNiess

    MamaNiess Fanatiek lid

    6 aug 2008
    2.166
    9
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ik word altijd jonger geschat, word dit jaar 25, maar ze denken altijd dat ik rond de 19 ben! Laatst liep ik ook met mijn zoontje in het centrum en toen kwam ik ook een stel tegen en die hoorde ik gewoon zeggen van kijk daar loopt weer zo'n tienermoeder! :O
     
  18. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    dat hangt van de persoon af en van diegene zijn leeftijd.
     
  19. Anni85

    Anni85 Fanatiek lid

    14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik ben nu 25, maar mensen vaak dat ik 27/28 ben door mijn gedrag/manier van praten.
    Maar qua uiterlijk schatten ze me weer jonger (23/24)
    Dus ja, maakt me eigenlijk niet zo uit hoor :D
     
  20. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    ik werd voor mijn zwangerschap ook altijd jonger geschat, maar nu denkk ik niet meer , na de zwangerschap misschien wel weer :p
     

Deel Deze Pagina