Worden jullie op de juiste leeftijd geschat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Druif78, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.132
    7.723
    113
    Gelderland
    Ik wordt ook altijd ouder geschat... Vroeger al. Met mijn 14!! jaar kwam ik in discotheken vanaf 18 jaar. Ik ben 24 maar wordt vaak rond de 28 geschat en toen ik onder de 20 was vaak 24. Ga wel altijd al met oudere mensen om dus hopelijk is dat de oorzaak. Heb naar mijn idee niet echt een ouwe kop:D Hoop ik dan maar;)
     
  2. Onder water

    Onder water Niet meer actief

    Nee, mij schatten ze 16. Vroeger kon ik me er echt heel erg aan irriteren als ik sigaretten ging halen en ik mijn ID moest laten zien en dat terwijl ik bijna altijd bij dezelfde winkel en personeel de sigaretten haalde.
    Vind het soms wel moeilijk als ik zonder mijn man, met Syl in de winkel loop en dan aangestaard word. Al ben ik wel een stuk assertiever geworden en zeg ik er wat van.
     
  3. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    is toch leuk :p ik ben 29 en word altijd nog rond de 23 geschat....
     
  4. Mamvannu

    Mamvannu Niet meer actief

    ik heb geen flauw idee wat ze van mij denken,
    ik denk dat ze denken dat ik heel jong ben,
    want kreeg soms echt van die valse blikken dat ik met me zoontje van 2 jaar en een dikke buik liep
     
  5. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    ik werd echt altijd veel ouder geschat, door mijn lengte.
    En later door mijn volwassen houding (ahum)
    De laatste keer was toen ik 26 was en mijn baas zei: WOHHH echt pas 26??
    zucht, vroeger was dat leuk, nu echt niet meer hahaha...
     
  6. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nou, ben eigenlijk wel benieuwd hoe oud jullie denken dat ik ben...
     
  7. Feetjes

    Feetjes Fanatiek lid

    20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Op uiterlijk zitten de meeste mensen wel goed qua leeftijd, maar als ik begin te praten schatten de meeste mensen me iets ouder ;).
     
  8. Vlekje

    Vlekje Fanatiek lid

    12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Toen ik nog lang haar had werd ik altijd aangesproken met meisje en werd vaak begin 20 geschat(ben 31 :$) sinds het eraf is, wordt ik mevrouw genoemd :p en zitten ze redelijk in de buurt van mn leeftijd, vaak nog 1 a 2 jaar jonger, maar das niet zo erg meer ;)
    Ook toen de kleine er net was, commentaar van vreemden dat ik zo jong al moeder was...euhm was 29 ;)
     
  9. HuiBooBee

    HuiBooBee Fanatiek lid

    1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik word al jaaaaren 20 geschat.

    als 17 jarige, 20 worden geschat is niet echt leuk.
    maar nu ik de 20 voorbij ben, vind ik het wel prettig hahahaha.
     
  10. Essenhout

    Essenhout Niet meer actief

    Ik word altijd ouder geschat. Ben nu 20, mensen denken vaak 22/23
    Toen ik 12 was, werd ik ook 15/16 geschat. Hmm, hoop dat dit in de toekomst wel gaat veranderen. :p
     
  11. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief


    Ik denk rond de 28/29 als de avatar jou foto is.;)
     
  12. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik ga al naar de 40, maar wordt ook altijd jonger geschat, vind het helemaal niet zo erg, want het doet best zeer hoor naar de 40..:(
     
  13. LovelyDK

    LovelyDK Niet meer actief

    Hier altijd jonger!
     
  14. blinky

    blinky VIP lid

    11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    altijd jonger. toen ik 16 was werd ik 12 geschat. heeeel leuk als je een leuke jongen op het oog hebt;). nu ben ik 29 en wordt nog geregeld 23 geschat. niet zo´n probleem meer mee nu:D
     
  15. MamavanJurre

    MamavanJurre Actief lid

    3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Ook altijd jonger. Ik ben 28 en laatst werd ik door iemand begin 20 geschat :D Vroeger vond ik het heel erg irritant, ik weet nog wel dat ik net 20 was geworden en bij de supermarkt bier ging halen... moest ik mijn legitimatie laten zien (schaaam). Maar goed, de cassiere schaamde zich erger toen ik mijn rijbewijs als legitimatie liet zien.

    Nu vind het ik wel een voordeel, behalve soms in mijn werk omdat ik wel merk dat mensen je niet altijd serieus nemen als je aan komt lopen. Maar verder vind ik het niet erg meer :cool:
     
  16. Bloemmm

    Bloemmm VIP lid

    31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meestal denken ze dat ik jonger ben.
     
  17. muis26

    muis26 Fanatiek lid

    ik word ook altijd een stuk jonger geschat!! word 30 in juni en mensen die me niet kennen slaan altijd stijl achterover als ik dat zeg hihihi :D
    2 jaar geleden moest ik ook mn id laten zien bij de AH toen ik een fles wijn ging halen.......... erg genant .... meid kreeg een knalrood hoofd toen ze zag dat ik 28 was hihihih
     
  18. Tanya

    Tanya Bekend lid

    27 jul 2010
    668
    0
    0
    Jonger. Ben bijna 39 en mensen schatten mij altijd rond de 30. Geen probleem hoor, vooral zo houden!!
     
  19. Dani11

    Dani11 Niet meer actief

    Ik schat je toch wel rond de 31? :)
     
  20. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik word altijd jonger geschat. Toen ik een keer met mijn vriend naar de bios ging vroegen ze mn id omdat het een 18+ film was ik was toen 21:x,nou ja met sigaretten altijd hetzelfde,behalve in t dorp waar ik woonde dan.
    Ben ook heel erg klein, 1.50 en zou er alles voor over hebben om 10cm langer te zijn, ik vind dit echt vreselijk...:(
    Op mn werk werd ik door bewoners wel vaak wat ouder geschat dat vond ik dan wel weer leuk:D
     

Deel Deze Pagina