een hele discussie met man''lief''

Discussie in 'De lounge' gestart door Crazycat, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik was vanacht zo ge-irriteerd
    ik lag al lang en breed op bed..
    om 11 uur en hij zat nog op de pc.. * weer zij verslaafde spel te spelen :( wat hij al de hele dag deed *
    om half 1 zat hij er nog en he ik gezegt kom nou naar bed..

    ik ben rond 1ne in slaap gevallen
    om kwart over 2 begind onze dochter te huilen
    ik had hem niet meer naar bed horen komen
    hij heeft haar speen erin gedaan * terwijl ze honger had maak dan gewoon een fles anders blijft ze huilen *

    om 3 uur begind ze weer te huilen..
    maakt hij mij wakker want ik sliep nog al vast..
    ga jij even der fles maken ik moet er om 5 uur uit!

    what !!!!

    wel met je ass tot bij 1ne half 2 achter een pc spel zitten maar niet haar fles kunenn geven want je moet er om 5 uur uit.. !! :x
    dat was echt de domste opmerking die hij kon maken

    ik heb sowieso al een hekel aan het spel
    ik verbied hem niets
    maar als hij er achter zit zit hij er gerust 6 uur achter
    naar zware irritatie van mij
    want als je dan iets tegen hem verteld luisterd hij niet..
    en terwijl ik al 1000 x even gevraagd heeft of hij een gat wil dichten
    en het nog niet gedaan heeft.. !

    dus nu is er een hele discussie want ik zit fout..
    want ik kan het best doen want ik doe verder niets :x
    kwaaier kan je me niet maken ..
     
  2. apie3

    apie3 Fanatiek lid

    10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik kan me jouw frustratie heel goed voorstellen!
    Blijven praten, of afspraken maken over pc gebruik of nachtelijke flesjes? De een die dag de ander die dag?
    Is makkelijk gezegd, maar dit moet natuurlijk wel stoppen! Hij zal moeten inzien dat hij het niet allemaal bij jouw mag neerleggen!
    Sterkte!
    xx
     
  3. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Zo 'lief' is hij dan inderdaad even niet.. pff wat is nou belangrijker.. je dochter of dat spel?
    En ik durf er donder op te zeggen dattie dan vandaag ook nog gaat zeggen dat hij zo moe is.. ooohhh dat moet de mijne niet flikken hahaha die negeer ik dan echt.
    Heel veel sterkte!
     
  4. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ apie
    het heeft geen zin ..
    zeker niet over het pc/spel verbruik
    we hadden een afspraak ,, 2 maanden geleden gemaakt
    niet langer dan 2 uur.. dat spel spelen dan .
    en die afspraak heeft hij zelf gemaakt !!
    maar er zich ook aan houden no way

    als ik er wat van zeg krijg ik te horen
    jij zit toch ook HEEL DE DAG
    achter je forums.. msn en noem het maar op

    hij kan dat toch niet zien .. dat ik heel de dag wat nog eens zwaar overdreven is
    achter het forum zit,
    waar komt zijn schone wasgoed vandaan dan en de boodschappen en het eten .. en noem het maar op .

    zucht af en toe
     
  5. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dat is het 1e wat hij zegt als hij thuiskomt..

    ''pfoe wat ben ik moe ''

    terwijl hij zo hele zware baan niet heeft !!!!!!!!!!
     
  6. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

    Ah bah :(
    Mijn man was eerst ook zo in het begin toen Jayden geboren was en ik nog thuis was. dan was het van 'ja maar jij kan toch uitslapen'
    Wat nou uitslapen, volgens mij gaat er dan een brulwekker af hoor haha.
    Ze zien niet in hoe een dag verloopt, dat zien ze pas in als ze zelf een keer alleen zijn met de kleine, dat was hier tenminste zo.
    Maar bah erg vervelend als hij zo 'verslaafd' is aan een spelletje, gaat wel ten koste van zn gezin en de sfeer.
    Hoop dat hij een keer wakker schrikt en snel ook.
    Helemaal omdat hij zelf die 2 uur per dag afspraak heeft gemaakt.
     
  7. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    tja ben bang hoe dat dalijk zal gaan
    hij heeft binnekort een andere baan
    en gaat daar meer uren draaien
    en er nog eens een opleiding bij
    hardstikke goed ..
    maar wat zal er dan gebeuren
    ik denk dat het dan alleen nog maar erger word..
    dan zie ik hem al niet zo veel meer
    en als hij dan thuis komt duikt hij achter zijn spel
    tenminmste daar ben ik bang voor
     
  8. emje

    emje Niet meer actief

    ik herken het wel. hier was eerst ook veel discussie vanwege zijn pc game verslaving. elke vrije minuut zat hij dat spel te spelen en inderdaad ook snachts. we hebben hier een goed gesprek over gehad omdat ik er echt niet meer tegen kon. nu is de afspraak dat hij om half 10 savonds stopt met spelen. en dat hij 1 avond per week niet speelt. tot nu toe gaat het goed. al is hij in het weekend de gehele dag niet achter de pc weg te halen. ik ben benieuwd hoe dat straks gaat met de kleine. hij zal ook wel is voor haar moeten zorgen ze heeft 2 ouders niet 1
     
  9. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je daar bang voor bent en als je wat van zn gedrag zegt dan krijg je natuurlijk naar je hoofd dat het niet waar is.
    Dat kreeg ik hier tenminste als ik zei dat hij veel op zn ps3 zat.
    Gelukkig is dat een heel stuk minder geworden, ook door zn andere baan.
    Ik duim voor je meis want zo is de sfeer niet fijn :(
     
  10. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Wat vervelend zeg. Als je er zelf niet uit kan komen is het misschien goed als iemand anders in jullie omgeving zijn ogen eens opent? Misschien goede vrienden of een van jullie ouders?

    Klinkt niet gezond dat spelgedrag.
     
  11. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Laat me raden... world of warcraft zeker?

    Echt heel erg vervelend. Als hij het niet kan doseren met het spelen van het spel dan moet hij er misschien maar helemaal mee stoppen.. Blijf er goed over praten en geef duidelijk aan wat het met jou doet. Dus probeer zo min mogelijk verwijten te maken maar het bij jezelf te houden hoe jij je voelt hierbij.

    Veel sterkte/succes!
     
  12. denise89

    denise89 Bekend lid

    22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    mijn vriend zit ook soms hele dagen achter de pc alleen gelukkig geen gameverslaving maar helaas wel verslaaft aan series en films.

    hij loopt met ncis, csi, criminal minds, gray's anatomy weet ik veel hoeveel seizoenen voor aangezien hij alles direct vanuit amerika haalt.

    dit zijn dus in de week wel een stuk of 15 series van een uur. en ook nog de bijkomende films en de nederlandse herhalingen van kassa en radar kijkt hij altijd.

    dit houd dus in dat hij ook met een koptelefoon op zit en hij je niet eens hoort als je roept. moet hem zeggen wil je die kleine doen.
    ook het nachtelijk doorhalen komt bekend voor helaas. en dan hoort hij door de koptelefoon de kleine niet huilen. ik wordt wakker van het gehuil en op die momenten kun je me niet kwader krijgen.

    hij doet dus wel alles voor de kleine. wil het ook wel maar hoort het af en toe gewoon niet. en ja soms is het ook ff serie afkijken hoor.

    gelukkig denkt hij niet jij bent de hele dag thuis.
     
  13. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ manuela
    jij raad het in 1 x..

    en hij probeerd me al zo lang over te halen om het ook te spelen
    ik begin er niet aan !!!!

    @ denise..
    ik ken het .. zegt hij ja ik kan ook een koptelefoon opzetten
    ik zeg als je dat maar laat. !!
    dan denk ik dat hij heel snel 4 hoog naar beneden is gevlogen !!
     
  14. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hier presteerde manlief het ook om rustig tot 1 uur uit te slapen in het weekend, achter de pc zitten met koptelefoon op, savonds doordeweeks veel weg zijn of bezig met 'eigen' dingen.
    Na een goed gesprek (ahem, schreeuwsessie van mijn kant dus) heb ik hem duidelijk gemaakt dat het kindje dan wel bv eet maar dat dat niet wil zeggen dat hij dan niet in het weekend om 6 uur een pamper kan verschonen of zich met mini bezig kan houden.

    Wat ook geholpen heeft is dat ik moest werken en hij vakantie had. Toen zijn de mannen twee dagen alleen geweest en nu snapt hij hoeveel werk dat is. En ze hebben nog eens een leukere band opgebouwd samen.

    WoW hebben we alletwee preventief geboycot toen ik zwanger was ;)
     
  15. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

    hahhaha
    nou hij moet eind maart een nieuwe speelkaart
    maar ik vertik het om hem te kopen
    gelukkig moet je ervoor naar de stad en kan je hem hier niet om de hoek kope ...

    maar hij bekijkt het maar even ... ik kan zo boos worden op de opmerking ik moet er om 5 uur uit.. of jij zit heel de dag thuis
    ik zou wel even een paar dagen willen ruilen .. kijken wat hij zegt !
     
  16. Appie1988

    Appie1988 Niet meer actief

    Pff wat een ass he! Wow is inderdaad super verslavend, vrienden van mijn partner die doen het ook en halen zo een nacht door met dat spel. Ben blij dat mn partner het niet leuk vind.....

    Helaas heeft die wel andere verslavingen :p Zo was ik van het weekend even de stad in met kleine. Nou 3 uren heeft meneer gehuild, goh wat leuk voor het eerst weer even shoppen na de bevalling. Nou echt niet dus. Alleen maar met een huilend kind op mn arm gelopen door de stad en iedereen die je dan aan kijkt (net of ik het leuk vind dat hij huilt). Dus toen ik thuis kwam was ik behoorlijk chagie en begon de kleine weer te huilen. Ik had mn partner al gevraagt om het flesje klaar te maken. Hij zou zo weer naar zn hok toelopen om bezig te gaan met z'n geile geile auto. Nou dat heeft die geweten ;) Ik heb Elia aan partner gegeven en gezegt; zo nu eerst normaal een peuk roken en je red je er maar mee. Nou dat hoofd van hem en kwaad dat die was. Ik ook, maargoed ik was toch de hele dag thuis want ik zit nog in mn verlof en hij wou met z'n hobby bezig en dat kan nooit....

    PFFFFFFFFFFF mannen! Je kan niet met ze en niet zonder ze.

    Sterkte meid en blijven praten helpt hier (ookal halen ze het bloed onder je nagels vandaan).
     
  17. Bkoenen

    Bkoenen Niet meer actief

    Sorry hoor, maar hier gaan mijn nekharen van overeind staan! :x
    Geen geld voor kleding voor jullie dochter maar wel zo'n duur spel spelen?!?!
     
  18. schaapie123

    schaapie123 Niet meer actief

    ps je weet waar de stoppenkast zit??? gewoon even de stoppen eruit halen gna gnagna.

    ik zou hele grote ruzie hebben met mijn vriend, hij kon de gat van de deur opzoeken of de computer lag buiten de deur.
     
  19. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

    EINDELIJK IEMAND DIE HET SNAPT !!!!

    ik heb daar al maaaaaaaanden discussies over
    maar als ik het afpak
    dan ben ik de boeman

    en dan gaat hij bij zijn mamie uitbleren
    en wat krijgt hij van mammie

    BEDANKT HET SCHOONMA :x
     
  20. Bkoenen

    Bkoenen Niet meer actief

    Ik denk dat jij eens HEEL HARD hem met beide benen op de grond moet zetten.
    WOW is ontzettend verslavend. Maar het is en blijft een keus.

    Stel hem heel zwart wit hoe het zit. Kleren dochter tegenover het spel.

    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er een beetje moeite mee heb om kleren op te sturen naar iemand waarvan de man wel geld uitgeeft aan dat soort zaken.
     

Deel Deze Pagina