Ik ga meestal vroeg naar bed. In het weekend soms later ben eigenlijk altijd nog moe als ik wakker word. Valt me wel op dat als ik vroege dienst heb welke om 0445 gaat ik sneller wakker ben. Dus misschien slaap ik over het algemeen wel te lang 🤔
Ik ga altijd te laat naar bed, mijn mans wekker gaat om 6 uur of eerder, en daarna lukt het me niet meer om echt te slapen, behalve korte tijd, en dan word ik altijd moe wakker. In de zomervakantie, als ik vaak wat langer kan slapen en mijn mans wekker niet om 6 uur gaat sta ik topfit op. Ik neem me al jaren voor eerder naar bed te gaan, maar tot nu toe mislukt het
Nope nooit. Nu helemaalniet gezien mijn dochter 10 x wakker is in de nacht. Maar ook nooit toen ik nog geen kind had en ik kon uitslapen. Eenmaal opgestart gaat het wel.
Vaker niet dan wel. Ik heb ook regelmatig problemen met inslapen en doorslapen, zonder echt aanwijsbare reden. Dat had ik als kind al, en ik sliep ook als kind door tot ik wakker gemaakt werd.
nee! ik ga niet laat naar bed rond 22.00 maar mijn dochter komt standaard 6 uur en nee dan ben ik zeker nog niet uitgeslapen
Normaal gesproken ga ik rond 23.30 uur naar bed, maar dacht laat ik deze week wat vroeger gaan. Nu ben ik om 22.00 uur al moe en lig ik half slapend op de bank, dus ga ik dan ook maar naar bed. Maar de hele week ben ik al bijna niet uit bed te krijgen, ben ik futloos en heb ik echt redbull nodig om een beetje energie te krijgen. Denk dat ik het toch maar weer bij 23.30 uur hou.
Sinds ik net iets eerder ga slapen dan ik normaal deed en direct als ik wakker word ( in bed) direct een groot glas water drink ben ik echt heel goed wakker. Vooral dat water drinken werkt echt heel erg goed. Ik lag altijd om 12 uur pas...maar nu wil ik uiterlijk 11 uur slapen. En sinds ik dat doe ben ik altijd net voor de wekker wakker.
Helaas niet, ik ben geloof ik permanent moe. Ik ben ook altijd een beetje geforceerd bezig met of ik wel genoeg slaap krijg met van te voren uitrekenen etc. Maar het lukt helaas nooit (kinderen hè).
Ik wel. Soms wel eens dag niet natuurlijk maar dat is geen punt. Ik ben ook gelijk wakker als de wekker gaat. Wel moet ik eerst een uurtje rust aan m'n hoofd hebben. Je mag best tegen mij praten maar geen gezeik. Daar kan ik niet goed tegen haha. Mijn man daarintegen staat elke dag helemaal kapot op. Ik denk dat het bij hem komt omdat hij snurkt. Maar hij wil het niet laten onderzoeken.
Vaak wel, maar denk dan toch , had ik maar eerder naar bed gegaan, al is het maar een half uurtje ☺
Nooit. Een zoontje van 13 maanden die nog regelmatig wakker wordt s'nachts, en daarnaast 31 weken zwanger en elk uur naar de wc moeten + pijn van de BI..
Ik word nooit 'zelf' wakker, maar altijd door de wekker of de kinderen. Dus nee: Ik ben nooit uitgeslapen als ik wakker word. Maakt niet uit of ik om half tien of om twaalf uur naar bed ga.
Bijna altijd gelukkig, behalve als Finley weer eens een onrustige nacht heeft gehad. Ik val nooit snel weer in slaap waardoor ik dus als het tijd wordt om op te staan, niet uitgeslapen ben. Ik hoef bijna nooit gewekt te worden door de wekker. Ben voor dat het ding afgaat, altijd al wakker. Maar nu ben ik ook meer een ochtendmens dan een avondmens. Lig 's avonds doordeweeks altijd rond 22.00 uur wel al in bed. In het weekend is het rond 23.00 uur.
Nee van kinds af aan al nooit een uitgeslapen gevoel gekend. Ik was altijd moe. Nu ook overigens nog altijd. Ik kom ni net mijn bed weer uit. Ik slaap meestal nadat ik de kinderen naar school heb gebracht s ochtends. Van 8:30-10-30. Dan lukt het me net on de dag minder vermoeid door te komen. Gister geen dutje gedaan en om 22:00 was ik al Totel los en ben om 22:15 naar bed gegaan.
Ik slaap zo'n beetje elke dag uit, dus ja, ik ben vrijwel altijd uitgerust. (Ik werk thuis dus ik kan beginnen wanneer ik wil.)
hier sowieso chronisch moe... ik word altijd wakker met het gevoel zwaar gefeest te hebben en een halve marathon gelopen te hebben, maar ik heb de vorige dag alleen mijn dagelijkse bezigheden gedaan (huishouden, voor de kids zorgen enz) Slapen doe ik wel genoeg. heel irritant... of mijn slaap zelf goed is weet ik niet. droom wel altijd heel intensief. misschien maakt dat ook weer moe? who knows....