heel vroeg, van 22 tot 6. Na wat puzzelen zijn we erachter gekomen dat dit het beste werkt. Alleen op woensdag als ik repeteer voor de musical waar ik in speel slaap ik later, maar dan nog sta ik 6 uur op. Ik ben overspannen geweest recent en dit vaste slaapritme was een deel van de oplossing en helpt nu nog om me uitgerust te voelen.
Dat speelt hier ook!! Mijn man slaapt heel licht sinds hij snurkt, en hij voelt zich ook vaak moe. Dat is ook echt heel slecht voor je gezondheid dus hij gaat nu eindelijk binnenkort naar de ha.
Sommige mensen hebben meer slaap nodig dan anderen. Mijn vriend heeft maar 7 uur slaap nodig. Ik heb tenminste 9 uur slaap nodig, het liefst 10 uur. Als wij een nacht maken van middernacht tot 8u 's ochtends (dus 8 uur slaap) dan is mijn vriend uitgerust en ik niet. Misschien kun je proberen om langer te slapen?
Of meer drinken.. Bij mij persoonlijk betekent dat 'zwaar feest' gevoel dat ik echt meer vocht nodig heb.
ik heb alles al geprobeerd, korter slapen is beter voor me merk ik. maar ook dan voel ik me echt gesloopt...
Nee nooit. Slaap ook erg onrustig. Veel wakker. Heb geen diepe slaap. Heb ik deze wel wordt ik wakker van de wekker. Ivm zoontje met diabetes moet de wekker op 12 en 3 uur om suiker te controleren. Bij lage suiker kan hij in coma raken dus erg belangrijk. Man doet vaak die van 11/12 uur. Verder wordt ik echt overal wakker van. Auto die langs rijdt, vogel op dak die irriteerd, regen, onweer, man die draait etc. Ik slaap rond half 11 a 11 en mijn wekker gaat kwart over 6. Weekend ben ik er 7 uur uit. Ben wel gronisch ziek, gebruik morfine waardoor ik okk altijd moe ben. Dan trage schildklier helpt ook nie mee. Overdag doe k veel te veel.
Hier net zo, zelden uitgerust wakker. Slaap heel licht, word van elk zuchtje wakker. Inslapen duurde hier uren maar sinds ik Temazepam gebruik gaat het inslapen wel goed. Ik slaap meestal van 21:00 tot 6 uur of 6:30, dan zijn de kinderen wakker. Als ik later naar bed ga voel ik me de volgende ochtend helemaal beroerd. Soms mag ik blijven liggen van mijn man ś ochtends maar dan kom ik toch niet meer in slaap.
Ik heb ook al zoveel geopperd om eerst eens thuis te proberen.. in de hoop dat het snurken weg gaat en hij beter kan slapen. Hij slaapt opzich prima. Ook heel diep. Maar toch niet z'n bed uit te branden. En dat dus al zo lang hij zich kan herinneren. Hopelijk helpt het! En krijg ik de mijne ooit ook zo ver
Bewust maar tot 6.00u of omdat jullie dag dan begint? Ik ben heel benieuwd! Voor iedereen is het natuurlijk anders, maar ik zou zoiets ook wel wat vinden om uit te proberen. Ik slaap nu meestal van 23.30u tot 7.00u, dus niet eens extreem kort, maar voel me echt zelden uitgerust...
Nee eigenlijk nooit. Maar mijn zoon komt vaak al rond half 6-6 uur bij ons. Dan blijf ik nog wel even liggen maar ik kan nooit even uitslapen. En altijd als dat wel kan ben ik om 7 uur klaarwakker. Vaak wil ik wel eerder naar bed maar ik vind het ook zo lekker om savonds zonder kinderen te 'chillen' en dan ligt ik vaak alsnog 23 uur pas in bed.
Haha nee, ik ben chronisch moe geloof ik. Ga altijd veel te laat slapen. Heb daar elke ochtend weer spijt van. Maar als ik eenmaal aangekleed en gedoucht ben enzo dan gaat het wel weer.
Nope nooit. Ligt aan het bed en mijn man zijn gesnurk 🙄 Man zijn gesnurk is bijna opgelost (slaap gebit voor slaapapneu word gemaakt) en naar een nieuw bed zijn we nog steeds op zoek... Hopelijk word ik als dat er allemaal is wel uitgerust wakker!
Normaal gesproken wel.. Maar tijdens de zwangerschap is het een heel ander verhaal, 's nachts regelmatig wakker om te plassen
Nee, echt nooit. Ik heb altijd al slaapproblemen gehad, maar nu met een kind dat elke nacht sowieso 2x, maar ook regelmatig nog vaker wakker wordt, is het helemaal een ramp.
Nee de kinderen zijn 7 uur op. Ik merk dat mijn dagen gewoon fijner verlopen als ik sochtends rustig en alleen kan opstarten
Hier ook zo. Kids zijn rond 7 uur wakker maar sta kwart over 6 op. Ff koffie, nieuws, eten maken voor school. Tafel dekken en kindjes roepen. Heb echt ff tijd nodig voor mezelf
Nee nooit. Ik slaap voor geen meter en heb daardoor eigenlijk ook een slaapje s middags nodig om de dag door te komen. Maar dan slaap ik nog minder s nachts dus ik probeer het zo lang mogelijk te redden. Ik sta op de wachtlijst om naar het centrum slaapgeneeskunde te kunnen .