Worden jullie 's ochtends 'uitgeslapen' wakker?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ahava, 29 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Worden jullie 's ochtend 'uitgeslapen' wakker?

1. Ja, vrijwel altijd.

2. Vaker wel dan niet.

3. Vaker niet dan wel

4. Nee, vrijwel nooit.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Uitslapen, wat is dat? ;)
    Ow wat zou ik me graag weer eens uitgeslapen voelen, dag is laaaang geleden. Elke nacht is er wel eentje die spookt hier, helaas.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb de laatste gekozen. Heb cvs dus nee en sommige dagen kan ik eind vd dag amper of niet functioneren en móet ik ff slapen.

3. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Meestal wel. Ik ga meestal om 22:00 naar bed en om 6:45 gaat de wekker. Ik moet dan wel gelijk gaan slapen heb echt mijn slaap nodig.

4. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Iedere morgen wil ik het liefst de dekens over mijn hoofd trekken en nog een paar uur blijven liggen.
    Ik word helaas niet uitgeslapen wakker dus..
    Is wel mijn eigen schuld, ik ben een avond mens en geniet van mijn me-time wanneer de kids op bed liggen.
    Dus ik ga te laat naar bed.
    En daarnaast is er altijd wel 1 draak wakker s'nachts en met een beetje pech allebei tegelijk :)

5. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Meestal wel. Is ook niet zo moeilijk. Je hebt zelf in de hand hie laat je naar bed gaat.

6. doorsteefie

doorsteefie Actief lid

17 aug 2016
    113
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste en correspondent/columni
    Veenendaal
    Ik heb "Nee, vrijwel nooit" geantwoord maar laat die vrijwel maar weg.

7. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik werd altijd na 6 uur slaap fit wakker.
    Sinds een jaar ben ik al helemaal brak als ik minder dan 7u en 3kwartier heb geslapen. Zal de leeftijd wel zijn hahaha :p

En aangezien ik een heel lichte slechte slaper ben die gerust 3 uur lang geluidjes luistert snachts en 5x moet plassen....
    Ik ben ong 50/50 wel en niet uitgerust. Zondagnacht is iedere week beroerd. Maandag ben ik standaard brak. Vrijdags meestal ook. Geen idee waarom het op donderdagavond ook niet lukt om in slaap te komen.

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Nee, nooit.. Maar ik heb een slaapstoornis, en slaap dus altijd veel te laat (niet voor 1u 's nachts, en dat is dan op een goede nacht).. In het weekend slaap ik 1 ochtend uit en daar moet ik de rest vd week op teren..

Echt, als de kinderen allebei op school zitten hang ik de vlag uit, dan kan ik ze op school afleveren en dan zelf nog ff een paar uurtjes naar bed voor ik ga werken :D

Helaas voor mij duurt dit nog 2,5 jaar ;)

9. Ster88

Ster88 Niet meer actief

Oh dat zou ik graag willen! Helaas ik ben al geen ochtendmens en met twee kinderen die graag spoken s' nachts is dat alleen maar erger geworden

10. Manque

Manque Niet meer actief

Meestal wel, want ik ben echt een ochtendmens en ga op tijd naar bed. Maar soms heb ik periodes last van nachtmerries, of mijn man snurkt weer eens. Vaak ben ik 's ochtends niet moe, maar juist in de middag.

11. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.908
    387
    83
    Hahaha. Nee nooit! Ik moest lachen om je vraag. Na 4 jaar mam zijn, en tegenwoordig 2 Nachtbrakers en een drukke baan. Nee uitgeslapen was ok voor het laatst in 2012

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ene keer wel andere keer niet. Probeer dooedeweeks rond 23:00 op bed te liggen. Moet er rond 7 uur uit

13. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Eigenlijk bijna nooit...

Gelukkig staan L'oreal en MAC altijd trouw op mij te wachten om van dit vermoeide hoofd nog wat te maken...

14. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    ik denk elke ochtend als ik wakker word, goh kan ik please nog een paar uur blijven liggen?!😫 Ik ben helaas in het bezit van een slaapstoornis waardoor ik licht slaap en vaak wakker word. Ook ben ik erg vermoeid door fibromyalgie, ik zou niet weten hoe het is om uitgeslapen en fit wakker te worden:$

15. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Echt uitgeslapen gevoel dat je meteen smorgens denkt van 'ik ga vandaag eens lekker veel doen en daar heb ik 100 energie voor'... nee dat heb ik ook al jaaaaren niet gehad. Weet niet hoe dat kan. Toch meer verantwoordelijk ofzo dat je met heel veel dingen aan je hoofd gaat slapen.

16. Ijsbergsla

Ijsbergsla Actief lid

7 aug 2015
    185
    12
    18
    Vaker wel dan niet. Dan niet gelijk de eerste seconde dat ik mijn ogen gedwongen open moet doen. Maar na 10 minuutjes gaat het meestal wel prima

17. Deliana

Deliana Niet meer actief

Eigenlijk alleen wanneer we met vakantie zijn, verder sta ik eigenlijk nooit uitgerust op. Denk toch ook dat het te maken heeft met een stukje ontspanning en 1001 dingen aan je hoofd hebben voordat je naar je bed gaat en ook meteen als je weet op staat (natuurlijk helpt een kleuter die bang is in het donker ook niet echt ;))

18. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Door de week niet. Mijn dag start goed als ik zelf wakker wordt. Gelukkig is mijn zoon een goede (uit)slaper. Dus in het weekend liggen we vaak om 10.00 nog lekker te slapen.

Als ik moet werken dan zet ik 's morgens vijf wekkers.
    1. 6.20
    2. 6.30
    3. 6.40
    4. 6.50
    5. 7.00

Allemaal met snooz en nog lukt het me om door alle vijf heen te slapen en om 7.45 wakker te schrikken. Dan is het racen tegen de klok, snel zoon wakker maken, aankleden, ontbijten, school/werk spullen klaar maken en 8.15 vertrekken🙈

19. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.320
    10.284
    113
    We hebben een kleine man van 2 dus uitslapen is hier tot 6 uur. Wanneer 1 van de twee met de kleine man naar beneden gaat en de andere uit kan slapen worden we nog moe wakker omdat je zo licht/onrustig slaapt.

20. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Wow, wat een reacties!
    En nog meer reacties in de poll.
    In totaal 84% die zich dus vaker niet dan wel of zelfs vrijwel nooit uitgeslapen voelt...
    Ik ben dus bij lange na niet de enige!
    Door dit topic toch al wat avonden eerder naar bed gegaan en dit scheelt echt een hoop moet ik zeggen...
    Maar die avond he?! Eigenlijk het enige moment van de dag echt voor mezelf! Maar ik ben echt een gezelliger moeder als ik uitgeslapen ben...

Deel Deze Pagina