Hallo, even een vraagje. Eind januari ben ik gestopt met borstvoeding geven. Sindsdien nog steeds niet ongesteld geworden. Laatste dagen veel krampen gehad in mijn onderbuik, dus ik dacht: even een testje wagen. Nu zag ik binnen 5 minuten een heeeeeel licht lijntje, je kunt het ook alleen met daglicht zien en ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het roze is. Kan je binnen de afleestijd ook een indrooglijntje krijgen?
Als hij er binnen 5 min stond zou ik zeggen dat hij positief is. Heb je een foto? En anders idd over 2 dagen weer testen dan zou hij duidelijker moeten zijn..
ja, binnen 5 minuten, maar hij is zo licht dat je het alleen met daglicht ziet. op de foto kan je het niet goed genoeg zien.
He tetje ik ben ook in januari gestopt met bv en nu ben ik ook weer zwanger had ook eerst een vaag streepje en nu een duidelijk streep weet alleen niet oe ver ik ben want dit was mijn eerste cyclus na de bevalling
bedankt voor de reacties! @ BAS1759 : Hoe merkte jij dat je zwanger was? Behalve dan natuurlijk dat je een testje deed? Wat was de aanleiding om de test te doen zeg maar...
Heb weer een test gedaan, maar nu is er niets te zien. Denk dat het dan toch een indroogstreepje of vals positief lijntje was. Het was ook al zo licht, dat ik het niet vertrouwde. We waren ook niet echt 'bezig' met zwanger worden, maar het condoom was niet meer intact na 1 van onze 'gezellige avonden'. Dus vandaar dat ik van de optie uitging dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Maar omdat ik niet weet waar ik in mijn cyclus zit, is het lastig om te weten of die mogelijkheid er is, want ik weet niet wanneer mijn eisprong is/was. Vandaar. Maar die ene avond was twee weken terug, dus vandaar dat ik maar even ging testen. Nu het negatief is, weet ik zeker dat ik toen niet zwanger ben geworden. We willen nog een paar maandjes wachten voordat we officieel voor een 'brusje' gaan.
Omdat ik al over het gemiddelde van al mijn cyclussen zat en dus niet ongi was. Eerste test was nega en2 dagen later kwam er toch een vaag posi lijntje en twee dagen later was er duidelijk een posi test. Dus ik was zeg maar wel voor mijn doen al overtijd. Denk eigenlijk dat ik een laat ei heb gehad dus daarom pas laat posi testte. Xxx joyce