Worden ze donkerder? Ben onzeker...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door onzewonders, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Allemaal weer bedankt voor jullie lieve berichtjes! Jullie zijn echt geweldig!

Gisteren veel vrienden en familie over de vloer gehad. Bloemen, plantjes en gelukspoppetjes gekregen. Echt ontzettend lief van iedereen! Je merkt dat men ook niet meer zo goed weet wat ze moeten zeggen.Alles is eigenlijk al gezegd...

Volgend weekend gaan mijn man en ik lekker een weekendje Zwaluwhoeve, even niks en vooral veel wellness en luxe, heerlijk!
    We hadden een BBQ met familie, maar die hebben we lekker afgezegd. :p

Nu is het eventjes tijd voor ons twee...

Nogmaals bedankt voor alles de afgelopen dagen!

Liefs

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    He meid ik lees het net pas, wat verdrietig :(

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hè meid, ik volg je al een paar dagen hier en hoopte zo op goed nieuws, maar helaas mocht het weer niet zo zijn. Hele dikke knuffel!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    FBdB@ Lieverd groot gelijk om er samen even uit te gaan ga daar van genieten hebben jullie verdient .
    En idd alles is al gezegt voor de naasten en vrienden valt het ook niet mee . Ook al zeggen ze niks ze leven wel met je mee hoor, geloof me maar.
    Mk en geen kinderen krijgen is mis niet helemaal te vergelijken maar voelt wel even zwaar.
    Voor mij voelt het als of je elke periode een kindje de hemel in stuurt .
    Terwijl je ze graag wil verwennen met de grote liefde die je hebt voor ze.
    De ene keer dat ik in de 14 jaar zwanger ben geweest voel ik gewoon weer als zwaar ook om dat het nu een jaar geleden is dat we gestopt zijn.
    De kindjes hadden twee moeten zijn.
    Em ja dan kunnen we wel roepen je bent zwanger geweest dus je weet dat dat het kan. Ja oke makkelijk gezegd , wie legt ons dan even uit waarom we ze niet mogen vol dragen en de liefde mogen geven die we voor ze hebben.
    Zo kunnen we nog wel meer voordelen of pijnlijke dingen noemen.
    Wij zelf hebben wel eens gezegt als je naar het speelgoed of wat ook kijkt is ook niet meer te betalen . In dat geval mogen we blij zijn dat we alleen zijn. En zoals vele dingen veranderen in de toekomst.
    Klinkt erg hard weet ik maar helaas is het leven duur en als ze door gaan in denhaag kunnen we ons lol op.
    We moeten al zelf sparen voor de oude dag moet niet gekker worden.

Lieverd denk aan je zelf ik kan je niet helpen er door te komen .
    Al wil ik dat met liefde als er wat is vraag me gerust mis kan ik een beetje doen.

Knuf

5. tulip

tulip Niet meer actief

lief dat je omgeving zo meeleeft en heerlijk zeg even naar de zwaluwhoeve, probeer er lekker van te genieten..

Deel Deze Pagina