lieve dames . ik wil gewoon even jullie mening ..... ( binnen 5 min trouwens ) liefs edith mama van mees* & juultje
Ik zie ook een tweede streeptje. Zit je nog voor je NOD? Spannend he! Maar hij is wel roze en dat is een ged teken.
lieve dames ik moet eerlijk wat vertellen , ik ben vanmiddag gezellig wezen eten en ik kreeg zo,n gevoel van volgens mij is het gelukt deze maand , we hadden het ook heel de middag over zwangerschappen dus ja dan ben je er toch druk mee in je hoofd . dus test gedaan en dit resultaat MAAR volgens de ovutesten was mijn eisprong 27 mei dus das 6 dagen geleden of misschien toch eerder in de maand een eisprong gehad of het zijn 2 beebjes of toch vals ik weet het niet hoor maar het streepje is roze en snel zichtbaar . ik test gewoon gezellig verder en wacht het af maar ja het gevoel is zo sterk ach maak me geen illusies weet na mees* en 1 miskraam maar al te goed wat er allemaal kan . maar ben blij dat wij het ook goed zien dus liefs edith mama van mees* & juultje
Denk positief hoor. Ik heb veel tests versleten van de kruitvat en valse lijntjes komen er niet voor de 5 min. Bij mij niet in ieder geval! Hopelijk gaat t goed en heb je snel een knaller!
Misschien heb je heel snel na je eisprong een innesteling gehad en tja, na de innesteling stijgt het hcg elke dag dus.......het zou kunnen! Fingers crossed!
Ik zie ook duidelijk een streep zonder te turen ik duim voor een plakbeeb alvast voorzichtig gefeliciteerd
Iedere ochtend !!! Hahaha kan allen de foto,s op het moment niet uploaden maar ik houd jullie op de hoogte hoor