Hey Even een vraagje ik heb vorige week volgens mij mijn eisprong gehad en ik heb nu vrij veel cervixslijm zou dit komen door de innesteling? De vorige keer heb ik de innesteling echt gevoeld en was ik ook zwanger alleen nu merk ik alleen niks van een eventuele innesteling. Of zou het iets anders kunnen zijn?
Hi Samantha! Goede vraag.. Ik merkte dat zojuist ook op... Ik dacht dat ik mijn eisprong vorige week al had gehad en zag net dat ik dikke troebel (dus niet doorzichtig) rekbare slijm had... We hadden vorige week flink geklust, maar vraag me nu af of we te vroeg waren/te laat of is dit misschien vanwege de innesteling, etc. Het blijft gissen.
Ik had twee weken na mijn ei ineens enorm veel waterige afscheiding en 3 dagen daarna enorm veel cervixslijm en een avond 3 uur lang pijn gehad in mijn lies , neem aan innesteling heb toen ook positief getest !
Nou ik twijfelde aan mijn ovulatie dus heb ik maar een ovulatietest gedaan maar die was negatief. normaal staat het streepje ook netjes in het midden en mijn streepje stond heel ver na links nu zal het wel niks zijn ma toch maak ik me gek erover maar sinds dat wij een miskraam hebben gehad hopen we erop dat we weer snel zwanger mogen zijn
Als je met cervixslijm dat dikke, draderige slijm bedoelt, is je eisprong nog in aantocht. is het waterig, zegt het niks over je eisprong of de innesteling (geweest of niet).