Ik word Jij wordt Hij wordt Wij worden Jullie worden Zij worden Is het nou echt zo lastig Wie heeft er nog meer van dit soort kleine, maar toch altijd weer terugkomende ergernissen?
Jaa ik kan me der ook aan ergeren.. Maar ach ik spreek/typ ook alleen maar abb dus wie ben ik om over n ander te oordelen.. Mijn irritatiepuntje en daar kan de typster niets aan doen..
Nee niet lastig, gewoon niet belangrijk voor veel mensen Ik vind "beter als" en "hun hebben" ed dan wel weer ergerlijk aangezien dat gewoon niet klinkt op de 1 of andere manier ..
Tja ik weet echt nooit wanneer er nou wel een t achter moet of wanneer niet. Heb Nederlands nooit makkelijk gevonden dus ja, het is voor mij wel lastig.
Leer langzaamaan om daar niet op te letten. Vriend is dyslectisch (en geeft er weinig om), dus gewend om daar over heen te lezen. Gezecht, hij/zei/wij, word. Maar zeker ergerlijk af en toe!
Ik ben de enigste die dat doet... Enigste???? Enige bedoel je... Er is geen overtreffende trap van enige, want in de eentje kan je niet nog meer in de je eentje zijn.....
Hier nog één! Maar de grootste ergenis vind ik toch wel "me"; Me moeder, me werk, me baby, me auto, me...... Jongens, het is MIJN!!!!!!!!!!!
ja die vind ik echt zoooo lastig en met mij nog veel meer mensen. dat soort foutjes, net als enigste kan ik me niet druk om maken.
Haha, herkenbaar! Maar na heel wat jaar lid te zijn op verschillende fora, kan ik er nu wel overheen lezen
En het meest comische is dat bijna alle reacties vol staan met schrijf- en grammatica fouten. En dan bedoel ik natuurlijk niet de opzettelijke/voorbeelden. De pot verwijt de ketel. ....
Haha, ik durf al geen reactie meer te geven Ik erger mij er niet aan, maar ik begrijp het gewoon echt niet. Ik begrijp niet dat je niet kunt onthouden dat je bij "ik" de stam gebruikt en dat er bij "je, hij en zij" een t achter de stam komt. (mensen met dylexie uitgezonderd natuurlijk) Mijn oom heeft bijvoorbeeld echt een hoge functie, maar op facebook schrijft hij altijd "ik vindt", daar begrijp ik dan echt niks van.