Zal misschien vaker gevraagd zijn, Maar ik zoek vaste spelers voor W.F. dus niet die flauwe mensen die resignen als ze verliezen en graag zonder sheat programma's spelen Wie wie wil mijn speel maatje zijn Gebruikersnaam is : rainbowhennie
Spel je tijdens het spelen net zo goed als in je titel Sorry helaas geen wordfeud op mijn telefoon Speel af en toe op die van mijn man, maar niet vaak/lang genoeg om een vaste speelpartner te zijn.
Owww errugggg Scheelt dat je toch geen foute woorden kunt spellen in w.f. hihi anders verloor ik altijd ben zo slordig in mn spelling. Schaam schaam
Hoe weet je eigenlijk of iemand een cheat geval programma gebruikt, dat kun je toch niet weten ? Sommige mensen zijn gewoon heel goed.
hoe zie je of iemand cheat heeft? Sommige mensen zijn gewoon goed.... Maar jullie mogen mij ook toe voegen! antares1980 geloof ik.....(anders is het antares gewoon...) ik stuur een berichtje terug bij goedkeuren om te vragen waar ik je van ken! Groetjes, Miranda
Als iemand nog een speelmaatje zoek, mag je mij ook toevoegen. Heel simpel: mamvanaiden Overigens ben ik goed in verliezen, hahaha. Ik resign nooit. Vind het soms stiekem wel leuk als ik een beetje achterlig (niet teveel), dan ga ik namelijk extra mijn best doen om goede woorden proberen te leggen om diegene weer in te halen. En hahaha, het voelt best goed als dat lukt. O ja, ik speel het liefst met een RANDOM bord.
WithinD Ik gebruik geen cheats maar kan af en toe wel rare woorden neerleggen die ik bij anderen heb gezien en onthouden + dat ik vaak maar wat probeer om te kijken of ie hem accepteert Ben goed in verliezen maar soms ook in winnen ^^
Dat heb ik ook maar ik kijk ook naar waar ik et neerleg Zo kan ik bij kaas ergens neerleggen voor weinig punten maar hetzelfde woord kan ook ergens anders voor extra punten omdat je dan de dw tl tw etc meepakt en dus extra punten krijgen
ik speel het ook alleen thuis ivm wifi, geen internetbundel op de telefoon. ik ben best goed al zeg ik het zelf en ik cheat niet, maar men verdenkt me er vaak wel van, heel jammer, ik speel nl al jaren het spel o spigo.nl heet dan weer net anders maar is hetzelde, daar heb ik veel trucjes en woordjes geleerd en dat met mijn dislecty. mijn naam is dobbeltje1 maar als men resignt omdat men achterligt is het gelijk het laatste potje geweest, ik zelf resign noooooit. hoe ver ik ook achter lig.