Voor degene die mij hebben geprobeerd te inviten... ik doe alleen Normal en geen random potjes. Vind ik namelijk niet leuk...dus als ik invite krijg voor random, dan decline ik. Er schijnt een cheat te bestaan die je helpt met het zoeken en plaatsen van goede woorden, maar dat is niet leuk meer vind ik. Daarom heb ik hem ook niet...
die cheat gebruik ik niet, dan kun je net zo goed niet spelen vind ik voor een normal game moet je mij even uitnodigen
Ik haat mensen die cheaten! Merk t gelijk vd week lag er een vriendin van me fiool neer ( Ja met een F! Nog nooit van gehoord dus mocht iemand zonder google weten wat het is mag je t laten weten ) Owh en Hymne?! zo speel ik ook met iemand ( niet iemand van ZP hoor ) Die binnen no time het hele spel vast legt met woordjes als oh en ze en de dr tiles swaped als ze een Q Y of X heeft.
Ik maak ook vaker woorden waar ik niet eens van wist dat ze bestonden hoor. Ik gebruik de cheat niet, maar ik weet gewoon dat je vanalles moet proberen en dat er dan vaak een woord uitkomt waar je nog nooit van gehoord hebt Beetje slim spelen en je hebt de cheat niet nodig
Dat doe ik ook hoor. Dat ding maakt woorden dat ik denk huh is dat uberhaubt wel een woord. Maar mn moeder bijv die legt een woord neer dus k zeg valsspeler zegt ze ja moet je die en die app downloaden.. Als je dan vals speelt houdt dan je mond dicht
Ik heb een aantal van jullie uitgenodigd, maar er kan altijd meer bij Ik speel trouwens eigenlijk bijna altijd random, vind ik juist veel leuker dan normal
Ik heb dus de spelletjes gedeclined die op random stonden, sorry! Cheaten is zo 2011 nee dat vind ik echt niet leuk....speel dan niet inderdaad. Maar om gelijk iedereen die een woord maakt dat jij toevallig niet kent, te bestempelen als cheater is ook niet de bedoeling. Ik vind random dus absoluut niet leuk..OF je krijgt HEEEEEEEEL veel kans om veel punten te scoren OF helemaal niet!!Zelf ben ik van de eerlijke kansen