Wordt 2008 ons jaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissTamara, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hallo hier nog iemand met hetzelfde.
    Vorig jaar in eenkeer was het raak. Maar helaas werd dat een miskraam in september. In december zijn we weer begonnen voor een wondertje. Wij gaan nu ook veel meer klussen en heb voor deze maand een ovulatie test besteld. Denk dat ik gewoon om de dag ga klussen en dan zien we wel verder hopelijk dat iedereen zo snel mogelijk zwanger zal zijn.
    Heel veel liefs :)

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Ook wij willen graag een eerste kindje. Ik ben in februari gestopt met de pil maar mijn cyclussen willen ook nog niet echt vlotten. Vandaar dat wij waarschijnlijk door de huisarts doorverwezen gaan worden voor wat verdere onderzoekjes. Vind dat wel erg fijn want echt gericht klussen konden wij niet. Ik heb nu vorige cyclus wel mijn ei ontdekt. Doordat ik pijnlijke borsten had en waterige afscheiding heb ik een ovulatietest gedaan en posititef. En precies twee weken later was ik ongi. Achteraf gezien heb ik bij de andere cyclussen ook die pijnlijke borsten gehad rond mijn eisprong maar dacht dat dat kwam omdat ik ongi ging worden. Ben wel heel blij dat ik een eisprong heb en dat ik m kan voelen. Nu alleen hopen dat ie wat vaker wil komen dan een paar keer per jaar. Ga maandag de huisarts weer bellen dus ben zeer benieuwd op wat voor termijn we terecht kunnen bij de gynaecoloog. Meiden allemaal succes.

Liefs Zora

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik ga er gewoon van uit dat 2008 ons jaar wordt,
    sinds maart 2007 gestopt met pil en in juli zwanger
    helaas was dit een bbz :cry:
    Nu gaan we deze maand met ovutesten proberen
    dus op naar een VRUCHTBAAR 2008

LIEFS nony

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ow wij gaan ook voor de 1ste!

SUCCES IEDEREEN!

xxxxx

5. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik hoop ook echt dat 2008 ons jaar wordt! Vorig jaar na 9 rondes zwanger, maar helaas had het kindje een ernstige chromosomenafwijking. Daarna wat probleempjes met langdurige ongesteldheid en tussentijdse bloedingen, maar is dat sinds een paar maanden weer gewoon.
    Ik ben nu voor de tweede ronde aan het temperaturen en heb ovulatietesten gekocht, dus we gaan eieren zoeken! :D Ik weet dat ik zwanger kan worden, dus zou het moeten lukken, toch?

Ik wens ons allemaal een vruchtbaar 2008 & veel klusplezier!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje meid!
    Wat een verhaal. Heel erg veel succes in 2008!
    Ik duim voor jullie!

xxxx

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    gewoon lekker klussen allemaal dan komt het vast goed :p

Jootje

8. Niet meer actief

Hi lieve meiden!

Wij gingen 2008 in met de woorden: Dat het maar een vruchtbaar jaar voor ons mag worden..... :D

We zijn inmiddels 10 mnd bezig vanaf het moment dat mijn cyclus weer regelmatig was maar intotaal zijn we al bijna 16 mnd bezig.
    Ik slik al 4mnd Etos Zwanger worden en daarvoor foliumzuur.
    En de ovulatietesten hebben we ook al gehad, daar ben ik maar even mee gestopt want dat is niet echt goed voor je stressgehalte ;)

In 2008 heb ik een nieuwe functie op mn werk en ik begin weer met
    HBO-studie via mn werk dus afleiding genoeg.
    Ik laat het maar zo, gewoon regelmatig klussen en ook alleen als we er zin in hebben (dus niet als het moet)! En ik heb er alle vertrouwen in dat het dan helemaal goed moet komen. Zal heus wel af en toe een dipje hebben als het niet lukt, maar dat hoort er nou eenmaal bij...
    Enigzins loslaten en positieve gedachten geven krachten!

Meiden allemaal heel veel succes!

Liefs Malina

9. MissTamara

3 jan 2008
    7
    0
    0
    Heb Etos Zwanger worden gisteren gekocht en ook de capsules van teunisbloemolie. Ik dacht baat het niet, dan schaat het niet...
    Ik heb op dit moment ook echt de behoefte om mijn cylus wat te stabliseren. Het lijkt me fijn om te weten wanneer je ongeveer een ei hebt.

De capsules van Etos Zwanger worden die krijg ik nog wel weg met wat kwark maar die van teunisbloemolie lukken echt niet. Wat zijn die pillen groot #-o Ik doe die weg. Misschien is er ergens een vloeibare varriant te koop :(:

Omdat er ook geschreven is over monnikspeper wilde ik dat volgende week eens gaan halen. Maar volgens mij moet ik dat niet doen toch? In Etos Zwanger worden zit dit kruid ook toch? Een tegrote hoeveelheid heeft weer het afrechtse gevolg :(

Allemaal producten die zouden kunnen helpen, maar wat is nu het beste :(

Wil eigenlijk nu wel weer ongesteld worden. Na 21 november 07 wéér een lange cylus :( (zwanger ben ik niet, dat weet ik zeker)

Mijn insteek nu zal zijn om wat van die producten te proberen zonder dit keer ovulatietesten en vroegtijdige zwangerschapstesten. Het moet geen kwestie van 'moeten' worden. Dan wordt het mij iets te geforceerd.
    Ik hoop snel mijn duiveltjes te krijgen en dan gaan we er weer voor!

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Met die woorden zijn wij 2008 ook in gegaan!
    2008 gaat ons jaar worden!

En inderdaad met dat klus gebeuren ben ik het helemaal eens. Niet als het moet, maar wanneer de zin er is!
    Mooi gezegt: pos. gedachten geven kracht

jootje

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik wil jullie ook heel veel succes wensen meiden! Dat in 2008 jullie wens op een wondertje uit mag komen! Zet um op! :)

12. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Hoi MissTamara,

Ja, die capsules teunisbloemolie van de Etos zijn inderdaad mega groot. Ikzelf heb er gelukkig geen problemen mee gehad, maar ik kan het me best voorstellen als je ze niet naar binnen krijgt. Ik heb op het moment nu de capsules van de DA, die zijn een stuk kleiner. Alleen moet je dan wel 2 keer per dag ('s avonds en 's ochtends) twee capsules slikken.

Hopelijk ben je snel ongesteld, en kun je weer aan een nieuwe cyclus beginnen.

Groetjes,
    Beep

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    wij zijn vanaf aug 07 bezig.maar ik ben juist een beetje opgelucht niet meteen zwanger te zijn ik kan er beetje aan wennen en naar toe leven.
    maar iedereen is natuurlijk anders de een vind een half jaar onwijs lang ikzelf heb zoiets van we zijn pas half jaartje bezig.kijk een ander verhaal word het als je al langer dan jaar bezig bent denk ik.
    iedereen een vruchtbaar 2008 toegewenst en probeer ook gewoon te genietten van dingen van aller dag.

14. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    Ola,

Ik hoop inderdaad voor iedereen dat 2008 een vruchtbaar jaar mag worden,

de beste wensen voor iedereen.

15. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    hallo meiden!

Iedereen de beste wensen en een vruchtbaar jaar!

Wij zijn sinds mei 2007 bezig en zitten in ronde 8. Ik hoop dat het dit jaar gaat lukken om een klein wondertje te krijgen... :D
    Het zou helemaal geweldig zijn als 2008 deze maand al goed gaat beginnen, we moeten deze week afwachten en hopelijk word ik nu eens niet ongesteld!

Duimen dus!

groetjes Ramona

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @ramona: Ik hoop dat het raak is, en dat je 2008 helemaal goed kunt beginnen!

ik duim met je mee!

liefs
    Jootje

17. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ik ben bezig vanaf december 2006 ik duim ook zo voor mezelf haha voor een vruchtbaar jaar!
    Ja hopelijk voor 2008 ook ons jaar

18. elfie

elfie Nieuw lid

10 jan 2008
    1
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik wil graag met jullie meeschrijven op dit forum. Mijn vriend en ik hebben begin dec. besloten te stoppen met de pil en ervoor te gaan in het nieuwe jaar. Heel prille plannen dus...spannend. Begin dec. heb ik nog een laatste pil ongi gehad. We hebben het tot nu toe nog veilig gedaan om eerst een natuurlijke menstruatie af te wachten. Die kwam gisteren :D Gelukkig! Nog nooit was ik daar zo blij mee. Deze cyclus gaan we er wel voor. Ik hoop dat het ons (en jullie allemaal) gegund is om in 2008 zwanger te worden. :D

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @noukie, bij deze duim ik met je mee :p
    haha

liefs Jootje

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Tamara,
    Ik gebruik altijd naproxen. Is dat ernstig. waarom kan ik dat beter niet gebruiken?
    Alvast bedankt voor je antwoord,
    Liefs en succes Elba

Deel Deze Pagina