Hallo, Ik ben 2 dagen overtijd, en heb al paar verschillende zwangerschaps testen gedaan maar allemaal negatief, nu heb ik 2 verschillende ovulatie testen gedaan en die zijn wel duidelijk positief. Kan ovulatie test ook aangeven dat je zwanger bent, en zo ja hoe kan een gewone zwangerschaps test dan negatief testen.
Ziet er idd positief uit! Als je hcg in je urine hebt dan zou een zwangerschap test daar ook op moeten reageren.. wellicht heb je nu een langere cyclus.
Het lijkt mij ook at dit gewoon je ovulatie is anders had je ook al een positieve zwangerschapstest gehad.
Ik denk ook dat je ovulatie er aan zit te komen. Toevallig heb ik vandaag ook een ovulatietestje gedaan dat ik geeoon nieuwschierig was of die idd echt knalt als je zwanger bent.. ja bij mij wel maar mijn k2v5 zwangerschapstest van gister was ook heel duidelijk.
Bedankt voor jullie reacties, vannochtend weer getest met ovulatie test en de ene test is wel nog steeds zo donker de andere wel iets lichter. Heb gister ook wat krampen gehad beetje vergelijkbaar met menstruatie kramp.
Laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je daadwerkelijke eisprong plaatsvindt. Gisteren positieve ovulatietest is uiterlijk morgen je eisprong. Zou er dus zeker gebruik van maken. Heb je vaker langere cyclussen?