Hoi hoi, ik zit met een aantal vraagjes. Mijn banner klopt niet helemaal ben nog maar 1 dag overtijd, had gister 1 drupje ( was meer een halve drupje) bloedverlies dus reken het pas mee vanaf 3 drupjes en meer. Maar vannacht heeft me lichaam me aardig aan het denken gezet. Ik heb al een paar dagen een wat raar "kriebel"gevoel in me buik. Soms ben ik ook onbewust zenuwachtig. Vannacht had ik het probleem dat ik het ene moment koud had de andere moment stikte ik van de hitte, geen pretje dus. Nu komt nog het allerleukste, mijn vriend heeft vorige week bloed laten prikken ivm b12 te kort, het mogelijk erfelijk was, dit was dus niet het geval, maar nu wou hij graag zijn zwemmertjes laten onderzoeken, geen probleem mag hij vrijdag doen. Ook heb ik snel een droge mond, en ( het is giga fout van me, ik rook nog steeds) maar dat begint me dus ook minder te smaken. Tevens ben ik ontzettend snel moe, heb bijna nergens energie meer voor, voor me werk ga ik al met tegenzin heen. Herkent iemand dit? Op een gemene felle steek die ik gister kreeg, heb ik verder niet echt symptomen, me lichaam voelt enkel wat zwaar, en me buik wat gevoeliger. Ook heb ik snel krampen in me heupen, en de seks voelt ioets anders aan. Nu ben ik al een tijd bezig met baarmoedermondstand, maar nu weet ik dat als je ongi wordt je baarmoeder ietstjes zakt, nu is ditbij mij totaal niet het geval, voige wek was hij iets langer maar nu weer hoog. Pfff hoop vragen, nou ja ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden.
Hihi, dat je dat kan zeg. Ik ben daar geloof ik veel te ongeduldig voor. De symptomen die jij noemt herken ik overigens niet, maar zwangerschapssymptomen zijn echt voor iedereen anders.... Succes met wachten en ik hoop voor je dat je zwanger bent!
geloof me het lukt mij ook amper maar goed je moet wat voor moeder natuur overhebben. Denk toch dat ik even vanmiddag een testje ga halen.
Ik was ook erg moe niet normaal zeg. vooral rond een uurtje of 4 kon ik goed slapen. Een felle steek was bij mij me innesteling denk ik
Nou hier dus dat ik savond als om kwart over 10 in me bed lig, maar tgen 11 uur wodt ik actief OOk bloedverziekend heet, vannacht eerst eruit gegaan, om af te koelen, kruip in bed 3 minuten later weer zelfde verhaal. Smiddags niet vooruit te branden savonds na het eten smeek ik bijna me vriend om me knock out te slaan, zodat ik wat slaap, maar hij wil niet. Nu ook weer achterdeur staat open, zit hier in een strapless topje en traingsbroek maar helpt geen fuck.
ja maar wil eigenlijks nog niet, te bang op teleurstelling, dit voelt gewoon zo....... prettiger., al zou het wel een mooi verjaardagscadeau voor me schoonpa zijn.
ik zou zeggen doe een testje dan weet je het gelijk en ben je niet zwanger weet je het ook gelijk. En miischien komt het hard aan als het negatief is maar dan kan je wel door en zul je zien dat de zwangerschapsverschijnselen snel over zijn. Ik dacht mezelf ook 2 maanden lang zwanger en nu 3de maand ben ik het echt.
Ik heb ook een test gedaan omdat ik mezelf helemaal gek maakte, en het pakte goed uit, want ik ben zwanger. Maar kijk uit dat je je niet gek maakt, je lichaam zit krom in elkaar en kan allerlei symptomen 'verzinnen' en je er in laten geloven dat je zwanger ben, doe dus lekker die test dan weet je het tenminste. Ik zou niet zo lang kunnen wachten hoor... En inderdaad, als het tegenvalt kun je wel weer verder... Leuk is het niet, maar ja...
Gewoon niet te lang wachten. Ik was door de zenuwen vorige maand twee dagen later met mijn menstruatie- zogenaamd overtijd, maar werd meteen ongesteld na mijn negatieve test. Je zit jezelf alleen maar gek te maken, en niemand kan echt zeggen of wat je voelt bij een zwangerschap hoort. Die klachtjes lijken allemaal een beetje op elkaar. Ik hoop het natuurlijk wel voor je! Ik zou sowieso stoppen met roken als je bezig bent met zwanger worden, want je hakt je kansen in twee, en vergroot kans op miskraam erg veel. Maar goed, dat is een ander onderwerp
Ja weet ik, ik heb een programma waarmee ik minder met roken, heb het zelf alleen al tig keer geprobeert en is nooit goed gelukt, nu ik met de programma bezig ben, voel ik mezelf er ook beter onder. Zat op pakje shag om de dag nu pakje shag in de week, en hoop dat met een maand over te kunnen gooien naar 1 sig per dag en dan stoppen. Ps zonet getest, dubius, zie wel wat maar onvoldoende, denk ook omdat me blaas nog aardig leeg was en ik het eruit heb geperst om te plassen. Heb nog 1 liggen die doe ik nog als ik voor morgen niet ongi ben.