hi dames ik heb zojuist mijn zwangerschaps testen binnen! midstream! ik heb jullie ervaringen nodig! ben benieuwd! hoelang voor nod,met o urine vertel vertel ik heb btw vorige week zo mn ei gehad,,waneer kan ik testen?
hier midstreams gebruikt bij vorige zwangerschap.. testte daarmee positief zon 7 dagen na ei.. was wel een heel vage lijn en kreeg een duidelijkere streep op de kruidvat test
Op 10 dpo al duidelijk (5 voor nod dus officieel). Pas wel op want ze geven bij mij altijd een heel vaag ''rozig'' lijntje als je em open maakt, het verschil met echt zwanger zie je wel (vb foto's in mijn album!) Succes!
hier geven ze dus niet altijd een roze lijntje.. niet zwanger is wit.. ook geen vaag grijs indrooglijntje
Ik heb positief getest met kv2v5 maar deze testen daarvoor wel gebruikt. Was niet zwanger en heb ook nooit een 2e lijntje gehad. Liefs Deb
Ik heb mijn tekst even aangepast: Ze geven bij míj altijd een vagig streepje Kan niet voor iedereen praten uiteraard! Zeg wel eerlijk dat ik het verschil met de vagige lijn of de zwanger lijn al snel goed zie. Heb er overigens sensitest een mail over gestuurd en kreeg 3 nieuwe extra sensitive testen (nieuwe soort, nog niet te koop) en die gaf me toch al een duidelijke streep op 10 DPO! Als die niet vals positief testen (dat weet ik dus niet...) dan is dat echt een geweldige test!
okee nou dames bedankt ik zit nu precies een week na mn eisprong! dus spannend weet niet waneer ik ga testen ik denk wo ofz pfff ik voel me ook ongi nu maar das al een paar dagen