Wordt dit echt gedragen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anakin, 30 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben ook uit de jaren 70, maar herken mij niet echt in bovenstaand verhaal. Oke, ik heb 1 korte tuinbroek gehad, maar die wilde ik niet aan, want ik vind ze vreselijk zitten. Toen ik 8 was al, dus mijn moeder kocht ze niet meer :p En de applicatie op mijn knie wilde ik ook al niet, want dan wist iedereen dat ik een kapotte broek aanhad ;)

Goh, ik vraag me af waar mijn dochter haar eigengereidheid van heeft :(:(:( ;)

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou...toen ik 8 was weigerde ik een tuinbroek te dragen en dat is met 40 nog niet veel anders ;)

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Oh, herinner me de tuinbroeken/salopettes nog goed genoeg. Tuinbroek was de benaming voor die dingen in gelijk welke stof (ja zelfs velours en dan die fijn geribde) en enkel als het jeansstof was mocht het salopette genoemd worden.

Onderbroek over maillot (of kousenbroek zoals wij ze in belgie noemden) nooit gehad, gelukkig maar. Maar wel dat ik ze tot onder mijn oksels kon optrekken haha.

Wat een foute tijden toch.

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Mee eens. En de maten kloppen niet volgens mij. Veel te breed en te kort. Voor lange smalle kindjes hebben ze niets.

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Afschuwelijk

6. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Dit inderdaad! ;) nog maar niet te beginnen over skinny-jeans. Iedereen vondt ze foeilelijk en/of voor meisjes die "aandacht" zochten. Nu loopt vrijwel iedereen alleen nog maar met skinnyjeans.
    En ballerina's.... dat vonden ook veel mensen gekke schoenen in het begin. Nu heeft vrijwel iedere vrouw minstens 1 paar.

En in het verleden de plateauzolen die nu ook weer in zijn.
    qua make-up de bruine lipliner / lipstick uit de jaren 90. Weer helemaal hot!

7. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Whaha wat een lelijk ding.

Een tuinbroek lijkt me best leuk als hij meer afkleed en mooi zit. Maar niet deze!

Denk dat die hoogwaterpijpen die ook nog uitlopen met spekkuitjes niet zo flatteren :D

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    oh nee, dat vind ik niet mooi.. :O

Deel Deze Pagina