5 april miskraam waneer weer ongest

Discussie in 'Miskraam' gestart door wiebertje, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik heb 5 april een miskraam gehad waneer kan ik nou mijn ongesteldheid verwachten want ben nu helemaal de kluts kwijt mijn cyclus is ongeveer 26/28 dagen maar daar heb ik nu niks aan :(

2. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Volgens mij kun je de dag van je miskraam als eerste dag van je laatste menstruatie tellen, maar dat weet ik niet zeker. Vanmiddag naar de gyn geweest om te kijken of mijn baarmoeder weer 'schoon' is, en daar was alweer een baarmoederslijmvlies van 3 mm te zien. Dat is nog wel heel dun, maar klopt denk ik wel, want heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad... Maar zeker weten doe ik het allemaal niet hoor, dat moet je even afwachten ben ik bang voor.

3. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    ik merk het dan wel het is zo'n verwarende periode door de miskraam ik heb het idee dat we alleen maar aan het wachten zijn :(

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey wiebertje,

Wat rot zeg dat je dit moet mee maken. Weet hoe k*t dit is. Hoeveel weken was je? Ik was 6 weken en 5 dagen toen het mis ging en 28 dagen teste ik weer positief! De VK vertelde mij dat de dag wanneer het vruchtje er uit komt (dag met het meeste bloed) is de 1e dag van je menstruatie. Ik wens je heel veel sterkte meid is deze moeilijke periode. Ik had ook het idee dat we alleen maar aan het wachten waren en het gaat niet snel genoeg, ik wilde maar 1 ding: gewoon weer zwanger zijn! ik hoop voor jou dat jullie geluk snel komt. En dat je dan weer een positieve test in je handen hebt :D

Liefs Manoe

5. kiekmiek

kiekmiek Lid

26 jan 2009
    8
    0
    0
    Leerkracht PrO
    Ergens in 't Hoge Noorden
    Het is normaal dat je ongeveer 4 tot 8 weken na je miskraam of curretage weer ongesteld wordt. Maar als ik je een tip mag geven; stel je er niet te veel op in! Dat kan teleurstellend werken!

Wij zijn na de mk direct weer begonnen met klussen, en ook dat was achteraf toch best frusterend. Ik werd 6 weken en 4 dagen na de mk ongesteld, en ik had toch steeds de hoop dat ik zwanger zou zijn... Maar helaas...

6. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey dames,

Rot dat wachten he! Het klopt dat je cyclus in de war kan zijn na een mk. Zodra je zwanger bent, wordt je cyclus stil gelegd. Na een mk moet je cyclus zich dan weer hervinden: dat kan resulteren in lang wachten op je menstruatie (idd 4-8 wkn) en het niet hebben van een eisprong tot na de volgende menstruatie. (Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn.)
    Heel naar, juist omdat je na een mk zo snel mogelijk weer door wil! Ook al had ik een vroege mk, ik weet hoe rot de afgelopen maand was met het wachten! Ik bleek geen eisprong gehad te hebben, nu rijpt er gelukkig wel weer een follikel.

ps. het klopt dat de mk ook telt als de eerst dag van je menstruatie. helaas geeft dat nu weinig houvast.

7. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    ik was net 5 weken 5 dagen ik heb mijn banner nu ook maar op die dag aangepast bedankt voor je reactie ik hoop ook weer snel zwanger te zijn en dat het ook helemaal goed gaat
    gr Wiebertje

8. IdaDida

IdaDida Lid

26 jan 2009
    33
    0
    0
    Utrecht
    Hoi dames,

Het is o zoooooo frustrerend :( Zelf ben ik 11 maart gecurruteerd en nog niet ongesteld. Ben wel vorige week donderdag op controle geweest en had een follikel van 16mm en nu ben ik sinds een paar dagen bij vlagen misselijk en m'n darmen, ja die zijn nogal van slag maar ben veel te bang om te hopen op een nieuwe zw en dat ik het me inbeeld. Nu dus nog 2 wk afwachten wat er gaat gebeuren.

Groetjes

9. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Het is ook moeilijk want je wil positief blijven het zou eigenlijk een leuke tijd moeten zijn maar in de werkelijkheid is het wachten en nog eens wachten en dan nog de onzekerheid :(.

10. esje1980

esje1980 Lid

17 feb 2009
    10
    0
    0
    Hallo

mag ik met jullie mee schrijven
    helaas heb ik 2 maart mijn miskraam gehad ik was toen 7 weken zwanger
    ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds niet ongesteld ( 7 weken )en ook niet zwanger vorige week dinsdag mijn bloed laten testen het hcg was minder dan 2
    ben toen ook bij de gyneacoloog geweest mijn die zei niet heel veel ja dat hij het druk had en dat alles er verder goed uitzag verder weet ik nog niks
    ik moet morgen terug om weer bloed te prikken en dan gaat hij me testen op mijn hormonen ?????
    groetjes

11. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo dames

ik heb 8 april een miskraam gehad
    we willen graag door gaan
    maar omdat de eerste dag dat je het vruchtje verliest wordt gezien als de eerste dag van een menstruatie , maar wat is dan ongeveer je cyclus?

Liefs Maria

12. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Mijn vorige cyclus voor de miskraam was ongeveer 26 dagen maar moet nu maar weer afwachten heb mijn banner wel aangepast op 5 april eerste dag van de menstruatie nu is het wachten :(

13. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Dus je hou gewoon je cyclus aan dan voor je zwangerschap
    zoals ik het zie?

liefs maria

14. esje1980

esje1980 Lid

17 feb 2009
    10
    0
    0
    Hallo

Nou ja dat dacht ik ook dat je gewoon je cyclus aan hield maar dat hoeft dus niet ik wil je niet bang maken maar ik ben dus al 7 weken aan het wachten tot ik weer mijn normale cyclus heb ????
    en ik heb hem dus nog niet terug
    je lichaam is van streek na een miskraam en moet weer op gang komen

15. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi,

Ik heb 31 maart een miskraam gehad en verlies sinds zondag bloed...heb ook menstruatiebuikpijn en pijn in mijn onderrug, volgens de vk is het mijn menstruatie. Ze zei wel dat het erg snel was maar dat het wel kan. Ik weet het dus ook niet zeker...had voor de miskraam een cyclus van 26-28 dagen. Ik hou wel sinds de miskraam weer mijn temperatuur bij, en die is sinds ik ongesteld ben weer laag. Dus het zal dan waarschijnlijk toch wel mijn menstruatie zijn.

Groetjes,
    Agaath

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Waar is dat dan gek? Want ik had begrepen dat je na een curretage ook bloed kan verliezen en dat dat dan je menstruatie is.

17. IdaDida

IdaDida Lid

26 jan 2009
    33
    0
    0
    Utrecht
    Ja maar na een curretage moet je lichaam weer hersellen en de eierstokken dienen dan weer aan het werk te gaan om een eitje klaar te maken en dat kan wel eens op zich laten wachten. Ik zelf zit nu op dag 42 na mijn curretage en heb nog geen menstruatie gehad.

Groetjes

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    had je voorheen een regelmatige of een onregelmatige cyclus?

19. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    ik heb ook een miskraam gehad vanmiddag te horen gekregen maar ik mocht niet de dag van bloeding als 1ste cyclus dag tellen want je lichaam moet weer herstellen ofzo had ze het over

Deel Deze Pagina