Afgelopen donderdag een positieve zwangerschapstest in handen. Maar sinds vannacht veel pijnlijke krampen, die komen en gaan.. Nog geen bloedverlies maar ik ben er zoo bang voor dat t (weer) fout gaat.. Ik durf gewoon niet naar toilet..
Dank je, weet dat niemand mij raad kan geven, maar moet t even kwijt. Ik vind t doodeng en kan niets dan afwachten. Mijn partner heeft zoiets van: zolang je niet bloed is er niks aan de hand.. Ik vertrouw t gewoon niet.. Laten we hopen dat t niks is.
Ik heb ook hele erge menstruatiekrampen gehad tijdens de eerste weken, dat hoeft echt niks te zeggen zolang je geen bloed verliest. Had er toen nog een topic over geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/423903-heftige-menstruatiekrampen.html Hopelijk gaat het bij jou ook goed!
hoi ik snap dat je het eng vind, maar in de eerste weken gebeurt er heel veel in je lichaam. Ik had ook bij alle zwangerschappen wat menstruatiepijnen, maar dit kwam meer bij de darmen weg. Hoop dat dit ook bij jou zo is!
Mamajanneke, dat probeer ik ook tegen mezelf te zeggen.. T waren heftige krampen, ik lag krom vd pijn in bed. Maar het is nu gezakt dus hopen dat t hierbij blijft! Zie dat jij aan het 'wachten' bent.. Vreselijk hoor, ik wens je veel sterkte!
Menstruatiekrampen in de eerste weken van de zwangerschap, is vrij normaal. Er gebeurd een hoop in je lichaam. Bij onze dochter heb ik ook vreselijke krampen gehad ( ook bloedverlies ) tot aan de 10e week. Niemand kan natuurlijk voorspellen of jou zwangerschap goed blijft gaan, maar over de krampen zou ik me niet al te veel zorgen maken. Sterkte en succes.
Hoi An1977, ik heb helaas hetzelfde. Gisteren de eerste positieve test ever, wel licht positief en vandaag weer licht positief. Vannacht alleen echt hele erge krampen gehad. Van mijn baarmoeder, darmen, eierstokken, alles deed mee, maar ook echt wel ongesteldheids pijn. Ik heb vandaag ook vee op de bank gelegen en veel pijn gehad, in vlagen is het erger, maar ik heb de hele tijd wel een zeurderig gevoel. Ik heb maandag een bloedtest, maar ben er wel bang voor ;( als ik die pijn voel denk ik echt, dit kan niet goed zijn... Hoe gaat het nu met jou? Succes! Hopen dat ze blijven plakken!
Hoi Doortje81, wat eng hè? Ik moet zeggen dat ik nu geen last meer heb. Ik denk, hoop dat t mijn darmen waren. Heb gister ook mijn late dienst gedaan, afleiding is toch het beste anders maak ik mezelf alleen maar gek. En idd, die pijn was zo hevig , dat ik dacht dat kan niet goed zijn.. Ik hoop dat t hierbij blijft en dat ie blijft pakken! Hoe gaat t nu met jou? Hoop ook geen klachten meer?
Hey An, ik heb nog wel pijn ;( vannacht ook en nu ook weer... Mijn test is helaas niet veel donkerder geworden, maar ook niet lichter, dus tja... Ik ben wel moe en vaagjes misselijk, maar dat kan ook van de pijn komen. Mijn ( . ) ( . ) doen een beetje pijn, maar ook niet dat ik denk van WOW! Morgen ga ik bloed prikken, dus dan weet ik voorlopig meer... Het is inderdaad echt mega spannend! Bij jou is het dus een keer mis gegaan? Wat naar! Dan is het helemaal spannend! Dit is mijn eerste positieve test in meer dan 2,5 jaar dus ben al blij dat het kan, maar zou door het dolle zijn als deze blijft plakken!!! Ik hoop het zo, maar met deze pijnen heb ik er wel een hard hoofd in. Gelukkig is het bij jou over! Ik hoop dat het weg blijft. Ik heb ook trouwens geen drupje bloed, jij ook niet hè? Ik gebruik wel medicatie en dat kan wel een menstruatie tegenhouden, maar ik denk toch geen miskraam, maarja dat speelt ook wel door mijn hoofd dat dat het tegenhoudt. Zullen we elkaar op de hoogte blijven houden? Ben benieuwd hoe het met je gaat!
Oo wat naar dat je nog steeds pijn hebt! Wat de anderen ook zeggen, het kan zijn dat onze baarmoeders hard aan het werk zijn, en een veilig plekje creëren voor onze beebjes. Ik heb ook geen bloed verloren, geen drupje. Hoe ver ben je nu? Ik nog maar 4 weken en ik heb enkel last van gevoelige boobies, niet echt pijnlijk nog. Ja en ik ben emotioneel lekker labiel haha!! En jouw symptomen wijzen echt wel op een zwangerschap toch? Je bent al heel lang bezig zie ik? Lijkt me moeilijk hoor. Ik heb voor mezelf besloten dat als het nu weer mis zou gaan ik er een punt achter zet. Ik heb namelijk al een grote gezonde zoon van 15, die heb ik al jong gekregen. En daar mag ik al heel gelukkig mee zijn vind ik. Ik heb idd afgelopen juli een MA gehad, wat een drama zeg.. Maar voor nu blijf ik positief (dat probeer ik) en hoop dat de komende 8 weken goed doorkom. Spannend!!! Gaan ze morgen kijken naar de hoeveelheid HCG? Hoop voor je dat t goed is! Ik ga morgen afspraak maken voor een vroege echo. We houden elkaar op de hoogte oké? Fijne zondag nog, ik mag gaan werken zo
Wow een zoon van 15 al! ik ben ook nog maar 4 weken hoor, vandaag pas 15 dpo, daarom denk ik dat het veel te vroeg is voor mijn baarmoeder om al te gaan groeien... Zou je het echt opgeven als dit niet lukt? Lijkt mij zo moeilijk! Maar hopelijk blijft deze lekker zitten. Ik heb bloedtest standaars na icsi. Vind het heel spannend! Werkze!
Hoi An, hoe gaat het? Mijn bloedtest was goed! Maar gisternachtnook met ondraaglijke pijn naar de SEH geweest! Tja, ik weet het ook allemaal niet meer. Mijn boobs doen vandaag weer minder pijn en de kramp blijft, dus de twijfel en angst raak ik niet kwijt! Ik hoop dat het bij op nog steeds goed gaat.
Hi Doortje, vooralsnog gaat hier alles goed. Af en toe een pijntje, mag eigenlijk geen naam hebben, maar wat jij zegt heb ik ook, dan slaat de angst weer toe. Wat ontzettend akelig dat je zoveel pijn hebt! Hebben ze daar een verklaring voor gegeven? Wel fijn dat je bloedtest goed was! We moeten gewoon positief blijven en duimen! Heb je al een echo in t vooruitzicht? Ik mag over 3 weken. Wou dat t al zover was..